Duyuru

Collapse
No announcement yet.

AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

    Orjinal yazı sahibi: Onat89
    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
    CC de kapı direkleri olmadığı için..malum bağlantı noktası koptuğu için tutunamamıştır kapı salmıştır kendini
    abi audi a4 de kapıyı bırakıyor neredeyse direkten kastın camın çerçevesimi çünkü cam çerçevesi zaten tutunma sağlayacak yeri yok değilse normal anlamda cc de direk var
    evet Onat'ım direkten kastım oydu.. sanırım yanlış ifade ettim yanlış anlaşılmasın.. CC nin kapılarda camın etrafındaki çerçeve yok.. ondan olabilir mi diye düşündüm bir an... ama sonuç olarak zaten bu testte yan hava yastığı açılmayan birçok marka var gibi gözüküyor.

    ben Mercedes in diz hava yastığına bayıldım.. adamlar çok iyi düşünmüşler.. diz yaralanmalarını minimuma indirgeyecek bir çalışma hakikaten... ayrıca diğer videolaraki araçların kokpiti hemen hemen dağılırken Mercedes in kokpiti yine daha toplu ve sağlam görünüyor...

    INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

    Yorum


    • #32
      Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

      diz hava yastığı önceki nesil (2003-2008) Avensis'de de vardı hatta standarttı yanlış hatırlamıyorsam. donanım, fiyat, performans olarak çoğu konuda Vectra üstünken Avensis'de diz hava yastığı önemli bi artıydı üstelik o yıllarda premium D segmentlerinde bile yoktu heralde
      InsigniaTEAM

      Yorum


      • #33
        Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

        Orjinal yazı sahibi: efemuratt
        Orjinal yazı sahibi: Onat89
        Orjinal yazı sahibi: efemuratt
        CC de kapı direkleri olmadığı için..malum bağlantı noktası koptuğu için tutunamamıştır kapı salmıştır kendini
        abi audi a4 de kapıyı bırakıyor neredeyse direkten kastın camın çerçevesimi çünkü cam çerçevesi zaten tutunma sağlayacak yeri yok değilse normal anlamda cc de direk var
        evet Onat'ım direkten kastım oydu.. sanırım yanlış ifade ettim yanlış anlaşılmasın.. CC nin kapılarda camın etrafındaki çerçeve yok.. ondan olabilir mi diye düşündüm bir an... ama sonuç olarak zaten bu testte yan hava yastığı açılmayan birçok marka var gibi gözüküyor.

        ben Mercedes in diz hava yastığına bayıldım.. adamlar çok iyi düşünmüşler.. diz yaralanmalarını minimuma indirgeyecek bir çalışma hakikaten... ayrıca diğer videolaraki araçların kokpiti hemen hemen dağılırken Mercedes in kokpiti yine daha toplu ve sağlam görünüyor...
        murat abi şimdi ne kadar tamam gırgıra aldıysakta ben burada vw tebrik etmesinide bilirim şimdi ciddi ciddi bir mühendis gözüyle bakarsam olaya bmw3 ve mercedes c burada çok kötü durumdalar neden mi tamam ön göğüs 3 ve C serisinde yerinden oynamıyor gibi ancak dikkatli incelendiğinde özellikle mercedeste jant olduğu gibi footrest bölgesi dediğimiz sol ayak bölgesine giriyor burada şöförde sakat kalmaya yol açabilecek bir hasar söz konusu olucaktır. bmw biraz daha iyi bir şasi kulanmış jant parçalanıyor ancak yine ciddi bir derecede yaralanma meydana gelebilir. ancak göğüs her iki araçtada rijit kalmış hayati noktalara pek hasar gelmemiş ancak CC de jant darbesini direk olarak sol alt marşpiyel altı şasesine vururak dağılıyor ayak ve kaval kemiklerinde oluşan hasar daha az göğüste nispeten rijit kalabilmiş... ancak audi de durum içler acısı

