Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Hyundai Turbo

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: Hyundai Turbo

    Kore üretimi araçlar Avrupa üretimi araçlarla malzeme kalitesi, işçilik ve dayanıklılık bağlamında artık yarışmaya başladı, her ne kadar kopyalama/esinlenmeden henüz tam anlamı ile vazgeçmemiş olsalar da tasarım anlamında da gelişmeler var. Henüz başarılı olamadıkları konu ise sürüş keyfi. Buna en çok etki eden direksiyon, vites, pedallar gibi ana kumanda birimlerinden alınan tepkiler Kore üretimi araçlarda hâlâ yeterince iyi değil. Direksiyon sistemleri hissiz, aşırı hafif, yeterince keskin değil, çok uzun turlu. Vites geçişleri hâlâ belirsiz, geçiş mesafeleri uzun. Bu da bence otomobile bakış açılarından kaynaklanıyor. Otomobili sadece zorunlu fonksiyonları yerine getiren bir taşıma aracı gibi görmekten vazgeçip Avrupalılar gibi bir keyif nesnesi olarak algılamaya başladıkları zaman bu durum da değişecektir.

    Yorum


    • #17
      Ynt: Hyundai Turbo

      Orjinal yazı sahibi: sedat 8266
      Turizmle uğraştığım icin daha yakınım bu soruna . Starex in motoru o kasayi hem çekmiyor , bu eksiği kapatmak icin de gaza abaniyordu şoförler , yaz gunü bide klima eklenince araç bayılıyordu. Sonuç ikinci eli yok.
      Kia icin farklı düşünüyorum . İnsignia dan önceki aracım kia cerato idi hem çekişi, hem konforu, hem pratikligi , hem tasarrufu ve kalitesiyle 210.000km de satana kadar en iyi sekilde hizmet etti . Bence kia , Hyundai e göre daha kaliteli benim fikrim!
      aynen öyle abi o kia keratalar çok seri araçlar, yani 407 ile bi kere yan yana geldik, 407'nin ona yaklaşma imkanı sıfır ya, ben o kadar mükemmel kalkmama rağmen cerato uzadı gitti fabrika 0-100'leri de çok yakın halbuki

      Yorum

      İşleniyor...
      X