Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Jaguar’a yakışmadı!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Jaguar’a yakışmadı!

    (eski haber ancak yeni gördüm)



    Jaguar’ın 4 kapılı coupe sedan formlu modeli XF, EuroNcap çarpışma testinden beş yıldız alamadı.

    Euro Ncap'ten dört yıldız alan Jaguar XF'in, önden çarpışmada yolcu kabini sağlam kaldı. Sürücü ve yolcunun diz ve uyluk bölgesi iyi korundu. Ancak değişik boy ve oturma pozisyonlarında yapılan testlerde ise ön konsolun diz, uyluk ve karın bölgesinde iyi koruma saylayamadığı ve orta puanlar aldığı görüldü. Jaguar XF yandan çarpışma testinde mankenlerin vücutlarının tamamını mükemmel korudu. Yan direk çarpışma testinde ise beklenmeyen bir sonuç görüldü.

    Mankenlerin göğüs kafesinin zayıf bir şekilde korunduğu anlaşıldı ve XF bu testten iyi puanlar alamadı.

    Arkadan çarpışmalarda oluşan kamçı etkininin ölçüldüğü testte de XF iyi koruma sağlayamadı ve ortalama puanlar alarak ayrıldı.

    "http://www.euroncap.com/results/jaguar/xf/2011/464.aspx Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In...
    InsigniaTEAM

  • #2
    Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

    Çağrı haklısın, onun için arabamı seviyorum.....








    Yorum


    • #3
      Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

      Çok sevdim desem ayıp mı olur?

      Yorum


      • #4
        Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

        Orjinal yazı sahibi: Odak Burak
        Çok sevdim desem ayıp mı olur?
        Ne ayıbı haklı olursun aynı bizim gibi.

        Yorum


        • #5
          Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

          jaguar hindu tataya satıldıktan sonra bozuyor kendini malesef fordtayken böyle değildi...
          '' Ya Ganiyy, Ya Muğni... ''
          '' Melik-i Muktedirsin Ya ALLAH ''

          Yorum


          • #6
            Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

            jaguar tataya satıldı, ama bu araç yeni mondeonun aynısı, o zaman aklıma yeni bir soru işareti geldi; yeni mondeda sıkıntının ta kendisi o zaman!!!

            Yorum


            • #7
              Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

              İsterse 1 yıldız alsın ben NCAP'a güvenmiyorum angry Jaguar yine Jaguar'dır.Bugün elini kolunu sallayan "herkes" NCAP'tan 5 yıldız alıyor da Jaguar mı alamıyor?

              Volvo'da Çinli bir firmaya satıldı ama çizgisi bozdu mu?Satılması demek komple revizyona gideceği anlamına gelmiyor ki.
              2011 Opel İnsignia 1.6T Cosmo+FlexRide

              Yorum


              • #8
                Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

                Orjinal yazı sahibi: eymenkul
                İsterse 1 yıldız alsın ben NCAP'a güvenmiyorum angry Jaguar yine Jaguar'dır.Bugün elini kolunu sallayan "herkes" NCAP'tan 5 yıldız alıyor da Jaguar mı alamıyor?

                Volvo'da Çinli bir firmaya satıldı ama çizgisi bozdu mu?Satılması demek komple revizyona gideceği anlamına gelmiyor ki.

                +1

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

                  ozaman megane jaguardan daha mı güvenli şimdi

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

                    Orjinal yazı sahibi: metecy
                    ozaman megane jaguardan daha mı güvenli şimdi
                    güvenlik ve sağlamlık farklı kavramlar jaguarla megane kafa kafaya girsin megane akordiyon olur ama burada önemli olan euroncapte 64 kmh ile insan vucuduna en az basıncı hissettirmektir. belirgin hızın üstünde sağlam kafese sahip araçlar daha iyidir. örnek olarak pegeout 206 50 ile duvara çarpsın birde insigniadaki bir adam insigniadaki adam fiziksel olarak daha çok hasar alır. pegeout çarpışma enerjisini çok iyi çeker. ama 90 kmh ile aynı çarpışmayı yapın pegeout takiler muhtemel bir sıkışmaya mağruz kalır.

                    aşağıdaki resimde sarı renkli bölgenin ekstra sağlamlaştırılmış bir malzemeye sahip olduğu diğer yerlerinin yumuşak malzemeden basıncı emmesi için yapılmış şasiler her zaman avantajlıdır. belli bir yere kadar ezilerek çarpışma enerjisini metali eğmeye kullanır sarı noktalar ise gevrek yapıda olduğundan yüksek mukavemet gösterir ve içeride sıkışmayı azaltır


                    insignia nın şasi si

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

                      açıklama ıcın tesekurler... agır araclar .suvlar . 4x4 ler surucu ıcın daha tehlıkelı olabılır ozaman...momentumları daha fazla kucuk hafıf araclara gore...

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

                        Orjinal yazı sahibi: metecy
                        açıklama ıcın tesekurler... agır araclar .suvlar . 4x4 ler surucu ıcın daha tehlıkelı olabılır ozaman...momentumları daha fazla kucuk hafıf araclara gore...
                        evet duvar gibi cisimlerde suvların şansı düşük ama o momentum biz ufak araçlılara vurduğu zaman kötü oluyo ne yazıkki

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Jaguar’a yakışmadı!

                          Orjinal yazı sahibi: eymenkul
                          İsterse 1 yıldız alsın ben NCAP'a güvenmiyorum angry Jaguar yine Jaguar'dır.Bugün elini kolunu sallayan "herkes" NCAP'tan 5 yıldız alıyor da Jaguar mı alamıyor?

                          Volvo'da Çinli bir firmaya satıldı ama çizgisi bozdu mu?Satılması demek komple revizyona gideceği anlamına gelmiyor ki.
                          Eymen şuda var, Ncap her arabayı aynı kazayla test ediyor ama videoda da görüldüğü gibi XF diğer araçlara göre daha çok hasar alıyor sanki 90'ların araçları gibi. yani gözle görülen birşey de nasıl inkar edilebilir özellikle yandan direk çarpmasıyla yapılan testte araba 2ye katlanacak sanki.

                          zaten arabanın hakkını yememişler, yorumda hem iyi hem kötü noktaları yazmışlar;

                          Euro Ncap'ten dört yıldız alan Jaguar XF'in, önden çarpışmada yolcu kabini sağlam kaldı. Sürücü ve yolcunun diz ve uyluk bölgesi iyi korundu. Ancak değişik boy ve oturma pozisyonlarında yapılan testlerde ise ön konsolun diz, uyluk ve karın bölgesinde iyi koruma saylayamadığı ve orta puanlar aldığı görüldü. Jaguar XF yandan çarpışma testinde mankenlerin vücutlarının tamamını mükemmel korudu. Yan direk çarpışma testinde ise beklenmeyen bir sonuç görüldü.

                          Mankenlerin göğüs kafesinin zayıf bir şekilde korunduğu anlaşıldı ve XF bu testten iyi puanlar alamadı.

                          Arkadan çarpışmalarda oluşan kamçı etkininin ölçüldüğü testte de XF iyi koruma sağlayamadı ve ortalama puanlar alarak ayrıldı.
                          InsigniaTEAM

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X