        Yorum


        • #34
          Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

          Orjinal yazı sahibi: cagri
          diz hava yastığı önceki nesil (2003-2008) Avensis'de de vardı hatta standarttı yanlış hatırlamıyorsam. donanım, fiyat, performans olarak çoğu konuda Vectra üstünken Avensis'de diz hava yastığı önemli bi artıydı üstelik o yıllarda premium D segmentlerinde bile yoktu heralde
          şuan insignia da astrada yokken cruze da var ancak türkiyede çıkartıyorlar hemde sadece sürücüde değil ön yolcuda da var
          http://www.youtube.com/watch?v=AMFdEQtj1RY#

          Yorum


          • #35
            Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

            Orjinal yazı sahibi: Onat89
            şuan insignia da astrada yokken cruze da var ancak türkiyede çıkartıyorlar hemde sadece sürücüde değil ön yolcuda da var
            http://www.youtube.com/watch?v=AMFdEQtj1RY#
            Cruze'da olduğunu bilmiyorum, Opel hala kullanmıyorya diyecek sözüm yok valla
            InsigniaTEAM

            Yorum


            • #36
              Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

              Orjinal yazı sahibi: Onat89
              Orjinal yazı sahibi: efemuratt
              Orjinal yazı sahibi: Onat89
              Orjinal yazı sahibi: efemuratt
              CC de kapı direkleri olmadığı için..malum bağlantı noktası koptuğu için tutunamamıştır kapı salmıştır kendini
              abi audi a4 de kapıyı bırakıyor neredeyse direkten kastın camın çerçevesimi çünkü cam çerçevesi zaten tutunma sağlayacak yeri yok değilse normal anlamda cc de direk var
              evet Onat'ım direkten kastım oydu.. sanırım yanlış ifade ettim yanlış anlaşılmasın.. CC nin kapılarda camın etrafındaki çerçeve yok.. ondan olabilir mi diye düşündüm bir an... ama sonuç olarak zaten bu testte yan hava yastığı açılmayan birçok marka var gibi gözüküyor.

              ben Mercedes in diz hava yastığına bayıldım.. adamlar çok iyi düşünmüşler.. diz yaralanmalarını minimuma indirgeyecek bir çalışma hakikaten... ayrıca diğer videolaraki araçların kokpiti hemen hemen dağılırken Mercedes in kokpiti yine daha toplu ve sağlam görünüyor...
              murat abi şimdi ne kadar tamam gırgıra aldıysakta ben burada vw tebrik etmesinide bilirim şimdi ciddi ciddi bir mühendis gözüyle bakarsam olaya bmw3 ve mercedes c burada çok kötü durumdalar neden mi tamam ön göğüs 3 ve C serisinde yerinden oynamıyor gibi ancak dikkatli incelendiğinde özellikle mercedeste jant olduğu gibi footrest bölgesi dediğimiz sol ayak bölgesine giriyor burada şöförde sakat kalmaya yol açabilecek bir hasar söz konusu olucaktır. bmw biraz daha iyi bir şasi kulanmış jant parçalanıyor ancak yine ciddi bir derecede yaralanma meydana gelebilir. ancak göğüs her iki araçtada rijit kalmış hayati noktalara pek hasar gelmemiş ancak CC de jant darbesini direk olarak sol alt marşpiyel altı şasesine vururak dağılıyor ayak ve kaval kemiklerinde oluşan hasar daha az göğüste nispeten rijit kalabilmiş... ancak audi de durum içler acısı
              yorumlarına aynen katılıyorum kardeşim

              elbette CC yi kötülemiyoruz, hiçbir aracı kötülemiyoruz.. testlerdeki araçların türlü türlü dikkat edilmesi ve çıkan sonuçlara göre gerekli alanlarda iyileştirmeler yapılması gerekli, markalar adına. ayrı bir konu olarak, günümüzde artık araç içi değil araç dışı da güvenliğe önem veriliyor.. bence bu tip hasarları veya güvenlik zaaflarını daha minimum düzeye bir an önce indirip araç dışı güvenliğe de araç içi kadar önem vermeleri gerekli..

