Dünyanın en hızlı gelişen otomotiv markası olan ve 2011 yılında Amerikan pazarında rekor satış adedine imza atan Hyundai, turbo beslemeli motora kavuşan Veloster modelini Detroit Otomobil Fuarı’nda sergiledi. Hyundai Veloster Turbo, 1.6 litrelik turbo beslemeli direkt enjeksiyonlu benzinli GDI motoru ile onu sınıfının en güçlü temsilcisi yapan 201 HP’lik güce kavuştu. Aynı zamanda sınıfının en […]
Ben 201 hp ye inanmıyorum abiler çok saçma geliyor ona bakarsanız accent blue 128 hp ama hiçte 128 hp gibi gitmiyor. İnsignia astra 180 lik bence çok güzel uğraşır ya da 180 hp nin sonuna kadar hakkını verdiğini inandığım focus bununla kedi gibi oynar....
Ben neden inanmadığını anlamadım?Yani sadece yazılım ile 1.6T 210 HP verirken bunu Hyundai firması neden yapamasın?Kalite ayrı bir konudur ama sonuçta bu dediğimiz rakamlar ütopik değil ki niye olmasın yani?
Ayrıca 128HP olan motor dizel motordur ki o kadar hafife alma ve kendi kategorisinde düşünmek lazım.Bence o araç yeterince seri bir araç.Kalite-konfor onlardan bahsetmiyorum o kısım yine benzer araçlar ile tartışılır ve görecelidir.
Ayrıca söylemeden geçemicem siz sadece Hyundai'nin ülkemize gelen alt seviye araçlarıyla veya küçük motorlarıyla koskoca bir firmayı bağdaştırmayın.Hyundai dediğin marka araçlarında 3.0 Lambda motor kullanan bir firma.Emin ol onlar için 1.6 motordan 200HP almak çok zor bir iş değil.
Eymen'e Katılıyorum,Hyundai Ve Kia artık gayet kaliteli araçlar Yapıyorlar.Küçümsememek lazım Korelileri. Genelde Koreliler kalitesiz mal yapmazlar. Hyundaik küçük bir firma değil ki zaten,neden yapamasın? O beygiri de verir mutlaka o motor...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Hyundai ayrı ama Kia o kadar da iyi bir firma değil bence. son zamanlarda tasarımla ön plana çıkıyor ama o konuda da hayalgücünü kullanıp özgün birşeyler yapmak yerine birçok markanın en güzel çizgilerini (çalıp bir araya getiriyorlar. al sana süper tasarım diğer konularda da pek başarılı ve kalıcı değiller. bir zamanlar yer gök Sorento'ydu mesela, herkes alıyordu, şimdi o arabalar kayıp sanki fabrika hepsini geri toplamış gibi, yada hurdalığa atmış olmalılar o kadar iyi olsaydı 2.elde de bir kıymeti olurdu, araçlar ortadan kaybolmak yerine kullanıcılar arasında 2.el alınıp satılırdı sürekli.
son çıkan modelleri de okadar satılmıyor sanki.
ama Hyundai'nin Kia'ya göre kendine özgülüğü var.
Ben neden inanmadığını anlamadım?Yani sadece yazılım ile 1.6T 210 HP verirken bunu Hyundai firması neden yapamasın?Kalite ayrı bir konudur ama sonuçta bu dediğimiz rakamlar ütopik değil ki niye olmasın yani?
Ayrıca 128HP olan motor dizel motordur ki o kadar hafife alma ve kendi kategorisinde düşünmek lazım.Bence o araç yeterince seri bir araç.Kalite-konfor onlardan bahsetmiyorum o kısım yine benzer araçlar ile tartışılır ve görecelidir.
Ayrıca söylemeden geçemicem siz sadece Hyundai'nin ülkemize gelen alt seviye araçlarıyla veya küçük motorlarıyla koskoca bir firmayı bağdaştırmayın.Hyundai dediğin marka araçlarında 3.0 Lambda motor kullanan bir firma.Emin ol onlar için 1.6 motordan 200HP almak çok zor bir iş değil.
Araç aktarmadan dolayı çok beygir kaybediyor madem o kadar iyi motorlar yapan bir marka aktarma olayını biraz daha geliştirmeli ve başarısını bende kabul ediyorum dünyanın en büyük 5. otomotiv üreticisiydi yanlış bilmiyorsam ama inanın ford c-max in 115 hp lik dizel motoru yani psa nın yaptığı motor inan çok daha başarılı aracın nefesi 170 e kadar bizzat kesilmedi denedim ama hyundai da bu yok malesef ya da ben 128 beygirden daha fazlasını bekledim. Geçenlerde arkadaşım ceed pro aldı 128 beygir olanından araçta 130-140 dan sonra nereye gidiyoruz der gibi nazlanıyor.
Hyundai ayrı ama Kia o kadar da iyi bir firma değil bence. son zamanlarda tasarımla ön plana çıkıyor ama o konuda da hayalgücünü kullanıp özgün birşeyler yapmak yerine birçok markanın en güzel çizgilerini (ç)alıp bir araya getiriyorlar. al sana süper tasarım diğer konularda da pek başarılı ve kalıcı değiller. bir zamanlar yer gök Sorento'ydu mesela, herkes alıyordu, şimdi o arabalar kayıp sanki fabrika hepsini geri toplamış gibi, yada hurdalığa atmış olmalılar o kadar iyi olsaydı 2.elde de bir kıymeti olurdu, araçlar ortadan kaybolmak yerine kullanıcılar arasında 2.el alınıp satılırdı sürekli.
son çıkan modelleri de okadar satılmıyor sanki.
ama Hyundai'nin Kia'ya göre kendine özgülüğü var.
Hyundai starex te aynı şekilde kardeşim bir zamanlar insanlar ev gibi dayayıp döşüyordu çokta güzel işler çıkartıyorlardı ama şuanda piyasası gerçekten ölü.
Kalıcılık yakalayamıyor
Örneğin;
Hyundai starex te aynı şekilde kardeşim bir zamanlar insanlar ev gibi dayayıp döşüyordu çokta güzel işler çıkartıyorlardı ama şuanda piyasası gerçekten ölü.
Kalıcılık yakalayamıyor
Örneğin;
Aslında aktarma organları da o kadar kötü değil o kanıya nasıl vardın bilmiyorum ancak oturup motorun kaç beygir ürettiği bunun lastiklerde kaç olduğunu hiç incelemedim belki sen daha iyi biliyorsundur tabiki...Ne kadar kullandın bilmiyorum ama benim bundan önceki aracım Hyundai idi.Yaklaşık 55bin km annem kullandı sonra da ben 35 bin kullandım.Bütün araçlarımızı yetkili servisinde bakımı 1 km bile aksatmadan yaptırdık.Sonuç mu?O aracın ne motorunda ne şanzumanında tek bir sorun olmadı.Ben hayatımda bir şikayetten ötürü o aracı servise götürdüğümüzü bilmiyorum. 90bin km bir kez olsun baskı balata değişmedi ve hala o aracı halam kullanıyor.Opel'in baskı balatası ortada.Üzerinde gelen Kore malı lastikler 55bin de değişti.Bizim fabrika çıkış lastiklerimiz Allah'a emanet.Bu demek değil ki Hyundai Opel'den iyi.Opel'in çok daha üst seviye olduğu aşikar ancak yetersiz olduğu konular da gözardı edilecek kadar az değil.Bir sistem yapıyorsun ancak önemli olan o sistemin ne kadar uzun vadeli düzgün çalıştığıdır.Mercedes bu yüzden bugün bu seviyede.Emre abinin aldığı 84 ya da 85 modeldi 500Sec aracın tek bir çalışmayan elektrik aksamı yokken Opel'in 2 yıllık aracının elektrikli koltuk ısıtması bozuluyorsa burda durup bir kez daha düşünmek gerekiyor...
Hani diyorlarya araba dediğin Alman olur.Biz şimdi Alman'a biniyoruz ama sorunsuz diyemiyoruz...Hoş İnsignia da Allah'a şükür daha bir tek sorun çıkartmadı.Biraz da sorun olması kullanıcı kaynaklı olabiliyor.
