Arkadas bu araba Seda Sayan'in makyajli hali birde makyaj olmadan düsünün . Renault demiyorum tüm Fransiz arabalari .Ben sik sik Fransa ya gider gelirim tamam Fransada heryer Fransiz arabasi devlet indirim yaptiriyor yerli satilsin diye .Ama fransa disinda fransiz arabalarinin piyasasi yok Türkiye haric .Arabalar dandik habire bir taraflari bozuluyor . Renault yüzünden yolda kalmis biri olarak yazik dis görünüme aldanip bu paralari vermeyin.
Yapmayın, Almanya da da yer gök Fransız arabası, tamam karoser ve iç malzeme olarak çok dayanıklı değiller kabul ediyorum ama motor konusuna katılmıyorum
Merha fikrinize saygi duyarim . Ama size almayda yada Avusturya 5 dakikalik bir vdeo cekip youtube atabilirim otobanda bakalim kac fransiz arabasi görecegiz :-) Almanya da 2. araba olarak cok tercih edilir fransiz arabalari yakitlari az oldugu icin ama 1. araba olarak almanlar kesinlikle WW Bmw Mercedes den sasmaz . Audi Skoda biliyorsunuz zaten WW . Fransiz arabasi almanlarin ya 2. arabasidir yada sürücüsü 60 yas üstüdür .
Arkadas bu araba Seda Sayan'in makyajli hali birde makyaj olmadan düsünün . Renault demiyorum tüm Fransiz arabalari .Ben sik sik Fransa ya gider gelirim tamam Fransada heryer Fransiz arabasi devlet indirim yaptiriyor yerli satilsin diye .Ama fransa disinda fransiz arabalarinin piyasasi yok Türkiye haric .Arabalar dandik habire bir taraflari bozuluyor . Renault yüzünden yolda kalmis biri olarak yazik dis görünüme aldanip bu paralari vermeyin.
Yapmayın, Almanya da da yer gök Fransız arabası, tamam karoser ve iç malzeme olarak çok dayanıklı değiller kabul ediyorum ama motor konusuna katılmıyorum
Merha fikrinize saygi duyarim . Ama size almayda yada Avusturya 5 dakikalik bir vdeo cekip youtube atabilirim otobanda bakalim kac fransiz arabasi görecegiz :-) Almanya da 2. araba olarak cok tercih edilir fransiz arabalari yakitlari az oldugu icin ama 1. araba olarak almanlar kesinlikle WW Bmw Mercedes den sasmaz . Audi Skoda biliyorsunuz zaten WW . Fransiz arabasi almanlarin ya 2. arabasidir yada sürücüsü 60 yas üstüdür .
Sizin yazdıklarınız benim yazdıklarımı doğruluyor, zaten bahsettiğim motorları iyi hem yakıt hem performans, Almanlar da Fransız otomobillerini gündelik kullanımda daha çok kullanıyorlar, alım güçleribizden çok daha yüksek olduğundan bmw merco ları haftasonları kullanıp Fransız ları yol yapmakta kullanıyorlar
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
Türkiye'de yaşıyorum ama Avrupa'ya sık sık giderim ve pek çok konuda tanıyacak kadar Avrupa'da bulundum.
1. Almanya'da Fransız otomobili azdır çünkü tüm Avrupa'da yerli üretime destek amacıyla yabancı araçlara ek vergi bindiriliyor. Yani Almanya'da Peugeot genel olarak VW'den pahalı bir araç haline geliyor.
2. Almanya'daki alım gücünü ve otomobil fiyatlarını hesaba kattığınızda, ortalama bir Almanın premium bir Alman aracı (Mercedes, BMW, Audi hatta Porsche) alması çok kolay. Fransızların premium bir markası olmadığına göre, bu araçlar varken neden Fransız aracı alsınlar? Söylediğiniz gibi 2. araç olarak Fransız araçlarını alıyorlarsa bu gerçekten Fransız araçları açısından büyük bir başarıdır.
