Merhaba arkadaşlar bu cumartesi bir tane arkadaşım ile kasımpaşa daki uzay yetkili satıcısına gittim passat cc testi için.
Hemen konuya gireyim.
Araç eski özgün tasarımından biraz kaybetmiş ama bu sadece ön kısım için geçerli arka tasarımı çok daha başarılı olmuş, bence vw biraz daha orta yaşlı kişileri hedefe almış bu tasarımla.
Arka tasarımı insigniadan daha basık ve dar, diz mesafesi daha kısa. Performans olarak 0-150 de insignia 1.6 turbonun şansı yok çünkü dsg işi çok iyi çözmüş ilk 2 vites acayip plaka okutur hele birde ABT chip tuning ile araç 210 hp olursa adamın psikolojisini bozar.
Genel olarak sıralarsam;
olumlu yönleri;
+ Dsg ile şanzıman çok iyi ayarlanmış 0-100 ü 8,5 sn civarında ve 2. vites 110 yapıyor 7000 devirde.
+ Ses sistemi çok başarılı
+ kapıları çok hoş bir toklukta sese sahip
+ Malzeme kalitesi passattan bir tık daha önde
+ Sürüşü çok keyifliydi 18" jant olmasına rağmen darbe emişi başarılı ve konforlu araç
+ Yalıtım ve rüzgar sesi konusunda gayet yeterli araç. 140 km/h a kadar çıktım araçla ona rağmen gayet stabildi.
+Koltukların derinliği ve vücudu sarması çok başarılı
+ Çok iyi okunaklı bir göstergeye sahip
+ Tüketimi sıkıştırmalı kullanımda 11 lt civarında seyir eder çünkü araç daha yeniydi 13 lt yakması yine ideal bu kullanıma göre.
Şimdi gelelim eksi yönlerine ;
- Araç tasarımı gereği basık bir araç ama insigniadan daha da basık
- Bagajı çok geniş ama yükleme alanı çok sınırlı bagaj kapağı geniş bir şekilde açılmıyor
- Çok fazla araç yolda tutunmak için asr yakıyor
-Her ne kadar 5 kişilik araç olsada hakkı 4 kişilik 3. kişi için pek alan yok
-Diz mesafesi beklediğimden daha kötü
- 88 bin tl bence bu araç için çok fazla hakkı bence 75.000 tl olmalı
Buyurun bunlarda fotograflar;
Hemen konuya gireyim.
Araç eski özgün tasarımından biraz kaybetmiş ama bu sadece ön kısım için geçerli arka tasarımı çok daha başarılı olmuş, bence vw biraz daha orta yaşlı kişileri hedefe almış bu tasarımla.
Arka tasarımı insigniadan daha basık ve dar, diz mesafesi daha kısa. Performans olarak 0-150 de insignia 1.6 turbonun şansı yok çünkü dsg işi çok iyi çözmüş ilk 2 vites acayip plaka okutur hele birde ABT chip tuning ile araç 210 hp olursa adamın psikolojisini bozar.
Genel olarak sıralarsam;
olumlu yönleri;
+ Dsg ile şanzıman çok iyi ayarlanmış 0-100 ü 8,5 sn civarında ve 2. vites 110 yapıyor 7000 devirde.
+ Ses sistemi çok başarılı
+ kapıları çok hoş bir toklukta sese sahip
+ Malzeme kalitesi passattan bir tık daha önde
+ Sürüşü çok keyifliydi 18" jant olmasına rağmen darbe emişi başarılı ve konforlu araç
+ Yalıtım ve rüzgar sesi konusunda gayet yeterli araç. 140 km/h a kadar çıktım araçla ona rağmen gayet stabildi.
+Koltukların derinliği ve vücudu sarması çok başarılı
+ Çok iyi okunaklı bir göstergeye sahip
+ Tüketimi sıkıştırmalı kullanımda 11 lt civarında seyir eder çünkü araç daha yeniydi 13 lt yakması yine ideal bu kullanıma göre.
Şimdi gelelim eksi yönlerine ;
- Araç tasarımı gereği basık bir araç ama insigniadan daha da basık
- Bagajı çok geniş ama yükleme alanı çok sınırlı bagaj kapağı geniş bir şekilde açılmıyor
- Çok fazla araç yolda tutunmak için asr yakıyor
-Her ne kadar 5 kişilik araç olsada hakkı 4 kişilik 3. kişi için pek alan yok
-Diz mesafesi beklediğimden daha kötü
- 88 bin tl bence bu araç için çok fazla hakkı bence 75.000 tl olmalı
Buyurun bunlarda fotograflar;
Yorum