Ancak bu araçta EK paket olarak gelen donanımlar olmadan satın almak makyajlı eski kasadan daha alt donanımla araç almak anlamına geliyor, 160-170 bin küsür maliyet için gelen donanım çok az. Burada incelenen araç ek paketlerle çok iyi bir donanımla geliyor. Tabii 200 bin TL'ye yaklaşınca da ikinci elde 3.20 hatta 5.20 gibi alternatifler de gündeme geliyor.
Çağrı Kardeş, bir şey sormak istiyorum, ilk sahifede paylaştığın fotoğraflarda (2 / 4 / 7.nci fotoğraflar) stop farlarında sarı/turuncu bir görüntü var.
Bu sarımtrak renk fotoğraf makinesinin veya makineye yansıyan ışığın açısı ile ilgili bir yanılsama mı? Ben (canlı) o rengi hiç göremiyorumihihi
Çağrı Kardeş, bir şey sormak istiyorum, ilk sahifede paylaştığın fotoğraflarda (2 / 4 / 7.nci fotoğraflar) stop farlarında sarı/turuncu bir görüntü var.
Bu sarımtrak renk fotoğraf makinesinin veya makineye yansıyan ışığın açısı ile ilgili bir yanılsama mı? Ben (canlı) o rengi hiç göremiyorumihihi
Aslında normal stop rengi abi, fotoğraftan, telefondan yada monitörden farklı farklı görünebilir. normalde kırmızı yanması lazım
Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde
Araba diyelim ki dediğiniz gibi gitmedi vb. ama makasa neden giriyorsunuz, normal bir sürücü gibi insan gibi sollamak varken makasa girme derdi nedir pek anlamadım...
Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde
Hiçbir şekilde katılamayacağım bir eleştiri , çok acımasız ve haksız.
Sebeplerini şöyle açıklayayım;
1-1,6 T 180 hp den başlayarak 2,0 T 220 hp 4x4 , 2,0 tdi 160 , 2,0 tdi biturbo 195 hp 4x4, 2,0 tdi 170 hp 4x4 olmak üzere beş insignia tecrübem var.
2- 1,6 tdi 136 hp bir araç için hızlanma (flexride ile) süper , süspansiyon, yol tutuş kusursuz, yakıt sarfiyatı son derece makul.
1,6 T 180 ile 11 lt/100 km , 2,0 T 220 hp ile 15lt/100 km ortalama sarfiyat yaptım, üç adet dizel için bir şey yazmayacağım . Bu araba fayda-külfet ilişkisi
göz önüne alındığında -çok iddialı söylüyorum- rakipsizdir. Üzerindeki elektronik donanım çeyrek milyon euro fiyatlı E sınıfı araçlara kafa tutar, bazı donanım
opsiyonel olarak bile birçok E sınıfı araçta yoktur. Eleştri yaparken elimizi vicdanımıza koyup konuşursak hem haksızlık yapmamış , hem de yersiz kötü imaj
oluşmasına fırsat vermemiş oluruz.
Aklıma gelmişken , en çok eleştirilen opc jantlar, çok çirkin deniliyor, aynı formda jantlar mercedes C 200 d üzerinde de var , eleştiren yok , ilginç değil mi?
Araç kütük. Bas kalkmaz, tork istersin binbir cilve. Makasa girersin sığmaz. İnsignia 2013 sonrası GSİ ye kadar duraklama döneminde
Net söyleyebilirim ki, "alakası yok"
Hadi bas kalkmaz konusunda turbo benzinli arabadan sonra 1.6 dizel kesmez, anlarım. ama geri kalanıyla gayet güzel ve makas konusunda da kullanmasını bilen her türlü şeyi yapıyor bu arabalarla
Avatarınızdaki araba sizin mi? Eğer 2.el aldıysanız eski plakası 06 BU şeklinde miydi?
Grand sport için eleştriye açık olmak, piyasayla doğru orantılı olması gerekir.
Elbette üzerindeki konfor özelliklerine bakıldığında fiyatı performans olayı mükemmel görünüyor.
Ancak; 1- Bu aracı alanlar konfor değil, daha çok performans tutkunu kişilerdir
2- Makas desiğimiz olay sol şeritte yol vermeyen canlıyı, sağ şeritten zorunlu olarak geçmektir. (Arkasından ilk çevirmeye kadar takip edip şikayetçi olan varsa bilemem)
sonuç: Bu kadar iyi ve memnunsa halk, Yollarda bir yığın honda (son kasa) varken neden grand sayısı yok denecek kadar az.
(opel bile hüsranı kabul etmiş durumda)
Yorum