Yeni Opel modelleri ve prototipleri – Insignia, Yeni Astra ve Ampera ödül toplamayı alışkanlık haline getirerek, Avrupa genelinde bugüne kadar yaklaşık 50 farklı uluslararası ödül kazandı.
Opel Insignia toplam 38 adet, Yeni Astra modeli (pazara çok yeni çıkmış olmasına rağmen) 19 adet ödüle ulaştı.
Ödüllerin yanında Insignia ve Meriva segmentlerin’de Avrupa’da en çok satan modeller oldu.
2009'da “Yılın Otomobili” seçilen Insignia satışları 200bin adete yaklaşırken, Yeni Astra 100bin adet ten fazla sipariş almayı başardı (beklentilerin %10 üzerinde).
Ödüller ve satışlar yanında Opel kalite unsuru ile de ön planda durmaya çalışıyor.
Almanya’da hazırlanan 2010 DEKRA Arıza Raporu, Corsa’yı test edilen tüm araçlar içinde en düşük arıza oranıyla (yüzde 2,4) birinci ilan etti.
DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein), güvenli ve verimli karayolu trafiği hizmetleri sağlayan bir müessese ve Avrupa’nın lider teknik ve uzman kuruluşu.
Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik “Yalnızca verimlilik ve satış rekorları kırmak için değil aynı zamanda müşteri hizmetlerinde mükemmellik için tüm GM ekibi olarak yogun bir çalışma içersindeyiz. Bunun sonucu olarak Müşterisini En Çok Sahiplenen Şirket olma kararlılığımız devam ediyor”.
Ödüller listesine ulaşmak için tıklayın.
Opel Insignia toplam 38 adet, Yeni Astra modeli (pazara çok yeni çıkmış olmasına rağmen) 19 adet ödüle ulaştı.
Ödüllerin yanında Insignia ve Meriva segmentlerin’de Avrupa’da en çok satan modeller oldu.
2009'da “Yılın Otomobili” seçilen Insignia satışları 200bin adete yaklaşırken, Yeni Astra 100bin adet ten fazla sipariş almayı başardı (beklentilerin %10 üzerinde).
Ödüller ve satışlar yanında Opel kalite unsuru ile de ön planda durmaya çalışıyor.
Almanya’da hazırlanan 2010 DEKRA Arıza Raporu, Corsa’yı test edilen tüm araçlar içinde en düşük arıza oranıyla (yüzde 2,4) birinci ilan etti.
DEKRA (Deutscher Kraftfahrzeug-Überwachungs-Verein), güvenli ve verimli karayolu trafiği hizmetleri sağlayan bir müessese ve Avrupa’nın lider teknik ve uzman kuruluşu.
Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik “Yalnızca verimlilik ve satış rekorları kırmak için değil aynı zamanda müşteri hizmetlerinde mükemmellik için tüm GM ekibi olarak yogun bir çalışma içersindeyiz. Bunun sonucu olarak Müşterisini En Çok Sahiplenen Şirket olma kararlılığımız devam ediyor”.
Ödüller listesine ulaşmak için tıklayın.