Citroen C5 triptonik modellerinde sıkca rastlanan debriyaj arızaları hem tüketicileri hem de filo şirketlerini çileden çıkartıyor. 15 bin kilometreden sonra başlayan debriyaj arızaları Citroen servisleri tarafından " kullanıcı hatası" olarak değerlendiriliyor ve ekstra ücrete tabi tutuluyor. Bu durumdan şikayeti olan tüketiciler özellikle de filo kullanıcıları şikayetlerini internetteki şikayet sitelerine yazmaktan başka çareleri kalmıyor. Konuyla ilgili olarak Citroen yetkililerine aşağıdaki soruları geçtiğimiz hafta yazılı olarak ilettik. Ancak hiç bir yanıt alamadık. Citroen C5 ve diğer modellerdeki debriyaj arızaları hayati önem taşıyor. Bu nedenle filo müşterileri Citroen C5 alışlarını iptal ediyorlar.
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
C5 ile ilgili sorunlar
Collapse
X
Yorum