Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Tork ve Güç sınırlayıcısı yoktur abi belki , yeni Renault Megane Elektrikli çıktığında adam anlatıyordu..
830 ila 890 Nm tork değerleri elde ediyorduk , 340 ila 580 Hp arasında dalgalı değişken güç alıyorduk aracın 0-100 ü 3,5 saniyeydi aracı tutamıyorduk tork ve güç değerlerini sınırlamak zorunda kaldık diye. Değerler ya bu değerlerdi ya da daha yüksekti. Belki R8 de Tork ve Güç sınırlayıcısı yoktur
Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho
fosil yakıtların %20 lik kısmı enerjiye dönüşebilmesine rağmen elektrikli araçların neredeyse tamamı enerji olarak kullanılabiliyor. bu da fosil yakıtlıya oranla elektrikli motorların torklarının çok daha yüksek olabilmesini sağlıyor. bence normal bir akselerasyon. çok şaşılası bir durum değil.
ses olmadığı için belli bir km kadarda dışarıya kolonlar yardımıyla arabanın (r8) motor sesi duyuluyormuş böylece yayalarıda koruyormuş ALLAHIM adamlar nelerle uğraşıyor haha
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
fosil yakıtların %20 lik kısmı enerjiye dönüşebilmesine rağmen elektrikli araçların neredeyse tamamı enerji olarak kullanılabiliyor. bu da fosil yakıtlıya oranla elektrikli motorların torklarının çok daha yüksek olabilmesini sağlıyor. bence normal bir akselerasyon. çok şaşılası bir durum değil.
Yorum