Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni passat cc testim.

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #91
    Ynt: Yeni passat cc testim.

    Utku abinin vw nefretini anlayabilmiş değilim yeni ccyi tip olarak beğenmedim,farlar ve ızgara gerçekten cok sıradan olmuş,rocco ilk cıktıgında cok begeniyordum,kişiye göre değişir tabi ama ben de zevkli bir insansam eğer güzel ve karizmatik bir araba,ama piyasa da özellikle beyaz rengi şahin gibi cogalınca o albenisini yitirdi bence. Vw kalitelidir,piyasası saglamdır,bu da bir gerçektir,insignia hala kasa fiyat kalite estetik endeksini koruyor bu da bir gerçek,ha insignia yerine tercih edilecek başka araba yok mu,paranız varsa olur tabi,ama bu kesinlikle bir Vw olamaz muhaha
    Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

    Yorum


    • #92
      Ynt: Yeni passat cc testim.

      Ugurcum nedenleri sayip ndan sonra anlayamiyorum demissin. Sen de ayri bir hossun ha....iste bunlar bile tke basina vwni sevmeme nedeni olamaz mi??????? Bunlara ek ic dizayn siradanligi, kendeilerini piyasanin tek elit grubu gibi gormeleri, hala 8 valvelik 20 senelik motoru insanlari slak yerine koyup satmalari, tiplerinin hep ayni olmasi...Sayayim mi daha Ugurum?????

      Yorum


      • #93
        Ynt: Yeni passat cc testim.

        Elbette saydıgın olumsuz yönlerinin hepsinde haklısın abi,ama mesela insignia cıkmadan önce kim bakardı Opele,Passatın yanında Vectra gerçekten cok kötüydü bence,ama insignia cıkınca roller değişti tabi,Opel kendisini geliştiriyor,yeni tasarım anlayışı,gerek ic tasarım gerekse dış olsun Vw den kat kat iyi.Vw kullanıcıları da kendilerini nerde görmek istiyorlarsa görsünler(sözüm meclisden dışarı ) biz insigniayı biliyoruz,seviyoruz,insignianın sınıfında rakipsiz oldugu aşikar, bunu aldıgı ödüllerle de destekleyebiliriz.
        Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

        Yorum


        • #94
          Ynt: Yeni passat cc testim.

          Arkadaslar bende 3 gün önce vw bayiine gidip yeni cc ye baktım , aracın arkası güzel ama onu hiç güzel değil bayiideki arac 1,4 dsg lı dolü sayılabilecek özellikte idi ama fiyatı da 104.000,- idi .
          O paraya biturbo diesel insignia Yada volvo s60 diesel daha mantıklı değil mi?

          Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
          Şimdi F30 Modernline Sunroof

          Yorum


          • #95
            Ynt: Yeni passat cc testim.

            ya da 44300 euro lansman fiyatıyla yeni kasa audi a4 2.0 tdi 177 hp...tamam donanım olarak vw üstün olabilir ama o da bir advance pakete bakar +3900 euro

            Yorum


            • #96
              Ynt: Yeni passat cc testim.

              Orjinal yazı sahibi: HeIIus
              Ben insignianın o kadar farkı açıp gideceğine inanmıyorum performansları başabaş sayılır
              passat cc max torkunu 1500-4500 bandında verirken insignia 2050-5500 aralıgında veriyor.
              cc tork olarak 10nm daha fazla insigniadan
              hızlanma olarak 8.5sn passat cc
              son hız 222 cc insignia 225
              Ağırlık olarakta aynı araçlar.


              Bende bir insigniacıyım ama hakkınıda vermek gerek bence cc nin
              insigniaya güveniyorum, son anlarda atacaktır farkı rocco bile yetişemiyor insigniaya ki cc yetişsin

              Orjinal yazı sahibi: 06METİN
              maalesef düşündüğünüz gibi değil donanımı.baz donanımda kumaş koltuk var,17'' jant var,navi yok,aktif xenon yok(10 sene öncesinin xenonları var) vs.bayilerdeki araçların çoğu neredeyse tüm opsiyonların olduğu araçlar ki;1.4tsi ların fiyatları rahatlıkla 100.000tl leri geçiyor bu donanımlarla.
              evet donanımı gerçekten zayıf, birçok şey ekstra hatta jantlar ops donanımda bile yok ve aktif farlar yine ops donanımda yok ve yine enteresan ki deri, ısıtmalı ve hafızalı koltuk da yok! ben tek donanım satınca bunları koyarlar sanmıştım ama doğuş yine yapmış yapacağını

              Yorum


              • #97
                Ynt: Yeni passat cc testim.

