Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

    Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
    Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
    Orjinal yazı sahibi: smg05
    Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
    benim düşünceme göre bu rx-8'i geçemez, bence alınacaksa rx-8 buna göre çok daha iyi bir tercih, hem de 83 bin tl o da 10000 devir çeviriyor
    Ama 60 bin km de motor bitiyor ve 8 bin km de bir bakımı var :/
    motor bitme sorunu yok, sadece extra yağ yakıyor, onu eklemek gerekiyor gülü seven dikenine katlanır gideceksin 8 binde bir bakıma yapacak birşey yok
    Rx-8 Wankel motor kullanıyor uçak motorunun prototipi iki adet 650 cc lik ucak motorunun birleşiminden 1300 cc yüksek performanslı motor üretiliyor pistonları üçegen şeklinde olduğu için onarımı veya rektefiyesi yok bu nedenle motor ömrü tamamlandığında komple değişiyor bir motor işçilik beraber 10 bin liraya mal oluyor teknolojisinden ötürü çok yağ yakıyor be 7 bin 8 binde yağ değişimi istiyor araca iyi bakılırsa 200 bin üstü km rahat gidiyor iyi bakılmassa 30 binde motor bitiren oluyor,araç tam red line arabası çok dikkat edilerek kullanılması gereken özel bir araç...
    yani abi yoksa bu mazda salak mı aracına 5 yıl/150 bin km garanti versin, çok saçma, zaten sürekli binilecek bir araba değil, sağlam yakıyor

    Yorum


    • #17
      Ynt: Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

      Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
      Orjinal yazı sahibi: DiaDavidoff
      Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
      Orjinal yazı sahibi: smg05
      Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
      benim düşünceme göre bu rx-8'i geçemez, bence alınacaksa rx-8 buna göre çok daha iyi bir tercih, hem de 83 bin tl o da 10000 devir çeviriyor
      Ama 60 bin km de motor bitiyor ve 8 bin km de bir bakımı var :/
      motor bitme sorunu yok, sadece extra yağ yakıyor, onu eklemek gerekiyor gülü seven dikenine katlanır gideceksin 8 binde bir bakıma yapacak birşey yok
      Rx-8 Wankel motor kullanıyor uçak motorunun prototipi iki adet 650 cc lik ucak motorunun birleşiminden 1300 cc yüksek performanslı motor üretiliyor pistonları üçegen şeklinde olduğu için onarımı veya rektefiyesi yok bu nedenle motor ömrü tamamlandığında komple değişiyor bir motor işçilik beraber 10 bin liraya mal oluyor teknolojisinden ötürü çok yağ yakıyor be 7 bin 8 binde yağ değişimi istiyor araca iyi bakılırsa 200 bin üstü km rahat gidiyor iyi bakılmassa 30 binde motor bitiren oluyor,araç tam red line arabası çok dikkat edilerek kullanılması gereken özel bir araç...
      yani abi yoksa bu mazda salak mı aracına 5 yıl/150 bin km garanti versin, çok saçma, zaten sürekli binilecek bir araba değil, sağlam yakıyor
      Valla benim bildiğim kadarı ile RX-8 lerde motor yeme durumu garantide çok irdeleniyor çünkü motoru bitirmek çok zor bişey değil bu nedenle 150 bin garantisi verip her 8 binde müşterisini servise çekiyor istersen gelme o motoru yersen umrumda olmaz diyor...servis ücreti maz. kar demek bayiler için...

      Yorum


      • #18
        Ynt: Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

        valla ortalık ıyıce kızısıyor rocco r golf r astra opc toyota subı 2 cı el tabı 0 ı ucuk kacık 2.5 motorları evo cesıt cok valla 4 cekerın tadı cok farklı bırsey hep aklımda subaru yada evo tarzı olan arabalar hemde hızlı ama yakıt yokmu yakıt arkadasımda vardı 1 tl yakıyo dıyodu basmadıgı halde evo olan arkadasımda tapa gazda 1.5 tl gıbı rakamlara cıktıgını soyluyordu 450 bg dı arabası en ıyısı hepsınden az az bıncen sonra alıcan astra opc tmmdır