3. Alman ADAC'ın istatistiklerine göre Megane ve Clio gibi Renault modelleri "sorunsuzluk" konusunda çok başarılılar. PSA grubu da son yıllarda çok yol kat etti. Bence bu tür yorumlar sadece ön yargıdan ibaret.
4. Bugüne kadar sahip olduğum araçların markası kronolojik olarak Ford - Ford- Ford - Peugeot - VW - Renault - Renault - Opel. Ayrıca babama Hyundai, kayınpederime VW aldırdım ve bu araçları da çok iyi tanıyorum. Kısaca tarafsızlık ve farklı marka tecrübesi olarak forumdaki en deneyimli kişilerden birisiyim desem herhalde abartmış olmam. Saydığım araçların tamamı 0 km; ve bu araçlar içinde (babama ve kayın pederime ait araçları sınıflandırma dışı tutuyorum) sorunsuzluk olarak sıralamam Renault > Peugeot > VW > Opel > Ford şeklinde iken, malzeme kalitesi olarak sıralamam VW > Renault > Ford > Peugeot ve Opel şeklinde. Bu araçlar içinde en uzun km yapan araç Renault Megane ST ve hiç arıza yaşamadım. (100.000 km) En çok bozulan ve yolda kaldığım tek araç markası ise Ford.
Eşimin aracı olduğundan hem bu forumu, hem de Megane 3 ST forumunu takip ediyorum. Sadece forumları takip ederek bile malzeme kalitesi olarak Renault'nun Opel'den daha iyi olduğunu söyleyebilirim; şu forumda o kadar çok malzeme kalitesi problemi var ki... (dikiz aynası, bagajdaki tutacak, cam açma butonlarının soyulması, döşemeler, koltuk plastiklerindeki aşınmalar/kırılmalar, bagaj açma butonunun çalışmaması vs vs.)
Kesinlikle ama kesinlikle "Fransız arabası dandiktir" diye bir kavrama katılmıyorum. Bu kavram daha çok Türkiye'de satılan ve gelişmemiş ülke pazarları için üretilmiş Symbol, 301 gibi araçlardan kaynaklanıyor.
İç malzeme kalitesi önceden belirtildiği gibi olmamış.İyi bir araba yapmaya bu kadar yaklaşmışken biraz daha zorlasaydı renault bir efsane olabilirdi.
Talisman'ı fazla savunuyor pozisyona düşmek istemem ama; efsane bir otomobili günümüz koşullarında üretebilmeleri çok zor. Artık otomobillerin üretiminde kelimenin tam anlamıyla bir taktik savaşı yaşanıyor, iç mekanı da çok kaliteli olsa idi fiyat olarak dezavantajlı olacaktı; böyle olunca da sizin deyiminizle efsane bir otomobil olsa bile satışlar düşük kalacak ve proje çöpe gidecekti. Zaten Fransız markalarının D segmentinde pazar payları çok düşük, Talisman bile satışlarda çok başarılı olamadı. Bir de rakiplerinden belirgin biçimde pahalı olsaydı tam bir başarısızlık olurdu diye düşünüyorum.
Öte yandan yorumlarınızı şaşırarak okudum, izlediğim 1-2 yerli incelemede süspansiyonları oldukça eleştirmişlerdi. Siz ise tam aksini söylemişsiniz.
Arkadas bu araba Seda Sayan'in makyajli hali birde makyaj olmadan düsünün . Renault demiyorum tüm Fransiz arabalari .Ben sik sik Fransa ya gider gelirim tamam Fransada heryer Fransiz arabasi devlet indirim yaptiriyor yerli satilsin diye .Ama fransa disinda fransiz arabalarinin piyasasi yok Türkiye haric .Arabalar dandik habire bir taraflari bozuluyor . Renault yüzünden yolda kalmis biri olarak yazik dis görünüme aldanip bu paralari vermeyin.
