Ynt: Insignia Facelift Spyshots - Gizli Çekimler
Beyler Şu Almanca Yayına Ben de Bir Göz Gezdiriverdim. Muharrem Dediğin Doğru, 1.6 Lt. Dizeller Hali Hazırdaki 2.0 Litre Hacimlilerin Yerini Alacak ve Güçleri 136-175 Beygirler Arasında Değişkenlik Gösterecek. Bu Motorlar Egzost Emisyon Değerleri Bakımından "Zaten" Euro 6 Standartını Karşılıyormuş ki
Bu Standart a Geçme Zorunluluğu Almanyadaki Tüm Yeni Araçlar İçin Eylül 2014 İtibarı ileymiş. Burdan Şu Sonuçlar Çıkabilir
1- Bu Motorlar Eylül 2014 Ten Önce de Kullanılmaya Başlayabilir, Bekleyebilirler de.
2- 195 lik 2.0 Bi Turbolar Euro6 yı Karşılamıyorsa Eylül 2014 de Tarihe Gömülebilir Ya da Motorda Yenilik Zaruri Olabilir. Yenilik Beraberinde Beygir Kaybını Getirirse Anlamlı Olmayabilir.
Öte Yandan Dış Görünüşte de Değişikliklerden de Bahsediyor. Zaten Hepsi Görünüyor. Bi de İç Orta Konsoldaki Değişiklikler Söz Konusuymuş Bunların Fotolarını da Gördük. Benim Dikkatimi Çeken Ön Izgaranın Üst Kalın Kromaj Kısmı Yukarı Doğru İçe Eğimli Gibi Olmuş Sanki?
Beyler Şu Almanca Yayına Ben de Bir Göz Gezdiriverdim. Muharrem Dediğin Doğru, 1.6 Lt. Dizeller Hali Hazırdaki 2.0 Litre Hacimlilerin Yerini Alacak ve Güçleri 136-175 Beygirler Arasında Değişkenlik Gösterecek. Bu Motorlar Egzost Emisyon Değerleri Bakımından "Zaten" Euro 6 Standartını Karşılıyormuş ki
Bu Standart a Geçme Zorunluluğu Almanyadaki Tüm Yeni Araçlar İçin Eylül 2014 İtibarı ileymiş. Burdan Şu Sonuçlar Çıkabilir
1- Bu Motorlar Eylül 2014 Ten Önce de Kullanılmaya Başlayabilir, Bekleyebilirler de.
2- 195 lik 2.0 Bi Turbolar Euro6 yı Karşılamıyorsa Eylül 2014 de Tarihe Gömülebilir Ya da Motorda Yenilik Zaruri Olabilir. Yenilik Beraberinde Beygir Kaybını Getirirse Anlamlı Olmayabilir.
Öte Yandan Dış Görünüşte de Değişikliklerden de Bahsediyor. Zaten Hepsi Görünüyor. Bi de İç Orta Konsoldaki Değişiklikler Söz Konusuymuş Bunların Fotolarını da Gördük. Benim Dikkatimi Çeken Ön Izgaranın Üst Kalın Kromaj Kısmı Yukarı Doğru İçe Eğimli Gibi Olmuş Sanki?
Yorum