Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

    Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
    devir saati isterse 10000 d/d olsun dizelin maksimum çevireceği devir 4700, yeni nesiller belki 5000, yani 7000 devir çeviren dizel filan yok, yalnız bir anda gaza yüklenirsin, devir kesiciye girmeden patiye kalırsa bir ihtimal 5000 deviri geçer o da güçlü bir dizel olması lazım, ya da 4 viteste devir bitirip (eğer yapabilirsen ve şanzıman elinde kalmazsa ) 3. vitese tekrar takarsan 7000 deviri ve birçok şeyi görebilirsin, hatta belki şirinleri bile görebilirsin
    Bunu denemeliyiz Sanırım şirinleri görürüz Sonra şirin olmayan masrafları haha haha

    5000 devirde giderken alt vitese düşmek ha Motor elinde kalır be haha haha
    Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

    Yorum


    • #32
      Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

      Bu bir istisna olabilir mi acaba haha haha



      Devir saatiyle oynanmış bence, çünki 6000 rpm gösterirken hiç öyle ses çıkarmıyor, sanki daha 2500-3000 deymiş gibi
      Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

      Yorum


      • #33
        Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

        Orjinal yazı sahibi: 18XET01
        Bunu denemeliyiz Sanırım şirinleri görürüz Sonra şirin olmayan masrafları haha haha

        5000 devirde giderken alt vitese düşmek ha Motor elinde kalır be haha haha
        palio 1.2 benzinli ile bir kapışma esnasında, 4. vites bitmişti, 5. vitese atacağım yerde kapışma heyecanıyla 3'e atmıştım, 8000 sınır olan göstergeyi geçmişti ama Allah'tan hemen farkedip vitesten çıkardım

        Orjinal yazı sahibi: 18XET01
        Bu bir istisna olabilir mi acaba haha haha



        Devir saatiyle oynanmış bence, çünki 6000 rpm gösterirken hiç öyle ses çıkarmıyor, sanki daha 2500-3000 deymiş gibi
        devir ibresi 3000'de duruyor, atmasyon bu

        Yorum


        • #34
          Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

          Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
          palio 1.2 benzinli ile bir kapışma esnasında, 4. vites bitmişti, 5. vitese atacağım yerde kapışma heyecanıyla 3'e atmıştım, 8000 sınır olan göstergeyi geçmişti ama Allah'tan hemen farkedip vitesten çıkardım
          Hadi ya Motor freni gelmiyor mu orda , Annem Vectra kulanırken biraz devirli kullanır , 4,5K RPM de 5 e atacağına 3 e attı araba baya silkeledi ve bir anda 160 dan 130a düştü , Devirde 5000 devire yükseldi.160 dan 130a öyle hızla düştü ki Tam güç fren basıncıyla o kadar yavaşlayamazdı herhalde. İçimden şanzımanı elimize aldığımı düşünmüştüm. Arabayı yeni almış aydından dönerken
          Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

          Yorum


          • #35
            Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

            1.6 motora 105 çok az renonunki gibi bi 130luk bizim araçlara gider
            2009 1.6T Cosmo-Nar Kırmızı-Flexride-DVD800 navi-Park Assist-Tam Deri Spor Koltuklar-Llumar film

            Yorum


            • #36
              Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

              insigniaya 1.6d yakışmaz bence.neden mi? insignia denince hızlı canavar gibi bir araç geliyor herkesin aklına bu düşünceyi bozmamak lazım.fakat patlama olur insignia satışlarında o ayrı
              2011 2.0cdti cosmo flexi sunroof Infinity ses sistemi
              yeni yüzyıl üniversitesi mimarlık

              Haşin gaddar bilakis çok kibarım.Israr ederim iyi dans ederim o kadar.

              Yorum


              • #37
                Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                Orjinal yazı sahibi: emre2929
                insigniaya 1.6d yakışmaz bence.neden mi? insignia denince hızlı canavar gibi bir araç geliyor herkesin aklına bu düşünceyi bozmamak lazım.fakat patlama olur insignia satışlarında o ayrı
                evet, İnsignia diyince akla öyle geliyor ama en çokta 'ya bu arabalar çok yakıyor' diye geliyor genelde niyeyse

                INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                  Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                  Orjinal yazı sahibi: emre2929
                  insigniaya 1.6d yakışmaz bence.neden mi? insignia denince hızlı canavar gibi bir araç geliyor herkesin aklına bu düşünceyi bozmamak lazım.fakat patlama olur insignia satışlarında o ayrı
                  evet, İnsignia diyince akla öyle geliyor ama en çokta 'ya bu arabalar çok yakıyor' diye geliyor genelde niyeyse
                  + 10000000 bence çok güzel olur dizel motorlar, alt devirleri güçlü, araçta bi sıkıntı yapmaz, hele de zaten 1.6 120 bg 300 nm tork olan mjet motoru alırsa tadından yenmez...

