Herkese merhaba,
Severek aldığım,severek kullandığım ve çok keyif aldığım aracımı üzülerek satıyorum.
Satma nedenim ise hayallerimi süsleyen,rüyalarıma giren 2016 2.0 CDTİ Biturbo 195HP 4x4 Sport Tourer urock .Yani Sport Tourer'in keyfini ve gösterişini kesinlikle bırakmıyacağım Dizele geçmemin sebebi ise tamamen yenilik.5 senedir hem babam hem ben benzin/lpg kullanıyoruz.Çokta memnunuz fakat arada değişim iyidir.5 senedir 2 insignia kullanıcısı olarak lpg de bahsedilen hurafeleri bir nebze olsun hafifletmek adına yaşadıklarımızı a'dan z'ye uzanca bir yazıda ele alacağım.Böylece yeni üyelerde daha sağlıklı bilgilere ulaşacaklar.
Öncelikle durumumu anlatıp siz değerli üyelerimizin tecrübe ve birikimlerinden faydalanmak isterim
Şu anda kullandığım 1.6T kafamda tasarladığım fiyata giderse 150bin tl gibi bir nakit ayırabileceğim yeni alacağım Sport Tourer için.
Fakat istediğim araç opel bayilerine sanırım biraz çılgın geliyor ki fiyat bile vermekten acizler! (opan,odak,mutsan,egem) Öyle ki istediğim konfigürasyon sağlanamıyorsa bile Sport tourer'un teslim süresi içinde tenezzül edip herhangi bir geri dönüş sağlamadılar Antalya'da ikamet eden Koray Talin abimde bir bayiyle iletişime geçmişti bakalım onlar ne diyecekler.
İstediğim araca gelirsek;
Fabrikan orjinal çıkan Sport Tourer OPC düşünün.Bu araçta bildiğiniz gibi 2.8 motor var.Benim istediğim ise 2.8motor değilde 2.0CDTİ Biturbo 195hp 4x4 olması.Yani Sport Tourer OPC den sadece benzinli motoru çıkartıp dizel motor olmasını istiyorum.Opc donanımı kendim yapmaya kalkarsam karşımdaki en büyük engel ZAMAN.Recaro koltuklara kadar istiyorum çünkü bu donanımı haha
Son ana kadar 2.8 OPC almayı düşünüyordum fakat piyasada hem stock SportTourer OPC olmayışı hemde yıllık yaptığım kilometre bunun önünde en büyük engellerden birkaçı.
Sitede birtane 195hp St var fakat bu araç Country Tourer.Dolayısıyla şartlar ister istemez sıfıra yöneltiyor beni.
Sizce ne yapmalı ?
D.N: İlanı yakında yayınlacağım.Yayınlanınca link ekleyeceğim.Selamlar
Severek aldığım,severek kullandığım ve çok keyif aldığım aracımı üzülerek satıyorum.
Satma nedenim ise hayallerimi süsleyen,rüyalarıma giren 2016 2.0 CDTİ Biturbo 195HP 4x4 Sport Tourer urock .Yani Sport Tourer'in keyfini ve gösterişini kesinlikle bırakmıyacağım Dizele geçmemin sebebi ise tamamen yenilik.5 senedir hem babam hem ben benzin/lpg kullanıyoruz.Çokta memnunuz fakat arada değişim iyidir.5 senedir 2 insignia kullanıcısı olarak lpg de bahsedilen hurafeleri bir nebze olsun hafifletmek adına yaşadıklarımızı a'dan z'ye uzanca bir yazıda ele alacağım.Böylece yeni üyelerde daha sağlıklı bilgilere ulaşacaklar.
Öncelikle durumumu anlatıp siz değerli üyelerimizin tecrübe ve birikimlerinden faydalanmak isterim
Şu anda kullandığım 1.6T kafamda tasarladığım fiyata giderse 150bin tl gibi bir nakit ayırabileceğim yeni alacağım Sport Tourer için.
Fakat istediğim araç opel bayilerine sanırım biraz çılgın geliyor ki fiyat bile vermekten acizler! (opan,odak,mutsan,egem) Öyle ki istediğim konfigürasyon sağlanamıyorsa bile Sport tourer'un teslim süresi içinde tenezzül edip herhangi bir geri dönüş sağlamadılar Antalya'da ikamet eden Koray Talin abimde bir bayiyle iletişime geçmişti bakalım onlar ne diyecekler.
İstediğim araca gelirsek;
Fabrikan orjinal çıkan Sport Tourer OPC düşünün.Bu araçta bildiğiniz gibi 2.8 motor var.Benim istediğim ise 2.8motor değilde 2.0CDTİ Biturbo 195hp 4x4 olması.Yani Sport Tourer OPC den sadece benzinli motoru çıkartıp dizel motor olmasını istiyorum.Opc donanımı kendim yapmaya kalkarsam karşımdaki en büyük engel ZAMAN.Recaro koltuklara kadar istiyorum çünkü bu donanımı haha
Son ana kadar 2.8 OPC almayı düşünüyordum fakat piyasada hem stock SportTourer OPC olmayışı hemde yıllık yaptığım kilometre bunun önünde en büyük engellerden birkaçı.
Sitede birtane 195hp St var fakat bu araç Country Tourer.Dolayısıyla şartlar ister istemez sıfıra yöneltiyor beni.
Sizce ne yapmalı ?
D.N: İlanı yakında yayınlacağım.Yayınlanınca link ekleyeceğim.Selamlar
Yorum