                Bir Arabada Tasarım Bütünlüğü Diye Bir Kavram Var. Bu Araca Önden Bakıldığında Tamamen Keskin, Köşeli Hatlar Görülüyor. Latitude u Anımsatan Ağır Bir Kromaj Kaplama Tasarıma Ağırlık Kazardırmış Gibi Görünsede Aşırılığından Dolayı İrite Edici Olmuş. Sanki Tasarım Güzelliğindeki Eksikliği Kapatsın Diye Yapılmış Gibi. Sis Farı Etrafındaki Kromajlar da İnsignianın kilere Benzer Olmuş. Ama Bütününde Düz ve Astetik Kıvrımlardan, 3 Boyut Hissinden Uzak. Bu da Arge si Veya Tasarım Süreci Kısa Olan Bir Çalışma Olarak Ortaya Koyuyor Kendini.
                Araca Arkadan Baktığımızda İse Ön Kısmına Göre Tamamen Zıt Olan Oval Formlar Belirgin Halde. Ama Özellikle Farlardaki Sanki Pistole Kıvrımları Kullanılarak Meydena Gelmiş Gibi Duran Çalışma, Biraz Dikkatli Bakılınca Araca Estetik Katacağına Zavallılık Katmış Gibi. Özetle Önü Başka Arkası Başka.
                Insigniadaki 3 Boyutlu Başarılı Kıvrımların İnsanda Uyandırdığı Adrenalin Artışına Sebebiyet Verme ile Bir O Kadar da Kaslı Olmasından Ötürü Dinamizm Etkisi ve Baştan Sona Tasarım Bütünlüğü, CC de Hak Getire...
                Aracın İçineki Ön Konsolu Araçtan Dışarı Çıkarıp Bir Standa Koyduğunuzda, "Bu Hangi VW (VOSVOSGEN) Modeline Ait Diye Bir Anket Yapılsa Her Halde Cevaplar Çok Seçenekli Olurdu Çünkü Konsolun Genleri Diğer Modellerle Çok Benzer.. Bir de Şu Farklılık Yaratsın Diye, Maserati Geleneğinden Kopyalanmış ve Konsol Orta Kaplamasının Göbeğine Konmuş Saat de Orta Konsolun Sağına, Anahtar Yuvasının Simetriği Olan Yere Konsaymış Hem Daha Güzel Dururmuş Hem de Şu An Konduğu Yerdeki Kaplamanın Sürekliliği Bozulmazmış.
                Geriye Kala Kala DSG mi Kaldı? Bu Paralara Değip Değmeyeceğinin Cevabını Aracın Bilinçsiz Satışları Değil, Bilinçli Tüketici Verecektir

                Yorum


                • #98
                  Ynt: Yeni passat cc testim.

                  Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                  bende insignia varkende söylemiştim bu araba insignia sınıfı değil ve kim ne derse desin daha güzel... yakından inceleyen zaten biraz daha kaliteli bir araç olduğunu anlıyor 1.4 dsg ilede tadından yenmez..

                  ahhh opel ahh dsg diye bir şey var sende bi zahmet gör artık şunu!!!!!!!
                  beğendim açıkcası yanlış anlaşılmasın ama seçenek sunulsa insignia mı cc mi diye kesinlikle cc derdim çok açık sözlü oldum ama...
                  Black mamba sport 1.3 dizel boostER performance chip eibach 3.5 yay itg performans filtre

                  Yorum


                  • #99
                    Ynt: Yeni passat cc testim.

                    Orjinal yazı sahibi: screem
                    Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
                    bende insignia varkende söylemiştim bu araba insignia sınıfı değil ve kim ne derse desin daha güzel... yakından inceleyen zaten biraz daha kaliteli bir araç olduğunu anlıyor 1.4 dsg ilede tadından yenmez..

                    ahhh opel ahh dsg diye bir şey var sende bi zahmet gör artık şunu!!!!!!!
                    beğendim açıkcası yanlış anlaşılmasın ama seçenek sunulsa insignia mı cc mi diye kesinlikle cc derdim çok açık sözlü oldum ama...
                    10 bin tl ucuz olsa bende aynı şekilde cc derdim.
                    2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

                    Yorum


                    • Ynt: Yeni passat cc testim.

                      Orjinal yazı sahibi: aRsLan
                      Orjinal yazı sahibi: _ToLGa_
                      golf r da 6 dsg var su ankı dıger modellerde 7 ılerı var
                      O zaman bu 400nm kadar dayana bilen versiyon oluyor dimi tolga abi ?
                      golf r da sunulan otomotik şanzuman çift kavramalı otomatik vites değil.vw ag nin yıllardır kullandığı tork konventörlü otomatik şanzuman.eskiden tiptronic olarak bilinen-adlandırılan şanzuman.benim daha önceki mesajımda değindiğim 400nm ye dayanan şanzuman 7 ileri çift kavramalı yağlı tip otomotik şanzuman.tabi bu 6 ileri şanzuman 10 sene öncesinin teknolojisini mi barındırıyor?kesinlikle aynı çalışma prensibine sahip olsada verimliliği çok daha iyi seviyelerde eskiye nazaran.kıyaslamak gerekirse,opelde kullanılan 6 ileri otomatik vitesten şuan itibariyle daha verimli denilebilir vw nin 6 ileri otomatik şanzumanı.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X