cc hakkaten piyasaya nasıl gireceğini iyi bildi, 1.4 tsi 160 bg bir de dsg ile müşteri portföyünü acayip genişletti, ben eskisinden daha güzel buldum bunu ne bileyim. en azından tek donanıma indi, ve ops. donanımda siteden baktım sadece panoramik sr ve metalik renk var. demekki araç hakkaten dolu navisi ısıtmalı soğutmalı koltuğu vs... var. bir de panoramik sr ekleyince fiyat 90 bine çıkıyor. değer mi değmez mi tartışılır. ama sınıfında başka bir alternatifi olmadığı için güzel bir seçenek. kalitesinin ve ses sisteminin vs filan tartışılacağını pek sanmıyorum, ama bütün vw'daki iç dizaynlar aynı, buna da onu yerleştirmişler kötü olmuş... insigniayı hiçbir şekilde geçeceğine inanmıyorum, ben benim arabam ile roccoyla kapıştım, 100 km'den 150-160 km'ye kadar 1 buçuk boy attı sonra 170 km hızda yanından süzülüyordum, bu araba öldürsen bir rocco performansında gidemez!!! yani insignia bu araçla kalkışta başbaşa gider sonra 150'den sonra insignia açar gider...
Ben insignianın o kadar farkı açıp gideceğine inanmıyorum performansları başabaş sayılır
passat cc max torkunu 1500-4500 bandında verirken insignia 2050-5500 aralıgında veriyor.
cc tork olarak 10nm daha fazla insigniadan
hızlanma olarak 8.5sn passat cc
son hız 222 cc insignia 225
Ağırlık olarakta aynı araçlar.
Bende bir insigniacıyım ama hakkınıda vermek gerek bence cc nin
cc hakkaten piyasaya nasıl gireceğini iyi bildi, 1.4 tsi 160 bg bir de dsg ile müşteri portföyünü acayip genişletti, ben eskisinden daha güzel buldum bunu ne bileyim. en azından tek donanıma indi, ve ops. donanımda siteden baktım sadece panoramik sr ve metalik renk var. demekki araç hakkaten dolu navisi ısıtmalı soğutmalı koltuğu vs... var. bir de panoramik sr ekleyince fiyat 90 bine çıkıyor. değer mi değmez mi tartışılır. ama sınıfında başka bir alternatifi olmadığı için güzel bir seçenek. kalitesinin ve ses sisteminin vs filan tartışılacağını pek sanmıyorum, ama bütün vw'daki iç dizaynlar aynı, buna da onu yerleştirmişler kötü olmuş... insigniayı hiçbir şekilde geçeceğine inanmıyorum, ben benim arabam ile roccoyla kapıştım, 100 km'den 150-160 km'ye kadar 1 buçuk boy attı sonra 170 km hızda yanından süzülüyordum, bu araba öldürsen bir rocco performansında gidemez!!! yani insignia bu araçla kalkışta başbaşa gider sonra 150'den sonra insignia açar gider...
Ben insignianın o kadar farkı açıp gideceğine inanmıyorum performansları başabaş sayılır
passat cc max torkunu 1500-4500 bandında verirken insignia 2050-5500 aralıgında veriyor.
cc tork olarak 10nm daha fazla insigniadan
hızlanma olarak 8.5sn passat cc
son hız 222 cc insignia 225
Ağırlık olarakta aynı araçlar.
Biri dsg biri manuel 150+ otomatik dez avantaj olabilir cc'de.
Dsg gibi bir şanzımanda dez avantaj olacağını düşünmüyorum 7 ileri ve S moda sahip bir şanzıman sonuçta. Bu şanzıman bugattidede kullanılıyor biliyorsunuz
Dsg gibi bir şanzımanda dez avantaj olacağını düşünmüyorum 7 ileri ve S moda sahip bir şanzıman sonuçta. Bu şanzıman bugattidede kullanılıyor biliyorsunuz
Bu videoda demek istediğimi anlıyıcaksın ikiside aynı motora sahip ama fark ortada
they both have same engines. 2.0 TFSI. @adanaleon Cupra Revo stage 3, gtx3071 , 100-200km/h 8.36 sec 1.8 bar ,manual transmissionGolf R Revo stage 3 , gtx3...
cc hakkaten piyasaya nasıl gireceğini iyi bildi, 1.4 tsi 160 bg bir de dsg ile müşteri portföyünü acayip genişletti, ben eskisinden daha güzel buldum bunu ne bileyim. en azından tek donanıma indi, ve ops. donanımda siteden baktım sadece panoramik sr ve metalik renk var. demekki araç hakkaten dolu navisi ısıtmalı soğutmalı koltuğu vs... var. bir de panoramik sr ekleyince fiyat 90 bine çıkıyor. değer mi değmez mi tartışılır. ama sınıfında başka bir alternatifi olmadığı için güzel bir seçenek. kalitesinin ve ses sisteminin vs filan tartışılacağını pek sanmıyorum, ama bütün vw'daki iç dizaynlar aynı, buna da onu yerleştirmişler kötü olmuş... insigniayı hiçbir şekilde geçeceğine inanmıyorum, ben benim arabam ile roccoyla kapıştım, 100 km'den 150-160 km'ye kadar 1 buçuk boy attı sonra 170 km hızda yanından süzülüyordum, bu araba öldürsen bir rocco performansında gidemez!!! yani insignia bu araçla kalkışta başbaşa gider sonra 150'den sonra insignia açar gider...
maalesef düşündüğünüz gibi değil donanımı.baz donanımda kumaş koltuk var,17'' jant var,navi yok,aktif xenon yok(10 sene öncesinin xenonları var) vs.bayilerdeki araçların çoğu neredeyse tüm opsiyonların olduğu araçlar ki;1.4tsi ların fiyatları rahatlıkla 100.000tl leri geçiyor bu donanımlarla.