              bugün Volvo markası hakkında hemen herkesin bildiği şey araçlarının sağlam ve güvenli olmaları, buna bağlı olarakda piyasada olmayan ancak tanıtımı ve lansmanı yapılan Volvo V40 ın yaya güvenliği konusunda olumlu anlamda ne kadar ileri gittiklerini görebiliriz.

              aklıma gelmişken birşey paylaşmak istiyorum bu arada, ben yaklaşık 2-2.5 ay önce Mercedes bayine gitmiştim C serisini incelemek ve test için.. satış danışmanı arkadaş C serisi hakkında şöyle birşey söylemişti, hani senin de dediğin gibi, lastik araçtan ayrılmıyor, o da aynen şunu tarif etti, aracın yanındaydık özelliklerinden bahsediyordu, güvenliğe geldi konu ve kaza anında tekerleğin videoda da görünen mesafeden daha ileri gitmediğini söylemişti.. yani lastiğin arka kısmındaki, çamurluğun uç kısmından daha geriye gitmiyormuş.. ama içeriye ayak bölgesine herhangi bir baskı yapar mı yapmaz mı bilinmez tabiki.. bu biraz da kazanın şiddetine bağlı...
              ama adam güvenlik konusu açıldığında böyle birşey söylemişti ve eliyle tarif etmişti tekerleğin geleceği alanı. daha öteye geçmiyormuş..sözde... alala

              INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

              Yorum


              • #37
                Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                Orjinal yazı sahibi: Onat89
                Orjinal yazı sahibi: cagri
                diz hava yastığı önceki nesil (2003-2008) Avensis'de de vardı hatta standarttı yanlış hatırlamıyorsam. donanım, fiyat, performans olarak çoğu konuda Vectra üstünken Avensis'de diz hava yastığı önemli bi artıydı üstelik o yıllarda premium D segmentlerinde bile yoktu heralde
                şuan insignia da astrada yokken cruze da var ancak türkiyede çıkartıyorlar hemde sadece sürücüde değil ön yolcuda da var
                http://www.youtube.com/watch?v=AMFdEQtj1RY#
                Cruze nin yolcu hava yastığının boyunun da maşallahı var biraz daha şişse yolcu kendini bulutlarda sanacak...

                INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                Yorum


                • #38
                  Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                  Yeni Volvo V40'ın yaya güvenliği için hava yastığı videosu;

                  http://www.youtube.com/watch?v=BNMrlFhMJ4o#ws

                  INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                    Orjinal yazı sahibi: Onat89
                    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                    Orjinal yazı sahibi: Onat89
                    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                    CC de kapı direkleri olmadığı için..malum bağlantı noktası koptuğu için tutunamamıştır kapı salmıştır kendini
                    abi audi a4 de kapıyı bırakıyor neredeyse direkten kastın camın çerçevesimi çünkü cam çerçevesi zaten tutunma sağlayacak yeri yok değilse normal anlamda cc de direk var
                    evet Onat'ım direkten kastım oydu.. sanırım yanlış ifade ettim yanlış anlaşılmasın.. CC nin kapılarda camın etrafındaki çerçeve yok.. ondan olabilir mi diye düşündüm bir an... ama sonuç olarak zaten bu testte yan hava yastığı açılmayan birçok marka var gibi gözüküyor.

                    ben Mercedes in diz hava yastığına bayıldım.. adamlar çok iyi düşünmüşler.. diz yaralanmalarını minimuma indirgeyecek bir çalışma hakikaten... ayrıca diğer videolaraki araçların kokpiti hemen hemen dağılırken Mercedes in kokpiti yine daha toplu ve sağlam görünüyor...
                    murat abi şimdi ne kadar tamam gırgıra aldıysakta ben burada vw tebrik etmesinide bilirim şimdi ciddi ciddi bir mühendis gözüyle bakarsam olaya bmw3 ve mercedes c burada çok kötü durumdalar neden mi tamam ön göğüs 3 ve C serisinde yerinden oynamıyor gibi ancak dikkatli incelendiğinde özellikle mercedeste jant olduğu gibi footrest bölgesi dediğimiz sol ayak bölgesine giriyor burada şöförde sakat kalmaya yol açabilecek bir hasar söz konusu olucaktır. bmw biraz daha iyi bir şasi kulanmış jant parçalanıyor ancak yine ciddi bir derecede yaralanma meydana gelebilir. ancak göğüs her iki araçtada rijit kalmış hayati noktalara pek hasar gelmemiş ancak CC de jant darbesini direk olarak sol alt marşpiyel altı şasesine vururak dağılıyor ayak ve kaval kemiklerinde oluşan hasar daha az göğüste nispeten rijit kalabilmiş... ancak audi de durum içler acısı
                    yorumlarına aynen katılıyorum kardeşim