Yapmayın, Almanya da da yer gök Fransız arabası, tamam karoser ve iç malzeme olarak çok dayanıklı değiller kabul ediyorum ama motor konusuna katılmıyorum
Merha fikrinize saygi duyarim . Ama size almayda yada Avusturya 5 dakikalik bir vdeo cekip youtube atabilirim otobanda bakalim kac fransiz arabasi görecegiz :-) Almanya da 2. araba olarak cok tercih edilir fransiz arabalari yakitlari az oldugu icin ama 1. araba olarak almanlar kesinlikle WW Bmw Mercedes den sasmaz . Audi Skoda biliyorsunuz zaten WW . Fransiz arabasi almanlarin ya 2. arabasidir yada sürücüsü 60 yas üstüdür .
Sizin yazdıklarınız benim yazdıklarımı doğruluyor, zaten bahsettiğim motorları iyi hem yakıt hem performans, Almanlar da Fransız otomobillerini gündelik kullanımda daha çok kullanıyorlar, alım güçleribizden çok daha yüksek olduğundan bmw merco ları haftasonları kullanıp Fransız ları yol yapmakta kullanıyorlar
Türkiye'de yaşıyorum ama Avrupa'ya sık sık giderim ve pek çok konuda tanıyacak kadar Avrupa'da bulundum.
1. Almanya'da Fransız otomobili azdır çünkü tüm Avrupa'da yerli üretime destek amacıyla yabancı araçlara ek vergi bindiriliyor. Yani Almanya'da Peugeot genel olarak VW'den pahalı bir araç haline geliyor.
2. Almanya'daki alım gücünü ve otomobil fiyatlarını hesaba kattığınızda, ortalama bir Almanın premium bir Alman aracı (Mercedes, BMW, Audi hatta Porsche) alması çok kolay. Fransızların premium bir markası olmadığına göre, bu araçlar varken neden Fransız aracı alsınlar? Söylediğiniz gibi 2. araç olarak Fransız araçlarını alıyorlarsa bu gerçekten Fransız araçları açısından büyük bir başarıdır.
3. Alman ADAC'ın istatistiklerine göre Megane ve Clio gibi Renault modelleri "sorunsuzluk" konusunda çok başarılılar. PSA grubu da son yıllarda çok yol kat etti. Bence bu tür yorumlar sadece ön yargıdan ibaret.
4. Bugüne kadar sahip olduğum araçların markası kronolojik olarak Ford - Ford- Ford - Peugeot - VW - Renault - Renault - Opel. Ayrıca babama Hyundai, kayınpederime VW aldırdım ve bu araçları da çok iyi tanıyorum. Kısaca tarafsızlık ve farklı marka tecrübesi olarak forumdaki en deneyimli kişilerden birisiyim desem herhalde abartmış olmam. Saydığım araçların tamamı 0 km; ve bu araçlar içinde (babama ve kayın pederime ait araçları sınıflandırma dışı tutuyorum) sorunsuzluk olarak sıralamam Renault > Peugeot > VW > Opel > Ford şeklinde iken, malzeme kalitesi olarak sıralamam VW > Renault > Ford > Peugeot ve Opel şeklinde. Bu araçlar içinde en uzun km yapan araç Renault Megane ST ve hiç arıza yaşamadım. (100.000 km) En çok bozulan ve yolda kaldığım tek araç markası ise Ford.
Eşimin aracı olduğundan hem bu forumu, hem de Megane 3 ST forumunu takip ediyorum. Sadece forumları takip ederek bile malzeme kalitesi olarak Renault'nun Opel'den daha iyi olduğunu söyleyebilirim; şu forumda o kadar çok malzeme kalitesi problemi var ki... (dikiz aynası, bagajdaki tutacak, cam açma butonlarının soyulması, döşemeler, koltuk plastiklerindeki aşınmalar/kırılmalar, bagaj açma butonunun çalışmaması vs vs.)