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                    Orjinal yazı sahibi: efemuratt
                    Orjinal yazı sahibi: emre2929
                    insigniaya 1.6d yakışmaz bence.neden mi? insignia denince hızlı canavar gibi bir araç geliyor herkesin aklına bu düşünceyi bozmamak lazım.fakat patlama olur insignia satışlarında o ayrı
                    evet, İnsignia diyince akla öyle geliyor ama en çokta 'ya bu arabalar çok yakıyor' diye geliyor genelde niyeyse
                    1.4 ler o goruntuyu duzeltti .bende insignia cok yakiyor diyenlerdendim 1.4 cikana kadar bu arada dayimda linea var 5 vites 1.3 dizel 5700 devir ceviriyor
                    2011 2.0cdti cosmo flexi sunroof Infinity ses sistemi
                    yeni yüzyıl üniversitesi mimarlık

                    Haşin gaddar bilakis çok kibarım.Israr ederim iyi dans ederim o kadar.

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                      bir de kaç para olacak. o da mesele.

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                        Bende 1.6 dizel Bravo da var ve bu motor piyasadaki en iyi motorlardan...120 bg ve 300 tork var...

                        Ama bu motor Insignia'ya gitmez çünkü Insignia 1500 kg...
                        1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                          1,6 105 hp passatı kaldırıyor da insigniayı niye 1,6 120 hp kaldırmasın

                          Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                          Bende 1.6 dizel Bravo da var ve bu motor piyasadaki en iyi motorlardan...120 bg ve 300 tork var...

                          Ama bu motor Insignia'ya gitmez çünkü Insignia 1500 kg...
                          '' Ya Ganiyy, Ya Muğni... ''
                          '' Melik-i Muktedirsin Ya ALLAH ''

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                            0–100 en az 13–14 sn olur... Buna kaldırmak diyorsan tabii olur neden olmasın. Üstelik insignia passat'tan daha ağır... Ama vw'nin o motoru şaşırtıcı derecede atak... beygirine göre en azından... aktarması çok iyi...
                            1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                              Arkadaşlar Malum Dizel Motorlarda Patlama İçin Gerekli Olan Yakıt, Benzinlilerde Olduğu Gibi İlk Zamanlama Olan Emiş Anında Hava İle Birlikte Silindirin İçine Püskürtülüp Sonra da Sıkıştırılıp(2.Zaman) Patlatılmıyor(3.Zaman).
                              Dizellerde Yakıt; 2. Zamanın Sonunda Yani Havayı Almış ve Sıkıştırmış Olan Pistonun Üst Ölü Noktaya En Yakın ve/veya Üst Ölü Noktada Olduğu Anda Silindirin İçine Püskürtülüyor. Bu Olurken Yakıt, Sıkışmış Hava Basıncını Yenerek Silindirin İçine Enjekte Ediliyor Ve Çok Kısa Bir Süre Sonra da Patlıyor ve Pistonu Alt Ölü Noktaya İtiyor(3. Zaman), En Sonda da Exhaust (4. Zaman).
                              Yine Malumunuz Dizel Motorlarda, Sıkışmış Hava Basıncına Karşı Koyup İçeriye Yakıt Püskürtebilmek İçin Pompa ve Enjeksiyon Sistemi Kullanılıyor (Bir Yerlerde 2000 Bar (!!!) Basıncında Yakıt Püskürten Dizel Motorlar Olduğunu Okuduğumu Hatırlıyorum). Yeni Teknoloji Motorlar Common Rail İle Birlikte, Püskürtme İçin Kullanılacak Olan Bu Çok Az Zaman Dilimini Daha İyi Kullandığından, Daha Performanslı ve Ekonomik Motorlar Üretilebiliyor.
                              Ancak Daha Fazla Gücü, Daha Fazla Devirde Elde Etmek İstiyorsak;
                              Motora Daha Fazla Hava Vermek Gerekir. Daha Fazla Hava Vermek İse Performans İçin Daha Fazla Yakıt Ve Karşı Gücü Yenme İhtiyacı Demektir. Daha Fazla Yakıt İse, Daha Fazla Enjeksiyon Süresini Gerektirir. Devri Artmış Olan Motora (Enjeksiyon Süresi Aşırı Kısalmış Demektir), Çok Çok Kısa Süre İçinde, Çok Fazla Basınca Karşı Koyabilecek, Daha Fazla Yakıtı Daha Büyük Bir Pompa ve Daha Kapasiteli Enjektörlerle Püskürtmek Mümkün Olabilir Fakat Ya Ekonomi?? Bu Motor Daha Düşük Devirlerde Çalışma Prensibinden Dolayı İyi Tork Üretebiliyorken Bunlara Gerek Var mı? Bana Göre Yok.
                              Özetle; 4500 ve Üzerindeki Devirlerde, Püskürtmenin Başlamasıyla Patlamanın Oluşması Arasında Kalan Zamanın İdeal Bir Patlama İçin Yetersiz Olması, Dizellerde Yüksek Devir Aramayı Hem Anlamsız Hem de Mühendisliğin Mantığına Ters Hale Getirmiş Olur.
                              İyi Forumlar.

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Evet Arkadaşlar Opelin 1.6 cdti Motorunun Resmi Kanıtı...!!!

                                Hüseyin Hocam,

                                Kendimi bir an için makine mühendisliğinde okuyan öğrenci gibi hissettim




                                2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X