Fatih Beye katılıyorum.
Sonuç itibarı ile ülkemiz dünyaya bir iğne üretiminde bile pay alacaksa herzaman desteklerim.
Zengin ailelerin de artık ellerini taşın altına koyup dünyaya rekabet edecek bir yatırım ve ürün sunmaları gerekiyor.
Bize bunu borçlular.
Arkadaşlar uyanın lütfen Hükümette A,B,C,D vs.. hangisi olursa olsun üretim olmadıkça vergi yükünü hafifletemezler
Şu an gelişmiş gördüğümüz ülkelerin hepsi geçmişte şu an karşı çıktığımız projeleri yapmışlar ve sistemlerini düzeltmişler. Bu imrendiğimiz ülke haline gelmişler ama süreç bir günde bir yılda olmamış sönen bir ateşin küllerinden doğan yeni Türkiye’ye gelen sen sus otur giden sen sus otur demiş ama artık Türkiye büyüdü bu seferde biz içerden sen sus otur demeyelim.
Fransa da kardeşim çalışıyor onu ziyarete gittiğimde düzenli kontrollü elektrik ve ısınmanın çok ucuz olduğu herkeste araç olduğu caddelerdeki bütün ağaçlar özel ağaç kuaförleri tarafından şekillendiğini ve şehrin altından geçen tünelleri ve metroları gördüm ve yol kenarlarında nükleer santralleri gördüm oradaki Türklerle görüştüğümde işin acı kısmı ortaya çıktı adamlar tünellerin yapımında yıllarca Cezayir, Fas, Tunus gibi sömürge ülkeler vatandaşlarını köle olarak çalıştırmışlar nerede pis iş var Arap yâda Türklere yaptırmışlar Avrupa’da en çok nükleer enerjiye karşı çıkan Fransa ama Avrupa’da en çok nükleer santral kendilerinde bulunuyor
Bu gün hepimizin gördüğü yaşadığı kimsenin inkâr edemeyeceği bir insanlık dramını yaşıyoruz komşumuz olan Suriye’deki savaş yüzünden ülkelerinden kaçan göç eden mültecilerin birinci hedefleri Türkiye ikinci hedeflerinde Avrupa. Bu yolda yüzlercesi binlercesi yollarda telef oluyor ne için daha güçlü bir ülkede daha iyi yaşamak için her şeylerini geride bırakarak Avrupalı olmak istiyorlar ve bunun bedeli çok ağır oluyor.
Kıssadan hisse almak lazım derler bizlerde aynı hatayı yapıyoruz bizlerde bu gidişle kendi kendimizi içten içe kemirmeye devam edersek geleceğimiz Suriye’den ve diğer parçalanmış ülkelerden farklı olmayacak.
Bundan yıllar önce bir siyasal birimci ile görüştüğümde o zamanlar bana hadi ya yok öyle şey olmaz yapamazlar dediğim olaylara şimdi inanmaya başladım konunun özetinde şu vardı.
Dünya nüfusu artıkça ara ara temizlik olur bazen bu Yaratıcı tarafından olur bağ zende insanlar yapar.
Dünyada silah savaşlarının pek önemi olmayacak cephede savaşmak olmayacak örnek Rusya 1500 km den nokta atışı bomba attı ve kimse ne olduğunu anlayamadı
Bu savaşlar yerine dinler savaşı Haçlı seferleri başlayacak diyordu bu gün bakıyorum çevremizdeki ve dünyadaki Müslüman kimliği olan ülkeler bir bir düşürülüyor parçalananıyor ve sahipsiz bırakılıyor dış güçlere borçlandırılıp modern köle olarak yaşamaya devam ediyorlar.
Günün sonunda acı ama gerçekler bunlar
Biz ülke olarak tabuları yıkıp kutupçuluk yapmak yerine birlikte olsak o imrendiğimiz ülkelerden daha güçlü ve kuvvetli oluruz bu davet bu ülke içinde yaşan bütün ırklara,mezhepler,toplumlara dır.
Allah’ım bu vatanı bu ülkeyi bizlere emanet eden şehitlerin yüzü suyu hürmetine bağışlasın.
Müslüman ülkeler bu hale demokrasi getirilecek diye geldi ve buna bizde ülke olarak göz yumduk.saddam,kaddafi ve esad hepsine cephe aldık.o eleştirdiğimiz avrupa ve amerikanın yanında yer aldık.şimdi onları gaddarlık ve canilikle suçluyoruz.bu işlerin bu hale gelmesinde en büyük etken bizim dış politikalarımızdır.şimdi ülkemiz mülteci akınına uğruyorsa bunun sebebi kusura bakmasın kimse bizi yönetenlerdir.
dünyanın yatırımı yapıldı Irak,Libya ve Suriyeye herşey güzel gidiyordu.iş yapıyor ürünlerimizi satıyorduk iyi ilişkilerimiz vardı ne olduda düşman olduk.Liderlerimiz birlikte tatil yapmışlardı zamnında o cani dedikleri Esad ile.
