Abi maşallah Nazar değmesin..Çok yakın bir arkadaşımda Cbr 1000 rr var bi kaç kere arkasına binip yola gittik gerçek anlamda adrenalin budur her ne kadar tehlikeli olsada mükemmel bir zevk darısı başıma Kazasız belasız sürüşler diliyorum size..
alicim o motor eskidi bu yenisi cool cool cool cool urock urock
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Ben de şu an iki tekere hasret olanlardan birisiyim. Honda güvenli sürüş 2 ve 3 eğitimlerini aldım ve bir dönem her saniyesinden büyüf keyif alarak motorsiklet kullandım. Birtakım nedenlerden satmak durumunda kaldım. Motorsiklete bindikten sonra otomobili keyif amaçlı değil de sadece ulaşım amacıyla kulllanmaya başlamıştım, tüm sürüş karakterim değişmişti. Çünkü artık eskisi kadar tat vermiyordu otomobil Otomobil sürerken hiç hayallere , düşüncelere daldığımı bilmem ancak motorsiklet sürerken sanki ayrı bir dünyadasın. Ne trafik strese sokardı ne de diğer araç şöförleri. Motorsikler sürmek dinlendirirdi, kilometreler geçtikce , virajlar döndükçe hafiflerdim Rüzgarı hüssetmek, hakikaten özgürlüğü yaşatıyor insana iliklerine kadar..
Bir kaç tane motorum oldu ;
Honda cbf-150 ile başlangıç yaptım
Ardından Yamaha Fazer 98 bg. Bu geçiş biraz zorlamıştı beni, agresif gelmişti fazer
Bir Şubat ayı soğuğunda Kocaeliden kalkıp Gaziantepten Honda Varadero XL 1000 alıp, bir günde 1250 km yolu iki şöförle kat edip ertesi sabah işe gitmiştim
Veee en çok sevdiğim ve tadı damağımda olan, bir gün alırsam yine olmasını istediğim motorum Honda CBF 1000
Arkadaş, bu forumda benim eski damarlarıma dokunacak beni gaza getirecek gençliğimi hatırlatacak herşey var.
Lise yıllarımda ( yani 13-16 yaş arası) suziki GS125 ES vardı. Motorun üzerindeyken kendimi inanılmaz özgür hissederdim.
Motorsiklet bir araç değil bir yaşam tarzıdır bence. Hala ne hayallerim var ama arada motordan fazla sevdiğim 3 kız var. Eşim ve kızlarım. Ama içimde hala bir ukde var. Bakarsınız geri dönüveririm gençlik yıllarına.
Ayrıca belki forumdaşlarım kızar bana ama: motorun iyi olacak; onun zevkini değil insignia hiçbir araba vermez bence.
Aha şimdi kalkıp motor bayiine gidecem.
"Ayrıca belki forumdaşlarım kızar bana ama: motorun iyi olacak; onun zevkini değil insignia hiçbir araba vermez bence. " Sonuna kadar katılıyorum bu cümleye
CBF 150 yine karşıma çıktı Bende cbf 150 ile başlamayı düşünüyorum bir ara. imkan olduğunda
Başlangıç için bence en ideal motor, hem vitesli kullanıma adapte oluyor insan hem de motor tepkileri ilk etapta yapabilecek hataları tölere edebiliyor. Alınan fiyata satılabiliyor hem de çok kısa sürede Her eve lazım bir tane
bu makinayı seviyorum yaaaaa hız yapmayım 15------20 gün binmesemde onun varlığı yetiyor yani bu iş kısaca anlatılmaz yaşanır
Abi süper bir yorum. motosiklet macerasına yeni başlayan birisiyim ama bu cümle benim aylardır neden bunu bu kadar istediğimi en iyi anlatan cümle oldu
2012 İnsignia 1.4 Turbo 140 Hp Edition Elegance Paket + Stil Paket (White Angle) 2011 Toyota Avensis Elegance Extra 2009 Peugeot 407 Comfort (Black) 2013 Yamaha YZF R-125 Mat Gri
CBF 150 yine karşıma çıktı Bende cbf 150 ile başlamayı düşünüyorum bir ara. imkan olduğunda
Başlangıç için bence en ideal motor, hem vitesli kullanıma adapte oluyor insan hem de motor tepkileri ilk etapta yapabilecek hataları tölere edebiliyor. Alınan fiyata satılabiliyor hem de çok kısa sürede Her eve lazım bir tane
CBF 150 yine karşıma çıktı Bende cbf 150 ile başlamayı düşünüyorum bir ara. imkan olduğunda
Başlangıç için bence en ideal motor, hem vitesli kullanıma adapte oluyor insan hem de motor tepkileri ilk etapta yapabilecek hataları tölere edebiliyor. Alınan fiyata satılabiliyor hem de çok kısa sürede Her eve lazım bir tane
Ybr de fena değil başlangıç için
abi bayağı araştırdımda genel olarak CBF > YBR durumu var
Yorum