                    elbette CC yi kötülemiyoruz, hiçbir aracı kötülemiyoruz.. testlerdeki araçların türlü türlü dikkat edilmesi ve çıkan sonuçlara göre gerekli alanlarda iyileştirmeler yapılması gerekli, markalar adına. ayrı bir konu olarak, günümüzde artık araç içi değil araç dışı da güvenliğe önem veriliyor.. bence bu tip hasarları veya güvenlik zaaflarını daha minimum düzeye bir an önce indirip araç dışı güvenliğe de araç içi kadar önem vermeleri gerekli..

                    bugün Volvo markası hakkında hemen herkesin bildiği şey araçlarının sağlam ve güvenli olmaları, buna bağlı olarakda piyasada olmayan ancak tanıtımı ve lansmanı yapılan Volvo V40 ın yaya güvenliği konusunda olumlu anlamda ne kadar ileri gittiklerini görebiliriz.

                    aklıma gelmişken birşey paylaşmak istiyorum bu arada, ben yaklaşık 2-2.5 ay önce Mercedes bayine gitmiştim C serisini incelemek ve test için.. satış danışmanı arkadaş C serisi hakkında şöyle birşey söylemişti, hani senin de dediğin gibi, lastik araçtan ayrılmıyor, o da aynen şunu tarif etti, aracın yanındaydık özelliklerinden bahsediyordu, güvenliğe geldi konu ve kaza anında tekerleğin videoda da görünen mesafeden daha ileri gitmediğini söylemişti.. yani lastiğin arka kısmındaki, çamurluğun uç kısmından daha geriye gitmiyormuş.. ama içeriye ayak bölgesine herhangi bir baskı yapar mı yapmaz mı bilinmez tabiki.. bu biraz da kazanın şiddetine bağlı...
                    ama adam güvenlik konusu açıldığında böyle birşey söylemişti ve eliyle tarif etmişti tekerleğin geleceği alanı. daha öteye geçmiyormuş..sözde... alala
                    standart kazalarda geçmez aynı sistem bmw de de var ancak extrem kazalarda durum kötü olabiliyor

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                      Eğlence kısmından bakınca güzel, trafikte nasıl bi etki yaratır bilmem ama bu araçlar testten sonra ne oluyor.

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                        Orjinal yazı sahibi: Combo Grage
                        Eğlence kısmından bakınca güzel, trafikte nasıl bi etki yaratır bilmem ama bu araçlar testten sonra ne oluyor.
                        bence parçalar patoloji için tek tek labaratuvara incelemeye gönderiliyordur

                        INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                          kaza sonrası iyiden kötüye araçların halleri
                          Volvo S60