Sonuçta suçu ona buna atıp kendimiz dış kapının mandalı ve hiç bir şeyden haberimiz yok gibi davranamayız.
Büyük orta doğu projesi hayali yüzünden ülkemiz büyük bir bataklığın içine çekilmekte ve bu bataklık yakında inşallah bizide içine çekmez.
Allah yardımcımız olsun..
Tübitak'ın uzun süredir üzerinde çalıştığı yerli otomobil geçtiğimiz günlerde görücüye çıkmıştı. Aracın fotoğraflarının paylaşılmasıyla birlikte, yerli otomobil diye servis edilen aracın Cadillac'ın üretimden kalkan BLS isimli modelinin farklı bir varyasyonu olduğu ortaya çıkmış ve konu sosyal medyada büyük tartışmalara neden olmuştu. Tübitak'ın yerli otomobil diye tanıttığı aracın ne kadar yerli olduğu tartışılırken, dün Hacettepe Üniversitesi'nden beklenmedik bir hamle geldi. İşte yüzde yüz yerli EVT S1 modeli! Hacettepe Üniversitesi, 3 yıldır üzerinde çalıştığı EVT S1 isimli yerli otomobili Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a sundu. Hacettepe Üniversiyesi, Teknokent bünyesinde tamamen yerli imkanlarla, Türk mühendisler tarafından geliştirilen EVT S1, Türkiye'nin ilk yüzde yüz yerli elektrikli otomobili oldu. :: EVT S1 görselleri için tıklayın! Son derece şık bir tasarıma sahip olan EVT S1'in şasisi yüksek mukavemetli alüminyum dan oluşuyor. Arabanın gövdesi ise karbon fiber ve glass fiber ile güçlendirilmiş lifli polimerden üretilmiş. Aerodinamik gövde tasarımı sayesinde, türevi modellere nazaran çok daha az güç tüketen EVT S1, 100 km'de saatte 90 km sabit hızla gittiğine 10 kw/saat enerji tüketiyor. Aracın kilometrede 4 kuruşluk enerji harcadığı belirtiliyor. Maksimum hızı 180 km olan EVT S1'in 0km'den 100km'ye çıkması 7.5 saniye sürüyor. 1050 kg'lık ağırlığa sahip olan yerli otomobilin batarya kapasitesi ise 35 kw/saat. Normal kullanımda sürücülere 10 saatlik bir batarya ömrü sunan aracın hızlı şarj olma süresi ise 30 dakika. 141 beygirlik motor gücüne sahip olan EVT S1'in ön ve arka süspansiyon sistemi ülkemiz şartları göz önüne alınarak çift salıncaklı olarak tasarlanmış. EVT S1'in İstanbul-Ankara arasında 18 liralık enerji harcaması bekleniyor. Tüm parçaları Türkiye'de üretildi! Tamamen yerli olan EVT S1'in parçalarının çok büyük bir kısmı Hacettepe Üniversitesi Otomotiv Mühendisliği laboratuvarında üretilmiş. Parçaların bir kısmı ise Ostim ve İvedik organize sanayi bölgelerinde tasarlanmış. Şuan EVT S1 modelinin farklı varyasyonları üzerinde çalışan ekibin ikinci arabayı da 1.5 ay içerisinde Cumhurbaşkanı'na sunacakları belirtiliyor. Son derece şık bir tasarıma sahip olan EVT S1 için ön görülen satış fiyatı ise 50 bin dolar
KAYNAK : SHİFTDELETE
Tübitak'ın uzun süredir üzerinde çalıştığı yerli otomobil geçtiğimiz günlerde görücüye çıkmıştı. Aracın fotoğraflarının paylaşılmasıyla birlikte, yerli otomobil diye servis edilen aracın Cadillac'ın üretimden kalkan BLS isimli modelinin farklı bir varyasyonu olduğu ortaya çıkmış ve konu sosyal medyada büyük tartışmalara neden olmuştu. Tübitak'ın yerli otomobil diye tanıttığı aracın ne kadar yerli olduğu tartışılırken, dün Hacettepe Üniversitesi'nden beklenmedik bir hamle geldi. İşte yüzde yüz yerli EVT S1 modeli! Hacettepe Üniversitesi, 3 yıldır üzerinde çalıştığı EVT S1 isimli yerli otomobili Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a sundu. Hacettepe Üniversiyesi, Teknokent bünyesinde tamamen yerli imkanlarla, Türk mühendisler tarafından geliştirilen EVT S1, Türkiye'nin ilk yüzde yüz yerli elektrikli otomobili oldu. :: EVT S1 