Ynt: Hyundai Turbo
Kore üretimi araçlar Avrupa üretimi araçlarla malzeme kalitesi, işçilik ve dayanıklılık bağlamında artık yarışmaya başladı, her ne kadar kopyalama/esinlenmeden henüz tam anlamı ile vazgeçmemiş olsalar da tasarım anlamında da gelişmeler var. Henüz başarılı olamadıkları konu ise sürüş keyfi. Buna en çok etki eden direksiyon, vites, pedallar gibi ana kumanda birimlerinden alınan tepkiler Kore üretimi araçlarda hâlâ yeterince iyi değil. Direksiyon sistemleri hissiz, aşırı hafif, yeterince keskin değil, çok uzun turlu. Vites geçişleri hâlâ belirsiz, geçiş mesafeleri uzun. Bu da bence otomobile bakış açılarından kaynaklanıyor. Otomobili sadece zorunlu fonksiyonları yerine getiren bir taşıma aracı gibi görmekten vazgeçip Avrupalılar gibi bir keyif nesnesi olarak algılamaya başladıkları zaman bu durum da değişecektir.
Kore üretimi araçlar Avrupa üretimi araçlarla malzeme kalitesi, işçilik ve dayanıklılık bağlamında artık yarışmaya başladı, her ne kadar kopyalama/esinlenmeden henüz tam anlamı ile vazgeçmemiş olsalar da tasarım anlamında da gelişmeler var. Henüz başarılı olamadıkları konu ise sürüş keyfi. Buna en çok etki eden direksiyon, vites, pedallar gibi ana kumanda birimlerinden alınan tepkiler Kore üretimi araçlarda hâlâ yeterince iyi değil. Direksiyon sistemleri hissiz, aşırı hafif, yeterince keskin değil, çok uzun turlu. Vites geçişleri hâlâ belirsiz, geçiş mesafeleri uzun. Bu da bence otomobile bakış açılarından kaynaklanıyor. Otomobili sadece zorunlu fonksiyonları yerine getiren bir taşıma aracı gibi görmekten vazgeçip Avrupalılar gibi bir keyif nesnesi olarak algılamaya başladıkları zaman bu durum da değişecektir.
Yorum