56 bin çok paraymış, ben bile okuyunca özelliklerini acaba dedim ama 56 bin etmez diye düşünüyorum.
ben de size katiliyorum.45 filan olsa gidip dusunulebilir ama 58 bin e varan fiyatlar cook fazla.o fiyata 1.4 turbo insignia var ya.hyundai sonucta kanat takmislar ucuyo deseler genede soguk davranirim hyundai yani.
Arkadaslar bugun gittim test ettim ben cok begendim araci kalitesi cok iyi vites gecisleri hic anlasilmiyor ve cok sessiz bir arac bence tercih edilebilir bir oto
Baz paketi bile baya dolu bir araç 50500 diyorlar ama bayiler 1000tl düşüyor 49500 civarı icin cok güzel bir araç motor performansıda süper 128bg 260 tork daha ne
insignia mı dizel otm i30 la değiştirmeyi düşünüyorum , harika bir araç gerçekten
bixenon,navigasyon ve 17" jant olsa hiç düşünmezdim ama birde sınıf düşüşü yavaşlatıyor beni
Orjinal yazı sahibi: zaqa17
Arkadaslar bugun gittim test ettim ben cok begendim araci kalitesi cok iyi vites gecisleri hic anlasilmiyor ve cok sessiz bir arac bence tercih edilebilir bir oto
aynen hersey var arabada hyundaıde calısan bır abımden duydum ben derı koltuk bıxenon farlısı ve yıkamalı olarak gelcekmıs! park asıstanıda olucakmıs! beklemedeyım bende!
Bugün yeni i30 u test etme fırsatı buldum forumda düşünen olabilir diye paylaşmak istedim.Öncelikle elite versiyonu dolu aracı inceledim gerçekten yok yok.Panoramik cam tavan çok kullanışlı hem tavan açılıyor hemde üstündeki cam açılıyor.Düğmeler çok rahat.Anahtarsız giriş çalıştırma çok güzel anahtar yanınızdayken direk gir bas düğmeye çok rahat.Araç içi malzeme kaliteli geldi bana ama yine de insignia dan ssonra tuhaf geliyor insana.Araç içinde çok fazla eşya saklama bölümü var.Aracın içi çok ferah.Baş ve diz mesafeleri c sınıfı bir araç için fazla bile Bagajda çok geniş.Geri görüş kamerası hyundai ambleminin arkasından çıkıyor bir hoşluk yapmışlar görüntü ise dikiz aynasında oluşuyor o da güzel olmuş.Tek tek saymaya gerek yok araçta bir sürü özellik var amaa benim en çok merak ettiğim kabin ön ısıtma sistemi bunu bayii görevlisi bile izah edemedi Test sürüşüne gelince araçta 3 farklı direksiyon modu var comfort normal sport herkes az çok tahmin eder ama ben comfort modundan bahsetmek istiyorum.Direksiyon o kadar yumuşuyor ki bırak parmağı üflesen dönüyor bayanlar için iyi olabilir sanırım.Aracın bilgi ekranı da çok kaliteli renkli kaliteli animasyonları var.Sürüş olarak insigniadan sonra pedallar vites geçişleri çok yumuşak geldi bana frene ayağımın ucuyla dokunuyorum ama yine de sert fren yapıyor açıkçası bana biraz kalitesiz bir izlenim uyandırdı.Performansa gelirsek sürüşe başladığımız anda klimayı en üst seviyede çalıştırdık buna rağmen torkdan dolayı galiba insigniadaki alt devirde klima üst seviyede çalışıyorken ki olan yığılma olmadı araçta hiç sarsılmadı araba.Performans olarak 128 beygiri 260 nm torku çok hissedemedim ama klimanın açık oluşu vr araçta 3 kişi oluşumuz etkilemiş olabilir.Araba 6 ileri manueldi.Sürüş boyunca üst devirlerde kullanmama hız olarak 140-160 civarında inmeme rağmen yakıt tüketimi 9 lt geçmedi 6 ya hiç atmadım sayılr.Bu arada dikkatimi çok çeken bişey araç oldukça sessiz çalışıyor çok etkilendim.Yol tutşu olarak da S şeklinde virajlara 40 km hızla girip 2. viteste 70 km ye kadar tam gaz girdim arabada kayma belirtisi olmadı emanet araba olduğu için daha fazla zorlamak istemedim.Sonuç olarak araba hoşuma gitti ama hala bir hyundai ye 56000 Tl verilir mi kararsızım yorum sizin.
İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri
Bu arada bir opel bayine uğradım yeni astra sedanı gördüm önüne aşık oldum hb astralara da makyaj gelecekmiş önleri aynı olacakmış 1.6 dizel hayali ise 2014 e kalmış gibi duruyor herkes aynı şeyi söylüyor.
İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri
Yorum