görselleri için tıklayın! Son derece şık bir tasarıma sahip olan EVT S1'in şasisi yüksek mukavemetli alüminyum dan oluşuyor. Arabanın gövdesi ise karbon fiber ve glass fiber ile güçlendirilmiş lifli polimerden üretilmiş. Aerodinamik gövde tasarımı sayesinde, türevi modellere nazaran çok daha az güç tüketen EVT S1, 100 km'de saatte 90 km sabit hızla gittiğine 10 kw/saat enerji tüketiyor. Aracın kilometrede 4 kuruşluk enerji harcadığı belirtiliyor. Maksimum hızı 180 km olan EVT S1'in 0km'den 100km'ye çıkması 7.5 saniye sürüyor. 1050 kg'lık ağırlığa sahip olan yerli otomobilin batarya kapasitesi ise 35 kw/saat. Normal kullanımda sürücülere 10 saatlik bir batarya ömrü sunan aracın hızlı şarj olma süresi ise 30 dakika. 141 beygirlik motor gücüne sahip olan EVT S1'in ön ve arka süspansiyon sistemi ülkemiz şartları göz önüne alınarak çift salıncaklı olarak tasarlanmış. EVT S1'in İstanbul-Ankara arasında 18 liralık enerji harcaması bekleniyor. Tüm parçaları Türkiye'de üretildi! Tamamen yerli olan EVT S1'in parçalarının çok büyük bir kısmı Hacettepe Üniversitesi Otomotiv Mühendisliği laboratuvarında üretilmiş. Parçaların bir kısmı ise Ostim ve İvedik organize sanayi bölgelerinde tasarlanmış. Şuan EVT S1 modelinin farklı varyasyonları üzerinde çalışan ekibin ikinci arabayı da 1.5 ay içerisinde Cumhurbaşkanı'na sunacakları belirtiliyor. Son derece şık bir tasarıma sahip olan EVT S1 için ön görülen satış fiyatı ise 50 bin dolar
KAYNAK : SHİFTDELETE
Bunu gösterseydiler daha büyük sükse olurdu.Gerçekten yerli otomobil üretmeye niyetleri varsa işte prototip al seri üretime geç.
Ellere yar oldu
2.0 CDTI
Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri
Arkadaşlar uyanın lütfen Hükümette A,B,C,D vs.. hangisi olursa olsun üretim olmadıkça vergi yükünü hafifletemezler
Şu an gelişmiş gördüğümüz ülkelerin hepsi geçmişte şu an karşı çıktığımız projeleri yapmışlar ve sistemlerini düzeltmişler. Bu imrendiğimiz ülke haline gelmişler ama süreç bir günde bir yılda olmamış sönen bir ateşin küllerinden doğan yeni Türkiye’ye gelen sen sus otur giden sen sus otur demiş ama artık Türkiye büyüdü bu seferde biz içerden sen sus otur demeyelim.
Fransa da kardeşim çalışıyor onu ziyarete gittiğimde düzenli kontrollü elektrik ve ısınmanın çok ucuz olduğu herkeste araç olduğu caddelerdeki bütün ağaçlar özel ağaç kuaförleri tarafından şekillendiğini ve şehrin altından geçen tünelleri ve metroları gördüm ve yol kenarlarında nükleer santralleri gördüm oradaki Türklerle görüştüğümde işin acı kısmı ortaya çıktı adamlar tünellerin yapımında yıllarca Cezayir, Fas, Tunus gibi sömürge ülkeler vatandaşlarını köle olarak çalıştırmışlar nerede pis iş var Arap yâda Türklere yaptırmışlar Avrupa’da en çok nükleer enerjiye karşı çıkan Fransa ama Avrupa’da en çok nükleer santral kendilerinde bulunuyor
Bu gün hepimizin gördüğü yaşadığı kimsenin inkâr edemeyeceği bir insanlık dramını yaşıyoruz komşumuz olan Suriye’deki savaş yüzünden ülkelerinden kaçan göç eden mültecilerin birinci hedefleri Türkiye ikinci hedeflerinde Avrupa. Bu yolda yüzlercesi binlercesi yollarda telef oluyor ne için daha güçlü bir ülkede daha iyi yaşamak için her şeylerini geride bırakarak Avrupalı olmak istiyorlar ve bunun bedeli çok ağır oluyor.
Kıssadan hisse almak lazım derler bizlerde aynı hatayı yapıyoruz bizlerde bu gidişle kendi kendimizi içten içe kemirmeye devam edersek geleceğimiz Suriye’den ve diğer parçalanmış ülkelerden farklı olmayacak.
