Pardon fiyat revizeee olmuş 60.000 usd idi haha
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Insignia GSI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Orjinal yazı sahibi: Sadettin 50 View PostPerformans isteyenler hayal kırıklığı yaşayabilir.Çünkü aracın ağırlığı 1760 kg.
InsigniaTEAM
Yorum
-
bu tr de ilk dedikleri araçtan 2 adet geçtiğimiz günlerde çalıştığım yere geldi misafirimizdi başkan. koruma polislerinin araçları insignia olunca tabi dururmuyum . polislerle sohbet ederken araçları sordum, valla pek yok 4-5 tane falan var zaten 3 tanesi bizde dedi. insan gibi gitmiyor çok tokat atıyoruz yolda artistlere dedi ) araçlar çok iyiydi, ama kapı direklerinin olduğu yerlere dıştan tutunma yerleri ve jammer içinde araç üstüne koydukları yatay direkler yüzünden araca üzüldüm.1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya KorumaFlexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Nihayet GSI test için InsigniaTeam de, konunun başında yazan yazıları test ettikten sonra %100 onaylıyorum- Daha çarpıcı: Sportif ön ve arka tasarıma ek olarak göz alıcı 20 inç jantlar
- Daha keskin: FlexRide adaptif şasi sistemi ve Brembo frenleri Nürburgring Pisti’nde optimize edildi
- Daha verimli: Hafif ve sürtünmesi azaltılmış sekiz ileri otomatik şanzıman
- Daha iyi yol tutuş: Tork vektörleme özellikli dört çeker ve performanslı Michelin spor lastikleri
- Daha kontrollü: AGR sertifikalı ortopedik koltuklar ile güçlü yan destek ve konfor
- Daha çevik: GSi bir önceki güçlü OPC modelini Nordschleife’de geçmeyi başardı
Virajlarda ve makasta kopma olmuyor
Araçta konfor çok güzel 20" jant olmasına tağmen
AGR koltuklar süper ısıtma soğutma masaj bir dünya özellik var
Inşallah sizlerde bir gün sahip olursunuz
Resimler Topuk yaylasından sonra paylaşacağız
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: FacomX View PostNihayet GSI test için InsigniaTeam de, konunun başında yazan yazıları test ettikten sonra %100 onaylıyorum- Daha çarpıcı: Sportif ön ve arka tasarıma ek olarak göz alıcı 20 inç jantlar
- Daha keskin: FlexRide adaptif şasi sistemi ve Brembo frenleri Nürburgring Pisti’nde optimize edildi
- Daha verimli: Hafif ve sürtünmesi azaltılmış sekiz ileri otomatik şanzıman
- Daha iyi yol tutuş: Tork vektörleme özellikli dört çeker ve performanslı Michelin spor lastikleri
- Daha kontrollü: AGR sertifikalı ortopedik koltuklar ile güçlü yan destek ve konfor
- Daha çevik: GSi bir önceki güçlü OPC modelini Nordschleife’de geçmeyi başardı
Virajlarda ve makasta kopma olmuyor
Araçta konfor çok güzel 20" jant olmasına tağmen
AGR koltuklar süper ısıtma soğutma masaj bir dünya özellik var
Inşallah sizlerde bir gün sahip olursunuz
Resimler Topuk yaylasından sonra paylaşacağız
Şanzıman yine aisin mi yoksa ZF mi yaptılar , bilginiz var mı?
Yorum
-
2,0 dizel 210 hplik gsi ı ortalama bi 40-50 km kullanma fırsatım oldu, yol tutus ve frenlemede ne bir 4 çeker audi nede bir 4 matic mercedes yaklaşamaz yanına, tork iletim sistemli 4 çeker ve flexi şase ile inanılmaz bir iş çıkarmışlar şimdiye kadar kullandığım en iyi yol tutan ve frenlemeye sahip araç.
Brembo fren sistemi supersport araç kıvamında bir durdurma sistemine sahip.
Hızlanması kalkışı gayet güzel 8 ileri şanzıman eski 6 ileri otomatik active selecte göre daha başarılı inşallah sorunsuz bir şanzımandır.
Dış kasasını çok beğenmesemde kullanımı ve sessizliği muazzam belki leride yollarımız tekrardan kesişir.Son düzenleme: kdristnbl; 12.02.2019, 10:51.Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
F10 Msport
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: seloselo View Post
Şanzıman yine aisin mi yoksa ZF mi yaptılar , bilginiz var mı?
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
Hocam aslında Aisin ya da ZF olması çok da önemli değil, ZF olunca mutlaka mükemmel olacak gibi bir beklenti var ama çok da doğru bir yaklaşım değil. Sonuçta Aisin ve ZF üretici ile birlikte şanzıman geliştiriyor ve şanzımanın başarısında üreticinin payı büyük; özellikle de yazılım ayağında. Bu yüzden Aisin ya da ZF olmasından önce, yolda nasıl ona bakmak lazım. Mesela herkesin beğendiği, PSA grubunun kullandığı otomatik şanzımanlar Aisin üretimi.
Sadece merak ettiğim için sormuştum , internette çok bilgi olmasa da bir kaç sitede Aisin olduğunu gördüm.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: seloselo View Post
Mükemmelikten ziyade açıkçası değişiklik var mı diye merak ettim. Sonuç olarak ZF oto şanzıman olgusunu oluşturan firmadır , bu aisin kötü demek olmuyor tabiki.
Sadece merak ettiğim için sormuştum , internette çok bilgi olmasa da bir kaç sitede Aisin olduğunu gördüm.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Ben de Topuk yaylasından aşağıdaki köye gidiş geliş dağ yolunda kullandım. Dikkatimi çeken hususlar:
-Standart model pek çarpıcı olmasa da GSI hakikaten buradayım diyor, hele ki kırmızı çok başka.
-Yol tutuş ve 4x4 sistemi çok başarılı. Aracı o dağ yollarında kopartamadım desem yeridir.
-20" jantlar olmasına rağmen konfor açısından gayet başarılı.
-Yarı otomatik şanzıman ve dsg grubunu hiç beğenmeyen bir kişi olarak tork konvertörlü şanzımanını çok beğendim.
-Sport tuşuna basınca gelen sahte egsoz sesini beğenmedim (Fatih abi beğenmiş ama bana çok suni geldi.) Orjinal motor sesi de fena değil bence ve sahte sesin yan hoparlörden gelmesi garip geldi bana.
- Motoru zaten kullandığım biturbonun geliştirilmiş versiyonu ki ara hızlanmaları çok keyifli.
Yolda bendeki biturbo ile denedik, kafa kafaya gittik. Bunda benim araçtaki 18" jantlar ve 4x2 olmasının avantajı oldu herhalde.34 ST 579 '09 C180 Kompresor
BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri
- Beğenmeler 1
Yorum
Yorum