        Yorum


        • #19
          Ynt: Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

          daha demin megane rs trophy sürdüm, gaz tepkisi aşırı çabuk, orijinalden sprint booster'lı 265 bg çok canlı motor, her devirde hızlanmaya istekli duruyor, 3. vites 20 km'den gaza basınca bile araç çok bocalamıyor sürüş karakteri çok sportif eksoz sesi, çatır patır güzeldi debriyajı çok sert kavrama güçlü, ama istop ediliyor rahatça sertlikten ötürü, süspansiyon sistemi çok iyi ayarlanmış, kalkışlarda patiye de 265 bg olmasına ve önden çekiş olmasına karşın spor esp modunda çok az kalıyor, ama ne yazık ki adamlar 70 km hıza sınırlandırıcı koymuş, tabii biz deldik geçtik bi ara sınırlandırıcıyı da 70 km hıza kadar sürsek de hızlanma isteği yol tutuşu vs vs... ''ben nürburging rekorunu kırdım'' dedirtiyor kesinlikle gt86 yerine seçilebilecek araçlardan birisi, koltukları bilmemnesi de kaliteli recaro... ve 121 bin tl'lik fiyatı (tabii sipariş edebilirseniz ) çok uygun

          Yorum


          • #20
            Ynt: Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

            Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
            daha demin megane rs trophy sürdüm, gaz tepkisi aşırı çabuk, orijinalden sprint booster'lı 265 bg çok canlı motor, her devirde hızlanmaya istekli duruyor, 3. vites 20 km'den gaza basınca bile araç çok bocalamıyor sürüş karakteri çok sportif eksoz sesi, çatır patır güzeldi debriyajı çok sert kavrama güçlü, ama istop ediliyor rahatça sertlikten ötürü, süspansiyon sistemi çok iyi ayarlanmış, kalkışlarda patiye de 265 bg olmasına ve önden çekiş olmasına karşın spor esp modunda çok az kalıyor, ama ne yazık ki adamlar 70 km hıza sınırlandırıcı koymuş, tabii biz deldik geçtik bi ara sınırlandırıcıyı da 70 km hıza kadar sürsek de hızlanma isteği yol tutuşu vs vs... ''ben nürburging rekorunu kırdım'' dedirtiyor kesinlikle gt86 yerine seçilebilecek araçlardan birisi, koltukları bilmemnesi de kaliteli recaro... ve 121 bin tl'lik fiyatı (tabii sipariş edebilirseniz ) çok uygun
            Güzel bir anı olmuş abi. Nerede sürmek nasip oldu?
            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

            Yorum


            • #21
              Ynt: Toyota GT 86 Fiyatı Teknik Özellikleri ve Test Sürüşü

              Orjinal yazı sahibi: smg05
              Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
              daha demin megane rs trophy sürdüm, gaz tepkisi aşırı çabuk, orijinalden sprint booster'lı 265 bg çok canlı motor, her devirde hızlanmaya istekli duruyor, 3. vites 20 km'den gaza basınca bile araç çok bocalamıyor sürüş karakteri çok sportif eksoz sesi, çatır patır güzeldi debriyajı çok sert kavrama güçlü, ama istop ediliyor rahatça sertlikten ötürü, süspansiyon sistemi çok iyi ayarlanmış, kalkışlarda patiye de 265 bg olmasına ve önden çekiş olmasına karşın spor esp modunda çok az kalıyor, ama ne yazık ki adamlar 70 km hıza sınırlandırıcı koymuş, tabii biz deldik geçtik bi ara sınırlandırıcıyı da 70 km hıza kadar sürsek de hızlanma isteği yol tutuşu vs vs... ''ben nürburging rekorunu kırdım'' dedirtiyor kesinlikle gt86 yerine seçilebilecek araçlardan birisi, koltukları bilmemnesi de kaliteli recaro... ve 121 bin tl'lik fiyatı (tabii sipariş edebilirseniz ) çok uygun
              Güzel bir anı olmuş abi. Nerede sürmek nasip oldu?
              çeşmeye geldi, buyrun gelin hala test sürüşü var

              Yorum

              İşleniyor...
              X