Kalite,konfor ve donanım tartışılır şeyler.Sonuçta iş parada bitiyor.Ne kadar ekmek o kadar köfte misali.Hyundai F/P oranı güzel araçlar yapıyor.Ancak hedef aldığı kullancı kitlesi de ona göre oluyor.Piyasada üst düzey markalarla aşık atmak gibi bir derdi yok ancak ticari olarak hedeflerine ulaşan bir firma.Sonuçta piyasada ciddi derece yer sahibi bir firma.Bu da başarılı olduğunun kanıtıdır bence.Hyundai ile ilgili tek şüphem güvenlik.Bunu da son dönemlerde edindim.Bir kaç kaza sonucu hava yastıklarının açılmaması ciddi bir problem.Bundan sonra Hyundai alır mıyım?Zor.Çünkü benim için en önemli şey güvenlik.Bir kez firmaya karşı güvenim sarsıldı ki iş güvenlik olunca düzelmesi zor.
200Hp'lik motor yapmıştır ancak eğer güvenlik konusunda yeni gelişmeler yapmadıysa hiçbir önemi yok.
hyundai küçümsenecek bir firma değil gerçekten de, 128 bg, biz de test sürüşüne çıktık Emre kardeşimle, hiç kesilme filan olmadı, 190 çok rahattı yani, yalnız aerodinamik yapı çok güzel olmadığı için, lastikler de büyük olmadığı için sıkıntı oluyor olabilir, yoksa kalkışı filan da çok seriydi, lastikleri filan çok iyi sardırıyor yani... ayrıca da hyundailer gerçekten sorunsuz araçlar, biz de h100 grand saloon vardı, aracı hiç arıza çıkartmıyor diye üretimden kaldırdılar yaa var mı böyle bişey ayrıca 2.5 litre 80 bg'lik motor düz yolda 150 km gibi hızları pek zorlanmadan görüyordu ki 128 bglik motor çok çok rahat... Muharrem kardeşim eğer sen otomatik vitesine bindiysen, o biraz sıkıntı olmuş olabilir, çünkü yanlış hatırlamıyorsam otomatiği 3 ileri otomatik... bu da uzun vites oranı ve isteksiz hızlanma demektir...
dayım ix30 kullanıyor tamam araç iyi güzel hoş dizel motor sesi az ama tepkisiz kardeşim gaza şimdi bas seneye anca tepki veriyor ama otomatik dizel olarak olarak ekonomik o ayrı
ayrıca plastik aksamı çok sert nerdeyse çelik kullanmışlar
Hyundai ayrı ama Kia o kadar da iyi bir firma değil bence. son zamanlarda tasarımla ön plana çıkıyor ama o konuda da hayalgücünü kullanıp özgün birşeyler yapmak yerine birçok markanın en güzel çizgilerini (ç)alıp bir araya getiriyorlar. al sana süper tasarım diğer konularda da pek başarılı ve kalıcı değiller. bir zamanlar yer gök Sorento'ydu mesela, herkes alıyordu, şimdi o arabalar kayıp sanki fabrika hepsini geri toplamış gibi, yada hurdalığa atmış olmalılar o kadar iyi olsaydı 2.elde de bir kıymeti olurdu, araçlar ortadan kaybolmak yerine kullanıcılar arasında 2.el alınıp satılırdı sürekli.
son çıkan modelleri de okadar satılmıyor sanki.
ama Hyundai'nin Kia'ya göre kendine özgülüğü var.
Hyundai starex te aynı şekilde kardeşim bir zamanlar insanlar ev gibi dayayıp döşüyordu çokta güzel işler çıkartıyorlardı ama şuanda piyasası gerçekten ölü.
Kalıcılık yakalayamıyor
Örneğin;
Turizmle uğraştığım icin daha yakınım bu soruna . Starex in motoru o kasayi hem çekmiyor , bu eksiği kapatmak icin de gaza abaniyordu şoförler , yaz gunü bide klima eklenince araç bayılıyordu. Sonuç ikinci eli yok.
Kia icin farklı düşünüyorum . İnsignia dan önceki aracım kia cerato idi hem çekişi, hem konforu, hem pratikligi , hem tasarrufu ve kalitesiyle 210.000km de satana kadar en iyi sekilde hizmet etti . Bence kia , Hyundai e göre daha kaliteli benim fikrim!
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
hyundai,pratikliğini cok seviyorum,plastiği kendine özgü yani dandik ama fiyatına göre ancak o kadar olur,güvensiz oldugu konusunda hem fikirim,sorunsuz da
Yorum