Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia Grand Sport 1.6 CDTI - İnceleme ve Test Sürüşümüz - InsigniaTeam

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #46
    Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post

    Çağrı Kardeş,sen onu benden önce sürüp tanıdın,en iyi , detaylı bilgi sende vardırihihi
    Direk bu arabayı mı aldın
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #47
      Orjinal yazı sahibi: cagri View Post

      Direk bu arabayı mı aldın
      Evet , mesajımdaki girizgah ne içindi kiihihi

      Yorum


      • #48
        Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post

        Evet , mesajımdaki girizgah ne içindi kiihihi
        Her gün gözümün önünde
        plaka değişti mi?

        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #49
          Evet,son sattığım arabanın plakasını geri aldım, 41 YR 111 oldu .

          Yorum


          • #50
            Bu arada sorayım, sen ODAK'tan ayrıldın mı?

            Yorum


            • #51
              Askerden sonra devam etmedi



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #52
                Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post
                Bu arada sorayım, sen ODAK'tan ayrıldın mı?
                Evet abi Fatih abinin dediği gibi
                InsigniaTEAM

                Yorum


                • #53
                  Çok güzel bir inceleme olmuş elinize sağlık.

                  Ancak bu araçta EK paket olarak gelen donanımlar olmadan satın almak makyajlı eski kasadan daha alt donanımla araç almak anlamına geliyor, 160-170 bin küsür maliyet için gelen donanım çok az. Burada incelenen araç ek paketlerle çok iyi bir donanımla geliyor. Tabii 200 bin TL'ye yaklaşınca da ikinci elde 3.20 hatta 5.20 gibi alternatifler de gündeme geliyor.

                  Yorum


                  • #54
                    Orjinal yazı sahibi: cagri View Post

                    Evet abi Fatih abinin dediği gibi
                    Çağrı Kardeş, bir şey sormak istiyorum, ilk sahifede paylaştığın fotoğraflarda (2 / 4 / 7.nci fotoğraflar) stop farlarında sarı/turuncu bir görüntü var.
                    Bu sarımtrak renk fotoğraf makinesinin veya makineye yansıyan ışığın açısı ile ilgili bir yanılsama mı? Ben (canlı) o rengi hiç göremiyorumihihi

                    Yorum


                    • #55
                      Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY View Post

                      Çağrı Kardeş, bir şey sormak istiyorum, ilk sahifede paylaştığın fotoğraflarda (2 / 4 / 7.nci fotoğraflar) stop farlarında sarı/turuncu bir görüntü var.
                      Bu sarımtrak renk fotoğraf makinesinin veya makineye yansıyan ışığın açısı ile ilgili bir yanılsama mı? Ben (canlı) o rengi hiç göremiyorumihihi
                      Aslında normal stop rengi abi, fotoğraftan, telefondan yada monitörden farklı farklı görünebilir. normalde kırmızı yanması lazım
                      InsigniaTEAM

                      Yorum


                      • #56
                        Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde

                        Yorum


                        • #57
                          Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
                          Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde
                          Araba diyelim ki dediğiniz gibi gitmedi vb. ama makasa neden giriyorsunuz, normal bir sürücü gibi insan gibi sollamak varken makasa girme derdi nedir pek anlamadım...

                          Yorum


                          • #58
                            Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
                            Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde
                            Hiçbir şekilde katılamayacağım bir eleştiri , çok acımasız ve haksız.
                            Sebeplerini şöyle açıklayayım;
                            1-1,6 T 180 hp den başlayarak 2,0 T 220 hp 4x4 , 2,0 tdi 160 , 2,0 tdi biturbo 195 hp 4x4, 2,0 tdi 170 hp 4x4 olmak üzere beş insignia tecrübem var.
                            2- 1,6 tdi 136 hp bir araç için hızlanma (flexride ile) süper , süspansiyon, yol tutuş kusursuz, yakıt sarfiyatı son derece makul.
                            1,6 T 180 ile 11 lt/100 km , 2,0 T 220 hp ile 15lt/100 km ortalama sarfiyat yaptım, üç adet dizel için bir şey yazmayacağım . Bu araba fayda-külfet ilişkisi
                            göz önüne alındığında -çok iddialı söylüyorum- rakipsizdir. Üzerindeki elektronik donanım çeyrek milyon euro fiyatlı E sınıfı araçlara kafa tutar, bazı donanım
                            opsiyonel olarak bile birçok E sınıfı araçta yoktur. Eleştri yaparken elimizi vicdanımıza koyup konuşursak hem haksızlık yapmamış , hem de yersiz kötü imaj
                            oluşmasına fırsat vermemiş oluruz.
                            Aklıma gelmişken , en çok eleştirilen opc jantlar, çok çirkin deniliyor, aynı formda jantlar mercedes C 200 d üzerinde de var , eleştiren yok , ilginç değil mi?

                            Yorum


                            • #59
                              Orjinal yazı sahibi: KILIÇ_3710 View Post
                              Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde
                              Net söyleyebilirim ki, "alakası yok"
                              Hadi bas kalkmaz konusunda turbo benzinli arabadan sonra 1.6 dizel kesmez, anlarım. ama geri kalanıyla gayet güzel ve makas konusunda da kullanmasını bilen her türlü şeyi yapıyor bu arabalarla

                              Avatarınızdaki araba sizin mi? Eğer 2.el aldıysanız eski plakası 06 BU şeklinde miydi?
                              InsigniaTEAM

                              Yorum


                              • #60
                                Grand sport için eleştriye açık olmak, piyasayla doğru orantılı olması gerekir.
                                Elbette üzerindeki konfor özelliklerine bakıldığında fiyatı performans olayı mükemmel görünüyor.

                                Ancak; 1- Bu aracı alanlar konfor değil, daha çok performans tutkunu kişilerdir
                                2- Makas desiğimiz olay sol şeritte yol vermeyen canlıyı, sağ şeritten zorunlu olarak geçmektir. (Arkasından ilk çevirmeye kadar takip edip şikayetçi olan varsa bilemem)

                                sonuç: Bu kadar iyi ve memnunsa halk, Yollarda bir yığın honda (son kasa) varken neden grand sayısı yok denecek kadar az.
                                (opel bile hüsranı kabul etmiş durumda)

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X