Duyuru

Collapse
No announcement yet.

SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????




    Yorum


    • #47
      Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

      kısaca anlatmaya çalıştım gerçi bunların herbiri ayrı ihtisas konuları lisansta görüp hatırımda kalan en basit hali yazımın kötülüğü için özür dilerim

      Yorum


      • #48
        Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

        değerli arkadaşlarım, güzel bir tartışma ortamı olmuş gerçekten tabii ki veyronun motoru limitlerdeki gücünü üretmiyor, ama öyle olsa bu zaten motorun ömrünü de çok kısa tutmaz mıydı? fabrikadan çıkan hiçbir araç zaten verebileceği maksimum güçle piyasaya çıkmıyor ki, eksoz emisyon değeri tüketim vs. vs. vs... tabii veyronda bunlar dikkate alınacak şeyler değil ama o da ayrı bi dünyada olan bir araç değil illa ki birşeyler dikkate alınarak yapılmıştır. motorundan çok büyük güç çıkabilse de şanzımanın aktarmanın ve lastiklerin yola aktarabileceği kadar gidecektir bu araç, burasını hepimiz biliyoruz, eğer 2600 bg güç ile üretilse bu araç 345 lastik yerine (ölçüsünü bilmiyorum salladım ) 645 ebadında bir lastikle ortaya çıkması lazım en basidinden tırlarda kullanılan tuğla kalınlığında volan kullanılması lazım, neticede bu araca bunları koyarsak tipinden de aşırı derecede feragat etmemiz gerekir, saçma sapan araba yarışlarındaki otomobillere benzeyen bi tip ortaya çıkar bu araç sonuç olarak sokaklarda gitmesi için yapılmış bir makine, hoş bu haliyle bile uygun değil de 8 litre ve 4 turbodan 1001 bg çıkarılmış, tamam çok daha fazlası çıkar ama formula araçlarından 3 litre atmosferik motordan 900 bg güç çıkarıyorlar sonuç ne oluyor? her yarış sonunda yeni motor adam geleceğini düşünerek bu motoru yapıyor, bugatti veyron tam gaz kullanılsa bile sürekli, bakımları düzenli yapıldığı taktirde milyon kilometreleri görebilecek bir araç... bugatti veyron avrupada 1.6 milyon euro'ya satılıyor, ama aracın maliyeti 3 milyon euro civarlarında, adam aracını zararına satıyor zaten, bunu araştırısak görebiliriz, aynı şekilde pagani, koenigsegg, vs gibi araçlarda hep maliyetlerinin altına satılıyorlar, bu araçlar seri üretime çıkan araçlar değil, zevk için üretiliyor ve fabrikalar bunu hep zararına satıyor...

        Yorum


        • #49
          Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

          bende bu makinaya oy atacağım

          böyle bir tasarım yok... Reventon yer uçağı Ankonian ise 'HaYaL'ET uçağı rolleyes


          INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

          Yorum


          • #50
            Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

            eline sağlık onat, basitçe ve açıklayıcı olmuş, yazıda hata yok ama grafiğin birinin üstünde "güç kuvveti" gibi bir ibare var onu anlayamadım, yada yanlış okudum
            2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler

            Yorum


            • #51
              Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

              Orjinal yazı sahibi: bassoprofondo
              eline sağlık onat, basitçe ve açıklayıcı olmuş, yazıda hata yok ama grafiğin birinin üstünde "güç kuvveti" gibi bir ibare var onu anlayamadım, yada yanlış okudum
              gaz kuvveti gazın sıkışmasından kaynaklı oluşan kuvvet

              Yorum


              • #52
                Ynt: SİZCE HANGİ SÜPERSPOR ve NEDEN?????

                bu listeden herhenagi biri benim olsun yeter aslında Çocukluğumdan beri Ferrari hastası olduğum için oyumu İtalia ya verdim ama keşke listede F-40 olsaymış

                Onun dışında benim sıralamam Pagani Zonda, listede olmayan Koenigsegg Agera ve yine eskiden beri hasta olduum dodge Viper dır.

                Yorum

                İşleniyor...
                X