Bundan yıllar önce bir siyasal birimci ile görüştüğümde o zamanlar bana hadi ya yok öyle şey olmaz yapamazlar dediğim olaylara şimdi inanmaya başladım konunun özetinde şu vardı.
Dünya nüfusu artıkça ara ara temizlik olur bazen bu Yaratıcı tarafından olur bağ zende insanlar yapar.
Dünyada silah savaşlarının pek önemi olmayacak cephede savaşmak olmayacak örnek Rusya 1500 km den nokta atışı bomba attı ve kimse ne olduğunu anlayamadı
Bu savaşlar yerine dinler savaşı Haçlı seferleri başlayacak diyordu bu gün bakıyorum çevremizdeki ve dünyadaki Müslüman kimliği olan ülkeler bir bir düşürülüyor parçalananıyor ve sahipsiz bırakılıyor dış güçlere borçlandırılıp modern köle olarak yaşamaya devam ediyorlar.
Günün sonunda acı ama gerçekler bunlar
Biz ülke olarak tabuları yıkıp kutupçuluk yapmak yerine birlikte olsak o imrendiğimiz ülkelerden daha güçlü ve kuvvetli oluruz bu davet bu ülke içinde yaşan bütün ırklara,mezhepler,toplumlara dır.
Allah’ım bu vatanı bu ülkeyi bizlere emanet eden şehitlerin yüzü suyu hürmetine bağışlasın.
Amin
1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..
Sonuçta ne olduğu belli oldu.hazır üretilmişi varken amerikayı tekrar keşfetmeye gerek yok.parayı bas teknolojiyi al.sonrada yerli malı diye düş yollara.
gerçekten komedi.bu şekilde yapılacaksa zaten yapılıyor.Sonuç olarak burdan şunu anlıyoruz Türkiyede henüz otomobil yapabilecek bir Know - how birikimi yok! Bilmem anlatabildik mi?
Bakan açıkladı artık bize söyleyecek laf bırakmamış saolsun
2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı
Sonuçta ne olduğu belli oldu.hazır üretilmişi varken amerikayı tekrar keşfetmeye gerek yok.parayı bas teknolojiyi al.sonrada yerli malı diye düş yollara.
gerçekten komedi.bu şekilde yapılacaksa zaten yapılıyor.Sonuç olarak burdan şunu anlıyoruz Türkiyede henüz otomobil yapabilecek bir Know - how birikimi yok! Bilmem anlatabildik mi?
Bakan açıkladı artık bize söyleyecek laf bırakmamış saolsun
siz bu beyanattan sizin tezinizi destekleyen nasıl bir anlam çıkardınızda bu kadar sevindiniz Ahmet Bey!
dünden beri söylenenleri özetlemiş sayın bakan. adam kendisi söylemiş zaten "amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok" diye. Önemli olan motor ve tahrik sistemi. o da tübitak tarafından geliştiriliyor. tam global dünya ticaret mantığına uygun olarak teknoloji paylaşımı ve devlet desteği. işin ilginç yanı eğer böyle yapılmasa kıyasıya eleştirilirdi boşuna masraf yapılmış diye...
Kusura bakma Gökhan Bey! ama ben sözcü'den haber okuyacak kadar kafayı yemedim elhamdülillah...
Neden hocam..Ben sözcü okurum ALLAHA şükürler olsun ki kafayı yemişliğim yok :-)
teşbihte hata olmasın: hiç bir sarhoş trafik kontrolünde sarhoşum demez.
bu hamur çok su götürür. hem konu başlığı ile alakası yok. o nedenle cevap veremem. ama şu kadarını diyeyim ki: dünyanın hiç bir yerinde bu kadar alçakça manşet operasyonları yapıp ardından da özgürlük yok ayaklarına yatacak bir basın kurumu yoktur....
dünyanın hiçbir yerinde milliyetçilik ayaklarına yatıp vatanı bölmeye çalışan herkesin yanında bulunacak başka basın kuruluşu yoktur...
dünyanın hiç bir yerinde halkın seçtiği cumhurbaşkanına alçakça hakaret edip sonrada dönüp onu ditatör olmakla suçlayacak adilikte bir basın kurumu yoktur...
Kusura bakma Gökhan Bey! ama ben sözcü'den haber okuyacak kadar kafayı yemedim elhamdülillah...
Naci hocam hayata genis bir acidan bakmak lazim diye dusunuyorum. Kötüler olmasa iyilerin anlamini bilemezdik. Cumhuriyetin aydin bir egitimcisi olarak her çicekten bal almanizi tavsiye ederim...
Yorum