Kesinlikle ama kesinlikle "Fransız arabası dandiktir" diye bir kavrama katılmıyorum. Bu kavram daha çok Türkiye'de satılan ve gelişmemiş ülke pazarları için üretilmiş Symbol, 301 gibi araçlardan kaynaklanıyor.
Merhaba ilk 2 sikkiniza katiliyorum . Ama malzeme kalitesinde opeli en sona koymaniz cok sasirtici . Yabanci kaynaklarda insignianin passattan bile malzeme kalitesi olarak üstün oldugu yaziyor . Buna mercedesin C serindende üstün oldugunu ekleyebilirsiniz . Birkac kücük problem malzeme kalitesini kötüleminizi bukadar kolaylastirmamali . Siz araclari sifir aliyorsunuz anladigim kadariyla zaten 0 bir araba 100 bin kmye kadar bakimlari yapildigi sürece sorun cikarmaz . Renault dediginiz arac acaba neden 100 bine gelmede hep elden cikarilmaya calisiliyor ? En sorunlu arabalar fransiz arabalaridir bundan cok eminim . Donanim olarak cok süper araclar ama kalite zayif . Kasa tasarimida cok güzel hatta en güzellerinden ama kalite zayif . Bu saydiginiz arabalardan WW gurubu haric malzeme kalitesi olarak insignianin yanina yanasamaz hicbiri.
Ön konsolu alındığı günden beri çatır çutur sesler çıkaran, vites kolu -otomatik olduğu halde- ufalanan, dikiz aynası elde kalacak hissi uyandıran, bagaj halısını kaldırmaya yarayan tutacağı mutlaka kırılan, cam açma kapama butonları soyulan, koltuk döşemeleri incecik olan ve müthiş leke tutan (2 aracım da bej rengi iç döşemeye sahip), bagaj açma butonu büyük ihtimalle bozulan, tavandaki kanallardan paslanan Insignia için sınıfının en iyi malzeme kalitesine sahip diyorsanız ben sizi zaten hiç bir konuda ikna edemem, etmeye de çalışmayacağım. (Bu arada ben ortağımla beraber aldım Insignia'yı, saydığım problemler her 2 araçta ve çevremdeki pek çok kullanıcıda mevcut)
Insignia'yı pek çok konuda övebilirim ancak malzeme kalitesi maalesef D segmenti bir araca yakışmayacak düzeyde. (Yeni kasayı bilmiyorum.)
İlk 2 maddeye katılıyorum demişsiniz de, 3. madde zaten katılmak ya da katılmamak durumunda olduğunuz bir madde değil, ADAC "en sorunsuz otomobil" listelerini yayınlıyor, bu listelerdeki sonuçlara göre yazdığım bir bilgi olup kendi yorumum değildir.
Öte yandan, bir sonraki aracım Fransız aracı olmayacak çünkü Fransız araçlarının süspansiyonları benim zevkime uymuyor, bu konuda kesinlikle Alman araçları daha başarılı. Zaten kovaladığımız 1-2 proje var, bunlar gerçekleştiği anda Megane'ı satıp Insignia veya Mondeo alacağım.
İç malzeme kalitesi önceden belirtildiği gibi olmamış.İyi bir araba yapmaya bu kadar yaklaşmışken biraz daha zorlasaydı renault bir efsane olabilirdi.
Talisman'ı fazla savunuyor pozisyona düşmek istemem ama; efsane bir otomobili günümüz koşullarında üretebilmeleri çok zor. Artık otomobillerin üretiminde kelimenin tam anlamıyla bir taktik savaşı yaşanıyor, iç mekanı da çok kaliteli olsa idi fiyat olarak dezavantajlı olacaktı; böyle olunca da sizin deyiminizle efsane bir otomobil olsa bile satışlar düşük kalacak ve proje çöpe gidecekti. Zaten Fransız markalarının D segmentinde pazar payları çok düşük, Talisman bile satışlarda çok başarılı olamadı. Bir de rakiplerinden belirgin biçimde pahalı olsaydı tam bir başarısızlık olurdu diye düşünüyorum.
