58 bin istenen aracı 46 bine bırakanı görünce insan böyle teklifler yapabiliyor
Abime katılıyorum benim başıma geldi takasda benim aracin üstüne 36veriyim dedi ben 40 istedim gönlü vardı sonradan otomatik alacam diye vazgeçti ilanında 58 yazıyordu dediği rakama göre 50ye benim dediğim rakama göre 46 ya birkacakti
2014 Edition Elegance Fabrika Çıkış Lpg li + Sunroof
58 bin istenen aracı 46 bine bırakanı görünce insan böyle teklifler yapabiliyor
Haklısınız fakat ben de pazarlık başında altı bin lira aşağı teklif etmeyi uygun bulmuyorum kendi adıma.Siz oluru ne olur derseniz ve satıcının cevabına göre pazarlık ilerlerse daha iyi olur derim.Gönlünüze göre bir araç bulmanız dileğiyle...Not: İlandaki aracın herhangi bir sıkıntısı yoksa gayet hoş görünüyor
Bende de aynı renkte cam tavanlı araç var. Lpgde sıkıntı olduğu işin düşmüş olabilir. O fiyata satılacak araç değil. Bu Aracın sahibi olup birgün satarsanız daha iyi anlarsınız 6 bin lira pazarlık Payı bırakılmaz bence. İnşallah temiz ve uygun araç bulursunuz.
"Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
Arkadaşlar öncelikle kimsenin arabasını öldüm fiyata almak isteyen ölücü biri değilim.Alışverişlerimde hep fiyat/performans dengesini gözetirim.Yani ne kadar ekmek o kadar köfte
Aşşağı yukarı hepimiz ikinci elde referans olarak sahibinden gibi siteleri baz alıyoruz.Böyle olunca da yok benim arabam şu kadar temiz yok şu özelliği var diye diye piyasa alıp başını gidiyor.Ancak birde arz talep dengesinin oluşturduğu reel piyasa var.
Örneğin 2005 model sedan corolla'lara bugün 30 bin civarı fiyat isteniyor.Bu para bu arabaya verilir mi peki?Bence hayır.Ama piyasası bu ve alıcısıda var.Aynı şey jetta, focus, fluence, passat gibi araçlar içinde geçerli.Hak ettikleri fiyatın daha üzerinde satılıyorlar.
Gelelim insignia'ya.Sınıfının en konforlu en lüks ve en albenili aracı olmasına rağmen Lpg'ye uyumsuzluk, 1.6 dizelinin olmaması (2010-2011 kasada) gibi hepinizin bildiği sebeplerden dolayı hak ettiği fiyata alıcı bulamıyor.Hele birde Türk halkının pek sevmediği station kasası olan sport tourer'ın fiyatı hiç de hak ettiği yerde değil.Üstelik oturmuş bir piyasası olduğuda söylenemez. 2010 model aynı özelliklerde araçlara 50 binden 65 bine kadar fiyat yazılıyor.
Şİmdi hal böyle olunca 53 bin fiyat yazılmış bir araca 47-48 civarı fiyat teklif etmek bence normal.Çünkü bu durumda satıcı değil alıcı avantajlı.En donanımlısını en uygun fiyata almayı istiyor.Buda gayet normal.
Ağlayanın malı gülene yar olmaz arkadaşlar.Çıktık bir yola.Allah herkesin gönlüne göre versin.
LPG'li ve fazla km araçlar düşük fiyat olur. Diğer markalarda da böyledir. St lerin arz talebi uyumlu. Bahsettiğiniz ölü fiyat Olduğunu düşünmüyorum. Değerini bilen Alıcı çok ve satılabilir. Umarım gönlünüze göre araç bulursunuz.
"Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
4 insignia aldım sattım. Ettim eyledim. İnsignia nın fiyat konusunda yükselen bir ivmesi var.
1. insignia 1.6T elegance 43 bin tl. 2010. 44 bin km. Satış 44 bin TL.
2. insignia 1.6T cosmo 47 bin tl. 2010. 24 bin km. Satış 48 bin TL.
3. isnignia 1.6T comso 45 bin tl. ( ucuza denk getirdim ) 2010. 42 bin km. Satış 49500 TL
4. insignia 1.6T cosmo + sunrof + 19'' jant 55 bin tl. 2010. 49500 km.
Şimdi, aynı aracı aynı km de 45 bin TL ye pert'ini bile bulamayacak duruma gelmişiz
Şu an fiyatlar yine artmış Sanırım ilana koysam, motor kulaklarına kadar yenilenen aracıma 63 bin tl yazabilirim
Önemli olan, aracın lastiği, baskı balata değişimi, ağır bakımı, temizliği vs vs vs.
Kötülemiyorum ama, insignia arasında galaksiler kadar fark olan clio nun fiyatı 50 bin' tl ye yaklaşmış ve geçiyorken, 2 - 4 yaşında insignia standart cosmonun ederi 45 - 47 olmamalı.
56,250 TL.yazan, muhtemelen 55' e bırakır. 65000 TL. yazanda 62 - 60 civarına biter. Ve 65 bin likte, orjinal Fabrika çıkışlı navigasyon mevcut.
Aradaki 5 - 6 bin TL bu segment araçlarda her zaman olabilir. Ayrıca, 37 bin km de fark da az değil hani.
Üstelik 4 yaşındaki bir aracın 14000 km'de olması bence olumsuz bir durum.Çünkü bu aracın uzun süre yattığını gösterir.Araç rodajını tamamlamış mı, motor açılmış mı, lastiklerin kullanım ömrünü bitmiş mi? Bunlarda önemli problemlerdir.
50k altındaki araçlarda ya hasar kaydı vardır yada daha önce söylediğim gibi yüksek km,lpg veya gözükmeyen ciddi mekanik problemi.Ağır hasarlı araca 46 yazmış ve muadillerinden 15k ucuza satıyorum demiş. 14.000 km rodajını tamamlaması için yeterli bir süre.Lastik konusu kullanıcıya göre 3-5 bin km de de değişir.Tamamen masrafsız sorunsuz araç arıyorsanız düşündüğünüz fiyatlarda bulmanızın zor olacağını söylemeye çalışmıştım.Gönül alırken en ucuzu en temizi olsun ister.Satarkende yaptığın masraflarla hakettiği değerde satılsın.Sizin söylemlerinizi galericiler aracı almaya çalışırken fiyatı kırmak için söyler.Vakti olan arabasına güvenen Aracın piyasası değerinde satar.Böyle olmayanlarda fiyat kırar.Herşeyde böyle. Umarım nakte ihtiyacı olan birisinin temiz arabasına denk gelirsiniz.St olarak forumda sayımız artıyor. ))) Keyifli forumlar dilerim.
Merhabalar 53 luk araca 47 dersem çok mu ölü olurum ne dersiniz? Yazmışsınız bizler de fikrimizi söylemişiz, kimse size terbiyesizlik edersin yazmamış.Yanlış anlaşılma oldu galiba...
Yorum