                          Acura TL




                          Acura TSX




                          BMW 3 Serisi




                          Lincoln MKZ




                          Volkswagen CC




                          Audi A4




                          Mercedes C Serisi




                          Infinity G




                          Lexus ES




                          Lexus IS


                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                            Yanliz bazi dostlar da bu forumun opel forumu oldugunu unutup atip tutuyorlar ve neymis opeli savunuyormusuz gibi konusmalar yapiyorlar...Unutmayin burasi bir opel forumu burdaki insanlarin cogu opeli begenmis ve bu nedenle bir araya gelmis insanlar ve bu insanlarin opeli savunmasi kadar dogal bir sey yok...Esas size sormak lazim bu forumda inat bir sekilde vw saksakciligi yapmak ne alaka!!!!!!! Birilerinin unutmamasi ve artik kabul etmesi geeken bir sey var uzulseniz de sıkılsaniz da OPEL insignia, OPEL astra hem passattan hem de golften cok daha donanimli, cok daha kaliteli ve de verilen parayi cok daha fazla hakeden arabalar...Bunu aldiklari oduller ve sorunsuzluk sonuclari net bir sekilde gosteriyor.... ha bu arada adamlar kendi forumlarinda bile insignianin ezikligini yasiyorken bizim forumdakiler cikmis vw i ovuyor. Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.... Bu arada servis politiklarinin kötülügünün veya ikinci eldeki stratejik hatlarin firmanin yaptigi guzel arabalarin uzerini ortmesi diye birsey soz konusu olamaz...Cunku burasi Turkiye hicbir yere benzemez. diger yerlerde servis ve ikinci eller boyle degil..Bunu da unutmayin...Bir baska konuya gelirsek madem bu kadar paraniz vardi ve bunlari biliyordunuz da NİYE GİDİP İNSİGNİA ALDİNİZ DA BİRSEYE BENZEMEYEN PASSATI VEYA GOLFU ALMADİNİZ????????? sanirim siz de bu soruya cevap vermeniz gerektigini ve hatta sonucunda insignianin veya astranin ne kadar farkli ve basarili araclar oldugunu kabul edip ettiginiz muhalefetin abes oldugunu goreceksiniz.....

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                              Orjinal yazı sahibi: trabzon61
                              Yanliz bazi dostlar da bu forumun opel forumu oldugunu unutup atip tutuyorlar ve neymis opeli savunuyormusuz gibi konusmalar yapiyorlar...Unutmayin burasi bir opel forumu burdaki insanlarin cogu opeli begenmis ve bu nedenle bir araya gelmis insanlar ve bu insanlarin oplei savunmasi kadar dogal bir sey yok...Esas size sormal lazim bu forumda inat bir sekilde vw saksakciligi yapmak ne alaka!!!!!!! Birilerinin unutmamasi ve artik kabul etmesi geeken bir sey var uzulseniz de sıkılsaniz da OPEL insignia,OPEL astra hem passattan hem de golften cok daha donanimli, cok daha kaliteli ve de veilen parayi cok daha fazla hakeden arabalar...Bunu aldiklari oduller ve sorunsuzluk sonuclari net bir sekilde gosteriyor.... ha bu arada adamlar kendi forumlarinda bile insignianin ezikligini yasiyorken bizim forumdakiler cikmis vw i ovuyor. Bu ne perhiz bu ne lahana tursusu.... Bu arada servis politiklarinin kotulugunun veya ikinci eldeki stratejik hatlarin firmanin yaptigi guzel arabalarin uzerini ortmesi diye birsey soz konusu olamaz...Cunku burasi Turkiye hicbir yere benzemez. iger yerlerde servis ve ikinci eller boyle degil..Bunu da unutmayin...Bir baska konuya gelirsek madem bu kadar paraniz vardi ve bunlari biliyordunuz da NİYE GİDİP İNSİGNİA ALDİNİZ DA BİRSEYE BENZEMEYEN PASSATİ VEYA GOLFU ALMADİNİZ????????? sanirim siz de bu soruya cevap vermeniz gerektigini ve hatta sonucunda insignianin veya astranin ne kadar farkli ve basarili araclar oldugunu kabul edip ettiginiz muhalefetin abes oldugunu goreceksiniz.....
                              clapclap clapclap clapclap clapclap clapclap clapclap clapclap clapclap
                              Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: AMERİKADAKİ TESTLER ŞAŞIRTTI!!!!

                                Arkadaşlar bu zevk işi , önemli olan kırıcı olmayıp olumlu sekilde birbirimize saygı çerçevesinde bu güzel ortamı germeden sorunlarımızı, düşüncelerimizi , tecrübelerimizi , sevinçlerimizi paylaşabilmek değil mi asıl olan?

                                Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                                Şimdi F30 Modernline Sunroof

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X