Dsg gibi bir şanzımanda dez avantaj olacağını düşünmüyorum 7 ileri ve S moda sahip bir şanzıman sonuçta. Bu şanzıman bugattidede kullanılıyor biliyorsunuz
maalesef yanlış biliyorsunuz.vw ag bünyesinde bulunan markalarda kullanılan iki farklı tip dsg var.birisi 250nm yi geçmeyen değerleri olan motorlarda kullanılan kuru tip dsg,diğeri ise 400nm değeri aşmayan değerlere sahip motorlarda kullanılan yağlı tip dsg.ikiside çift kavramaya sahip olsada aralarında çalışma mantığında değil ama şeklinde fark var.bugatti lerde kullanılan şanzuman ise bunlardan çokkk farklı.ayrıca cc nin katoloğunda eski tork konventörlü otomatik şanzumanlara bile dsg demişler.sanrım dsg nin şöhretinten yararlanarak pazarlama hilesine başvurmuş vw.
Dsg gibi bir şanzımanda dez avantaj olacağını düşünmüyorum 7 ileri ve S moda sahip bir şanzıman sonuçta. Bu şanzıman bugattidede kullanılıyor biliyorsunuz
maalesef yanlış biliyorsunuz.vw ag bünyesinde bulunan markalarda kullanılan iki farklı tip dsg var.birisi 250nm yi geçmeyen değerleri olan motorlarda kullanılan kuru tip dsg,diğeri ise 400nm değeri aşmayan değerlere sahip motorlarda kullanılan yağlı tip dsg.ikiside çift kavramaya sahip olsada aralarında çalışma mantığında değil ama şeklinde fark var.bugatti lerde kullanılan şanzuman ise bunlardan çokkk farklı.ayrıca cc nin katoloğunda eski tork konventörlü otomatik şanzumanlara bile dsg demişler.sanrım dsg nin şöhretinten yararlanarak pazarlama hilesine başvurmuş vw.
Golf R scirocco R modellerinde kullanılan dsg hakkında bilginiz varmı ?
Dsg gibi bir şanzımanda dez avantaj olacağını düşünmüyorum 7 ileri ve S moda sahip bir şanzıman sonuçta. Bu şanzıman bugattidede kullanılıyor biliyorsunuz
maalesef yanlış biliyorsunuz.vw ag bünyesinde bulunan markalarda kullanılan iki farklı tip dsg var.birisi 250nm yi geçmeyen değerleri olan motorlarda kullanılan kuru tip dsg,diğeri ise 400nm değeri aşmayan değerlere sahip motorlarda kullanılan yağlı tip dsg.ikiside çift kavramaya sahip olsada aralarında çalışma mantığında değil ama şeklinde fark var.bugatti lerde kullanılan şanzuman ise bunlardan çokkk farklı.ayrıca cc nin katoloğunda eski tork konventörlü otomatik şanzumanlara bile dsg demişler.sanrım dsg nin şöhretinten yararlanarak pazarlama hilesine başvurmuş vw.
Golf R scirocco R modellerinde kullanılan dsg hakkında bilginiz varmı ?
bunlarda da kullanılan bildiğim kadarı ile 6 ileri tork konventörlü otomatik vites.eğer audi de kullanılan yağlı tip 7 ileri dsg olsa idi bu araçların hem hızlanmaları hemde yakıt tüketimlerinde bariz avantajlar olurdu.
nitekim audi a4 2.0tfsi 211hp dsg quatro nun 0-100km 6.6sn,şehir içi yakıt tüketimi ise 9,4lt/100km idi.tabi bu değerler aracın güncellenmemiş halindeki değerlerdi.yani 2011 model yılına aittir.bu verdiğim örnek sanırım ne demek istediğimi çok iyi anlatıyordur.
Dsg gibi bir şanzımanda dez avantaj olacağını düşünmüyorum 7 ileri ve S moda sahip bir şanzıman sonuçta. Bu şanzıman bugattidede kullanılıyor biliyorsunuz
maalesef yanlış biliyorsunuz.vw ag bünyesinde bulunan markalarda kullanılan iki farklı tip dsg var.birisi 250nm yi geçmeyen değerleri olan motorlarda kullanılan kuru tip dsg,diğeri ise 400nm değeri aşmayan değerlere sahip motorlarda kullanılan yağlı tip dsg.ikiside çift kavramaya sahip olsada aralarında çalışma mantığında değil ama şeklinde fark var.bugatti lerde kullanılan şanzuman ise bunlardan çokkk farklı.ayrıca cc nin katoloğunda eski tork konventörlü otomatik şanzumanlara bile dsg demişler.sanrım dsg nin şöhretinten yararlanarak pazarlama hilesine başvurmuş vw.
Golf R scirocco R modellerinde kullanılan dsg hakkında bilginiz varmı ?
bunlarda da kullanılan bildiğim kadarı ile 6 ileri tork konventörlü otomatik vites.eğer audi de kullanılan yağlı tip 7 ileri dsg olsa idi bu araçların hem hızlanmaları hemde yakıt tüketimlerinde bariz avantajlar olurdu.
nitekim audi a4 2.0tfsi 211hp dsg quatro nun 0-100km 6.6sn,şehir içi yakıt tüketimi ise 9,4lt/100km idi.tabi bu değerler aracın güncellenmemiş halindeki değerlerdi.yani 2011 model yılına aittir.bu verdiğim örnek sanırım ne demek istediğimi çok iyi anlatıyordur.
Yorum