Öte yandan yorumlarınızı şaşırarak okudum, izlediğim 1-2 yerli incelemede süspansiyonları oldukça eleştirmişlerdi. Siz ise tam aksini söylemişsiniz.
Efsane kısmını açayım.Mesela makyajsız insignia ben de efsanedir.Yeni teknolojisi,iç malzeme kalitesi,tasarımı o zamanın en iyisiydi benim gözümde.Fiyatı da oldukça rekabetçiydi en azından passattan ucuza veriyorlardı zamanında.Demek ki efsane ucuza da yapılabiliyormuş.Talisman da tasarım var,teknoloji var malzeme kalitesi yok.Yani yaklaştı ama olmadı.
Süspansiyon konusunda passata kıyas yaptım.Bana yumuşak ve tok geldi.
İç malzeme kalitesinde katılmıyorum.Ona bakarsak en kaliteli iç malzeme ticarilerde olması gerek.Bipperların 6 yıldır hiç bir yeri soyulmadı çıkmadı bende.Şimdi daha mı kaliteli diyeceğiz.Geri kalan soyulma yıpranma tamamen sizin elinizde.Detail ürünleriyle çok kolay koruma altına alıp uzun yıllar korunabilir.
Ellere yar oldu
2.0 CDTI
Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri
Efsane kısmını açayım.Mesela makyajsız insignia ben de efsanedir.Yeni teknolojisi,iç malzeme kalitesi,tasarımı o zamanın en iyisiydi benim gözümde.Fiyatı da oldukça rekabetçiydi en azından passattan ucuza veriyorlardı zamanında.Demek ki efsane ucuza da yapılabiliyormuş.Talisman da tasarım var,teknoloji var malzeme kalitesi yok.Yani yaklaştı ama olmadı.
Süspansiyon konusunda passata kıyas yaptım.Bana yumuşak ve tok geldi.
İç malzeme kalitesinde katılmıyorum.Ona bakarsak en kaliteli iç malzeme ticarilerde olması gerek.Bipperların 6 yıldır hiç bir yeri soyulmadı çıkmadı bende.Şimdi daha mı kaliteli diyeceğiz.Geri kalan soyulma yıpranma tamamen sizin elinizde.Detail ürünleriyle çok kolay koruma altına alıp uzun yıllar korunabilir.
Bahsettiğiniz dönemi çok iyi hatırlıyorum, ben de o dönemde aldım aracımı ve bana göre de efsane idi. Neredeyse aynı fiyata VW'de 1.6 TDI Jetta satılıyordu. Acaba o dönemde yurt dışında da o kadar ucuz muydu; yanlış hatırlamıyorsam değildi.
Soyulma konusunda çok yanlış düşünüyorsunuz, ticarilerin dayanıklı olmasının nedeni ucuz hissiyatlı, sert plastik kullanılmasıdır. Insignia'daki malzemenin çabuk yıpranmasının nedeni yumuşak hissiyatlı, yumuşatılmış plastik kullanılması; ancak bunu yaparken maliyet kaygısıyla fazla ucuza kaçılmasıdır. Benim 2 aracım da benzer şekilde kullanılıyor; Megane'da da yumuşak malzemeler var ancak aşınma miktarı çok daha az. Detailing ürünleri kullanımım da benzer şekilde. Daha önce de elimden pek çok farklı marka-model araç geçti, bu kadar soyulma ve yıpranma ile çok eleştirilen Peugeot'nun B segmenti (207) modelinde bile karşılaşmamıştım. Hepsini geçiyorum, Insignia'daki tek kötü malzeme kullanımı butonlardaki soyulma değil; yukarıda aklıma gelenlerden uzun bir liste var.
Yorum