Herkesin farkında olduğu birşey söylediğimi biliyorum Çağrı, fakat şuna dikkat çekmek istedim :
İnsanlar bu mevzuda konuşurken ya da yazarken sanki ikisi bir arada olabiliyormuş gibi bir izlenim oluşuyor.
Oysa dediğim gibi kökleyince tüketim 6.3 değil muhtemelen 26.3'e çıkıyordur, 6.3'ü görmek için ise kimbilir ne kadar sabırlı olmak gerekiyordur. Onu da geçtim, belirli bir test parkurunda önceden belirlenmiş çeşitli hızlarda giderek ortalama tüketimi ölçmeye çalışan test sürücüleri dışında bu araçlarla 6.3'ü görebilen var mıdır acaba ?
Ayrıca anlamadığım birşey daha, yakıt tüketimi X6M'e para bağlayacak adamın ne kadar umurunda olmalı ?
"X6M aldım ama yakıtı koklasın istiyorum" diyen adam herşeyini satıp savıp son kuruşuna kadar harcayıp üstüne bir de kredi çekip aracı anca öyle satın almış da kredi taksitlerini maaşıyla öderken yakıt almaya parası mı kalmıyor acaba ?
çok güzel bir noktaya değindin Serdar abi, hakkaten böyle bir saçmalık olamaz bence, senin dediğin gibi olsa da adam kredi mredi çekip filan alsa da ya bu aracın yıllık vergisi 15 milyar civarında, ayda 1.200 kenara koyabilecek mi? bir de bu aracı aldın kesinlikle kaskosuz olmaz, araç zaten 500 bin tl'yi geçkin fiyatlıdır, bunun kaskosu, 20 bin tl olur en azından yani bu aracı alacak kişi yakıt tüketimi kesinlikle en son düşüneceği şeydir. Bu kadar para çıkacak zaten elinden bi de yakıtı az yaksın diyecek... Ama bir de şu var abi Ferrari'ye tüp takan zihniyet var, eğer bmw bunu gördüyse böyle bir uygulamaya gitmiş olabilir bir de dediğin gibi abi, altında performansın dibine vuran bir araç var, ne kadar az yakabilir yaaa, 10 litrenin altına iner mi ortalaması? adam otoyalda 110 km hızla mı gider bu araçla??
arkadan itiş mükemmel bir şey abi yaa, aslında önden çekiş daha zor kullanımlı, arkadan itişi direksiyon kontralarıyla kontrol altına alırsın da patinaj çeken önden çekerde torque steer yüzünden direksiyon kontrolü sıfır oluyor hele güçlü önden çeker araçtan aslında uzak durmak lazım bu yüzden insignia arkadan itiş olmalıydı....
Yorum