Pazarlıkla çok büyük 5.20d için paralar düşüyorlarmış. Makyajlı kasa 5.20d için 75400 Euro, 5.20i için 68000 Euro fiyat vermişler bir abimize. Aynı donanım seviyesi diyor, 5.20d'nin liste fiyatı 90.000 Euro, 5.20i'nin 70.000 küsür dedi.
5.20d 75bin 5.20i ise 55bin euro farklı bilgilendirme yapmıyalım bmwnin kendi fiyat listesidir bir önceki sayfada belirtilmiştir...
Fiyatlara opsiyonlar dahil TR+Comfort+Moderline+Premium varmış, 5.20d de ayrıca hıza duyarlı direksiyonda varmış.
Bugün çanakkalede gördüm 520d kadar havası yok :P işin şakası tabi güzel araba
ama şöyle bi olayda var fiyatı düştüğü için piyasada zaten çok olan 5 kasa dahada çok artıcak,
offf bak 5 kasaya bak muhabeti kalkacak, gözler artık 6 ve 7 ye kayar gider,
520i düşünen arkadaşlar e180'de güzel bi seçenek arkadan e180'i sil oh mis...
İmza görselinizin ölçüleri kurallara aykırıdır, lütfen kontrol ediniz - [url=http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=3.0]Forum Kuralları; Madde 44
Aracın motor şanzıman uyumu oldukça başarılı araçta 3 kişiydik ve klima açıktı herhangi bir zorlanma yok gayet akıcı bir performans sunuyor. İç hacim genişliği gayet yeterli ve kullanıcıya bej döşeme ile ferah bir alan oluşuyor.
Araçta 18" jant olmasına rağmen darbe emişi ve konforu memnun edici özellikle bozuk zeminde kullanıcıya hissiyatı minimuma indiriyor. Araç yalıtım anlamında ise tatminkar buldum gerçi üst hızlara çok fazla çıkma şansım olmadı.
Araç viraj içine hızlı ve dip gaz girerseniz arkadan kayıyor ama kesinlikle 520d gibi birden atmıyor kullanması daha keyifli ve kontrollü 520i'nin.
Can alıcı nokta ise bu tarz bir kullanımda 9-10 lt. arasında tüketim sunuyor bu da bu segmentte böyle genişlik ve ağırlıkta bir araç için makul bir tüketim diyebilirim. Tabi sakin kullandın mı 8 litrelerde dolaşmakta mümkün bir seçenek. Araç ayrıca genellikle 2000 devirin altına kolay kolay inmiyor bu da aracın max. torku sürekli verdiği devirde akıcı bir şekilde ilerlemesini sağlıyor
Araç sürüş modlarına göre gösterge ekranını değiştiriyor ne yazık ki gösterge tam net çıkmadı fakat dikkatli bakarsanız ben sürüş modunu değiştirdikçe araç otomatik olarak farklı bir ekrana geçiyor.
Araçta videoda da fark ettiğiniz gibi yokuş aşağı ellerimin bırakmış bir şekilde sert bir fren yaptım ve araç sağa sola sapmadan olduğu yerde durdu bu da Bmw 'nin çok sevdiğim ayrı bir özelliğidir.
Saolsun test görevlisi bana karşı çok anlayışlıydı. Zannedersem test görevlisine aracı biraz ben tanıtmış gibi oldum
Fiyat konusunda memnun edici bir donanımda (+ metalik renk ve çok kollu şık bir 17" jantla) 520i ortalama 160 bin tl ye denk geliyor. 320d en dolu olanları ise vergi sistemimiz yüzünden 160 bin tl ye geliyor burada kullanıcının hangi marka modele daha çok ilgi duyuyorsa onu alması gerektiği öne çıkıyor :/
Yorum