Bayramın 2. günü Biga'da otururken eşimin Fransa'dan akrabaları geldi. Araca ilk bakışımda sıradan (!) bir 5.20 sandım. Yol dar olduğu için sokağa bırakmak istemediler. Bende bahçedeki aracımı biraz daha geriye alarak onlarında içeriye park etmesini sağladım. Bir an arkadaki çift taraflı egzos dikkatimi çekti ve aracın 5.20 dizel olmadığını anladım İçeri geçtikten sonra muhabbet ilerledi ve laf dönüp dolaşıp arabalara geldi ve aracın gerçek kimliğini öğrenmiş olduk. 6 silindirli bu canavarı kullanmanın bir yolu var mıydı acaba. Araçla biraz dolaşmayı istesem kabalık eder miyim diye düşünürken hanım " yeğenlerden birinin rahatsızlandığını ve nöbetçi eczaneye gitmemiz gerektiğini" söyledi. Fransa'dan gelen amcamızın arabayı çekmesi ve bizim arabayı dışarı çıkarmam gerekiyordu. Amcamızın arabayı çekmeye gerek yok bizim araçla gidin demesiyle bir an kendimi rüyada zannettim oleyy BMW'nin anahtarını kapmamla kendimi bahçeye ışınlamam arasında geçen süre sanırım 1 sn'den azdır... Koltuğa kurulup derin bir nefes aldıktan sonra önce koltuğu ayarlayıp sonra anahtarı sokacak bir yer aradım. O an içgüdüsel bir ses start/stop tuşuna basmamı söyledi ve düğmeye basmamla 6 silindirli motorun bütün titreşimi iç organlarıma kadar hissettim. sanki kendi arabammış gibi aracı tek hamlede dışarı çıkardım. ( bahçe kapısı ve etrafı dar olduğu için girerken çok sıkıntı çekmişlerdi ) Eşimin hadi bizim arabayı çıkar söylemlerine aldırmadan binmesini söyledim. Tabii arabaya binmesiyle neler yapacağımı bildiğim için nasihat faslıda başlamış oldu. sakın hızlı kullanma, bak emanet araba vs. vs....
Araç bir defa son derece iyi bir işçilik ve malzeme ile bezenmiş, fakat bizim araçların koltukları çok daha rahat. arka koltuk mesafeleri daha geniş ve tavan yüksekliği bizim araçlara göre fazla. Tabii aracın ebatlarının daha büyük olduğunu söylemeye gerek yok Sakin bir şekilde devam ederken kendi aracımda düşük hızlarda direksiyonun sağa sola çekmesi probleminin aynısının bu araçta da olduğunu görmek beni memnun etti ihihi artık eminim bu geniş lastikli araçların bir sorunu. Düşük hızlarda direksiyon bizim araçlara göre daha sert ve hızlandıkça daha da sertleşiyor. Bu sertleşme asfaltın düzgün olmadığı yerlerde aracın kontrolünü daha zor hale getiriyor. manevra kabiliyeti çok iyi, çok dar sokaklarda ileri geri yapmadan çok rahat dönebildim. Eczane de işimizi hallettikten sonra biraz yola çıkıp aracın neler yaptığını görmeden olmazdı sanırım. aracın motor gücüne ve hızlanmasına söylebileceğim pek bir şey yok. Oldukça tatminkar. bunun yanında şanzumana aşık olmamak elde değil ne düşük hızlarda ne de yüksek hızlarda yola bakarak kaçıncı viteste olduğunuzu anlamanız mümkün değil. Vites geçişleri arasında en ufak bir kesinti hissedemezsiniz. Düşük devirde giderken dahi birden gazı köklediğinizde vitesin düşürüldüğünü anlamıyorsunuz ve araç sanki 1. viteste kalkış yapıyor gibi hızlanıyor. çok kısa mesafe sürat yapmama rağmen yolda 160 km hızı gördüm. Fakat şehir içindeki ve aracın içindeki EDS'ler daha fazlasına izin vermedi İçimde kalan kısmı ise aracı otobanda test edememek oldu. Israrla Bursa'ya davet ettim ama gelirler mi bilmem
Gelirlerse otobanda bir İnsignia yakalamayı çok isterim
Araç bir defa son derece iyi bir işçilik ve malzeme ile bezenmiş, fakat bizim araçların koltukları çok daha rahat. arka koltuk mesafeleri daha geniş ve tavan yüksekliği bizim araçlara göre fazla. Tabii aracın ebatlarının daha büyük olduğunu söylemeye gerek yok Sakin bir şekilde devam ederken kendi aracımda düşük hızlarda direksiyonun sağa sola çekmesi probleminin aynısının bu araçta da olduğunu görmek beni memnun etti ihihi artık eminim bu geniş lastikli araçların bir sorunu. Düşük hızlarda direksiyon bizim araçlara göre daha sert ve hızlandıkça daha da sertleşiyor. Bu sertleşme asfaltın düzgün olmadığı yerlerde aracın kontrolünü daha zor hale getiriyor. manevra kabiliyeti çok iyi, çok dar sokaklarda ileri geri yapmadan çok rahat dönebildim. Eczane de işimizi hallettikten sonra biraz yola çıkıp aracın neler yaptığını görmeden olmazdı sanırım. aracın motor gücüne ve hızlanmasına söylebileceğim pek bir şey yok. Oldukça tatminkar. bunun yanında şanzumana aşık olmamak elde değil ne düşük hızlarda ne de yüksek hızlarda yola bakarak kaçıncı viteste olduğunuzu anlamanız mümkün değil. Vites geçişleri arasında en ufak bir kesinti hissedemezsiniz. Düşük devirde giderken dahi birden gazı köklediğinizde vitesin düşürüldüğünü anlamıyorsunuz ve araç sanki 1. viteste kalkış yapıyor gibi hızlanıyor. çok kısa mesafe sürat yapmama rağmen yolda 160 km hızı gördüm. Fakat şehir içindeki ve aracın içindeki EDS'ler daha fazlasına izin vermedi İçimde kalan kısmı ise aracı otobanda test edememek oldu. Israrla Bursa'ya davet ettim ama gelirler mi bilmem
Gelirlerse otobanda bir İnsignia yakalamayı çok isterim
Yorum