yeni kugayı da gördüm mevcut kasadan çok iyi duruyor akıllı 4x4 var araçta, ve mondeodan iyi 180 bg, test sürüşü yaptım araç canlı ayrıca, bizim insignialar gibi 2500 devirden değil 1200-1500 devirden itibaren fırlıyor, tabi 4 çeker farkı da var... bir psa grubu motoru kullanan biri olarak reno motorlarının yaklaşık 1 lt daha az yaktığını ve daha sessiz çalıştığını fark ettim, bence bu 115 bg motor 270 nm tork (overboost ile 285) hala geliştirilmesi ve sessizleştirilmesi lazım...
yeni kugayı da gördüm mevcut kasadan çok iyi duruyor akıllı 4x4 var araçta, ve mondeodan iyi 180 bg, test sürüşü yaptım araç canlı ayrıca, bizim insignialar gibi 2500 devirden değil 1200-1500 devirden itibaren fırlıyor, tabi 4 çeker farkı da var... bir psa grubu motoru kullanan biri olarak reno motorlarının yaklaşık 1 lt daha az yaktığını ve daha sessiz çalıştığını fark ettim, bence bu 115 bg motor 270 nm tork (overboost ile 285) hala geliştirilmesi ve sessizleştirilmesi lazım...
yeni kugayı benim indirimde bacanağıma aldık ikinci haftasında satacağım demeye başladı 12lt yakıyor 1.6 4x4 adamcağız disel aractan sonra benzinliye binince ağlamaya başladı
yeni kugayı da gördüm mevcut kasadan çok iyi duruyor akıllı 4x4 var araçta, ve mondeodan iyi 180 bg, test sürüşü yaptım araç canlı ayrıca, bizim insignialar gibi 2500 devirden değil 1200-1500 devirden itibaren fırlıyor, tabi 4 çeker farkı da var... bir psa grubu motoru kullanan biri olarak reno motorlarının yaklaşık 1 lt daha az yaktığını ve daha sessiz çalıştığını fark ettim, bence bu 115 bg motor 270 nm tork (overboost ile 285) hala geliştirilmesi ve sessizleştirilmesi lazım...
1.6 Psa nın motoru 8 valf bir motordur ve alt devirleri canlı olmasına rağmen üst devirleri özellikle 4200 devirden sonra bitiktir ama kullanıcıya sağladığı tork sayesinde keyif verir. Bence bu motor ufak bir dokunuşla normalde 300 nm tork, overboost ile de 320 nm tork sağlasa ve hp side 120 olsa emsal motorlarına bariz fark atar
yeni kugayı da gördüm mevcut kasadan çok iyi duruyor akıllı 4x4 var araçta, ve mondeodan iyi 180 bg, test sürüşü yaptım araç canlı ayrıca, bizim insignialar gibi 2500 devirden değil 1200-1500 devirden itibaren fırlıyor, tabi 4 çeker farkı da var... bir psa grubu motoru kullanan biri olarak reno motorlarının yaklaşık 1 lt daha az yaktığını ve daha sessiz çalıştığını fark ettim, bence bu 115 bg motor 270 nm tork (overboost ile 285) hala geliştirilmesi ve sessizleştirilmesi lazım...
1.6 Psa nın motoru 8 valf bir motordur ve alt devirleri canlı olmasına rağmen üst devirleri özellikle 4200 devirden sonra bitiktir ama kullanıcıya sağladığı tork sayesinde keyif verir. Bence bu motor ufak bir dokunuşla normalde 300 nm tork, overboost ile de 320 nm tork sağlasa ve hp side 120 olsa emsal motorlarına bariz fark atar
evet alt devirler canlı üst devirler bitik hızlanayım diye yaklaşık 2500-3000 devir civarı bi önceki vitese çekince bırak hızlanmayı yavaşlıyor benim bildiğim kardeşim ayrıca bu araçlar 16 valf hatta 1.6 16V HDI... motorun güçsüz değil iyi bi tork dağılımına ihtiyacı var, güç ve tork fena değil ama dağılım yanlış, araç ok gibi fırlıyor, ben biraz sert kalkayım patinaja kalıyor yani, ama gerisini getirmiyor araç tam şehiriçi için, hızlı kaçamaklara gelmiyor, bi de gürültü çok büyük problem, 170 de içeride bağırmak lazım, ama renault farklı, multijetler farklı...
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum