Mercedes-Benz SLK Roadster’ın dizel versiyonunu piyasaya sürüyor! 2143 cc hacminde, 204 bg’lik dört silindirli bir dizel motoru bulunan SLK ailesinin en yeni üyesi birçok bakımdan sınıfının bir numarası olacak gibi görünüyor. 100 kilometrede 4,9 litre yakıt tüketen SLK 250 CDI kendi segmentindeki en ekonomik model. 0′dan saatte 100 kilometreye 6,7 saniyede çıkan otomobil saate 243 km azami hıza ulaşıyor ve 500 Nm tork üretiyor. SLK 250 CDI hızı ile özellikle şehirlerarası yollarda üstün sürüş keyfi yaşatacak…
Mercedes-Benz dizel motor ve iki kişilik spor bir modelin birarada olamayacağına dair genel yanılgıyı Yeni SLK 250 CDI ile yıkıyor. Yeni model, diğer SLK modellerinde olduğu gibi sportifliği, kaliteli donanım ve rahatlıkla birleştiriyor. Otomobilde standart olarak 7G-Tronic Plus otomatik şanzıman bulunuyor, 2012’nin ikinci çeyreğinden itibaren ise altı vitesli mekanik şanzıman seçeneği de sunulacak. Düşük yakıt tüketen SLK 250 CDI kilometrede 128 gram CO2 emisyonu ile çevreyle en uyumlu Roadster olma özelliği de taşıyor.
Motor hacmi, tork, yakıt tüketimi ve emisyon rakamları dizel bir ünite için son derece etkileyici. Tüm SLK modellerinde olduğu gibi SLK 250 CDI’de de standart bir durdurma-çalıştırma sistemine sahip. Tutumlu yakıt tüketimi, spor koltukları, rahat süspansiyon ayarı ve büyük bagaj kapasitesi ile SLK 250 CDI uzun mesafeli yolculuklar için oldukça elverişli. Başarılı SLK ailesinin diğer üyeleri ile aynı genleri paylaşan SLK 250 CDI en iyi performansı sunarken, şık görünümlü konforu ve spor otomobil tasarımı ile dizel versiyonunda da üstü açık sürüş keyfi sağlıyor.
Otomobilde üç süspansiyon seçeneği sunuluyor: geleneksel çelik bir süspansiyon, daha sert bir yay ve amortisör tertibatına sahip spor bir süspansiyon veya elektronik kontrollü, tam otomatik amortisör sistemi içeren bir süspansiyon. Tam otomatik amortisör sistemi Dinamik Yol Tutuşu paketiyle beraber alınabiliyor. SLK 250 CDI benzinli versiyonları ile aynı görünüme sahip ve serinin diğer modelleri gibi çift egzoz çıkışı bulunuyor.
Mercedes-Benz dizel motor ve iki kişilik spor bir modelin birarada olamayacağına dair genel yanılgıyı Yeni SLK 250 CDI ile yıkıyor. Yeni model, diğer SLK modellerinde olduğu gibi sportifliği, kaliteli donanım ve rahatlıkla birleştiriyor. Otomobilde standart olarak 7G-Tronic Plus otomatik şanzıman bulunuyor, 2012’nin ikinci çeyreğinden itibaren ise altı vitesli mekanik şanzıman seçeneği de sunulacak. Düşük yakıt tüketen SLK 250 CDI kilometrede 128 gram CO2 emisyonu ile çevreyle en uyumlu Roadster olma özelliği de taşıyor.
Motor hacmi, tork, yakıt tüketimi ve emisyon rakamları dizel bir ünite için son derece etkileyici. Tüm SLK modellerinde olduğu gibi SLK 250 CDI’de de standart bir durdurma-çalıştırma sistemine sahip. Tutumlu yakıt tüketimi, spor koltukları, rahat süspansiyon ayarı ve büyük bagaj kapasitesi ile SLK 250 CDI uzun mesafeli yolculuklar için oldukça elverişli. Başarılı SLK ailesinin diğer üyeleri ile aynı genleri paylaşan SLK 250 CDI en iyi performansı sunarken, şık görünümlü konforu ve spor otomobil tasarımı ile dizel versiyonunda da üstü açık sürüş keyfi sağlıyor.
Otomobilde üç süspansiyon seçeneği sunuluyor: geleneksel çelik bir süspansiyon, daha sert bir yay ve amortisör tertibatına sahip spor bir süspansiyon veya elektronik kontrollü, tam otomatik amortisör sistemi içeren bir süspansiyon. Tam otomatik amortisör sistemi Dinamik Yol Tutuşu paketiyle beraber alınabiliyor. SLK 250 CDI benzinli versiyonları ile aynı görünüme sahip ve serinin diğer modelleri gibi çift egzoz çıkışı bulunuyor.
Yorum