Coupé tasarım ve sedan fonksiyonelliğini birleştiren bir 3 kapılı spor otomobil: Astra GTC...
Dinamik sürüş, yol tutuş özellikleri ve spor şasi, sınıfının en geniş bagajına sahip bir 3 kapılıda biraraya geldi.
Bahsettiğimiz, aynı zamanda Euro NCAP'ten 5 yıldız almış ve güvenirliğini kanıtlamış bir otomobil
Sportiflik ile fonksiyonelliği buluşturan Astra GTC, Şubat 2012'de Türkiye pazarında olacak
1.4 140 hp (manuel ve otomatik) ve 1.6 180 hp (manuel) motor seçenekleri ile pazara girecek. 1.4 Turbo 140 hp Astra GTC, 200 Nm tork sağlarken 0'dan 100'e 9,9 saniyede çıkıyor. 201 km/s azami hıza ulaşıyor ve ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 5,9 lt; Karbondioksit emisyonu ise 139-159 g/km
Tüm dünyada şimdiden 16.000 ön sipariş alan yeni dinamik Opel'in 2012'de 60.000 birimlik satış adetine ulaşması bekleniyor.
Sport donanımı ile satışasunulacak Astra GTC'de Flexride şasi, sürüşe duyarlı ön farlar, NAVI 600 işletim sistemi, ergonomik spor koltuklar, panoramik ön cam, 19" ve 20" jantlar opsiyonel olarak sunuluyor.
Opel'in amiral gemisi Insignia'da da bulunan HiPerStrut ön süspansiyon sistemi geliştirilmiş olarak Astra GTC'ye de hassas ve keskin sürüş imkanı tanıyor. Opel patentli Watt arka aks ile sistem ideal biçimde uyum gösteriyor ve çok daha keyifli bir sürüş sağlıyor.
Astra GTC'nin 1.4 140 hp start/stop özellikli modelinin 61.198 TL; 1.6 180 hp modelinin de 64.614 TL gibi fiyatlarla pazarda yerini alması bekleniyor.
Opel, segmentinde liderlikten inmeyen Astra ailesinin son üyesini 18-19 Kasım'da Mallorca'da gerçekleştirilen lansman ile tanıttı. Çarpıcı hatlara sahip Astra GTC, bu özelliğiyle bir yarış otomobili olmanın yanı sıra üstün donanımı ile de bir sedanın konforunu sunuyor...Opel tasarımcılar, Astra hayranlarını hayal kırıklığına uğratmayacak bir otomobil yaratmış.
Astra GTC'nin çekici görünümü ve belirgin hatlarının altında sağlam bir şasi ve kullanım keyfi sağlayan bir donanım var. Insignia'da da bulunan HiPerStrut ön süspansiyon sistemi, Astra GTC'de de, Opel'in patentli Watt arka akslarıyla kusursuz bir uyum sağlıyor ve çok daha hassas ve keskin bir sürüşü garantiliyor.
2006'da üretilen ilk nesil Astra GTC artık çok daha atik ve ayakları yere sağlam basan bir otomobil olarak karşımızda. Opsiyonel olarak sunulan Panoramatik ön cam sayesinde görüşü bozan hiçbir kesinti yok. Bu, geniş bir görüş açısı ve sonsuz bir özgürlik hissi sağlıyor.
Astra GTC'nin kaslı gövdesi de 3 keskin hat ile belirlenmiş. Ön kapıdan arka çamurluğun tabanına aşağı doğru uzanan, birinci hat, Insignia'dakiyle aynı yönde bulunuyor. Kapı kolundan başlayarak arkaya doğru uzanan ikinci hat, geniş bir omuzla otomobilin heyecan verici görüntüsünü tamamlıyor. Tavan silüetini takip eden üçüncü hat da keskin bir görünüm sağlıyor.
İnceltilmiş kartal gözü biçimli ön farları, daraltılmış ve alçakta konumlanmış sportif ızgarası ve genişletilmiş hava kanallarıyla kendinizi yarış pistinde zannedebilirsiniz.
Astra 5 kapılı ile kıyaslandığında, Astra GTC'nin sürüş yüksekliği 10-15 mm azaltılmış ve tekerlek tabanı 2.685 mm'den 2695 mm'ye çıkarılmıştır. Her iki tekerlek izi de genişletilmiş ve önde 1.584 mm (+40 mm), arkada 1.585 mm (+30 mm)'ye ulaşmıştır. Dahası; 20" inç jantlar ile uyumlu bir şasi ve Brembo Fren sistemleri...
Opel tasarımcıları, Astra GTC'yi yaratırken neden esinlendiklerini gizlemiyor: Frank Miller'ın çizimlerinden sinemaya aktarılan grafik tasarım harikası Sin City filmi,
Astra GTC'nin akıllı FlexRide şasi sistemi ile 3 mod sürücünün seçimine sunulmuş: dengeli Standart Mod, konfora yönelik Tour Modu ve daha aktif Sport Modu. Daha iyi yol tutuşu ve acil durumlarda sürüş güvenliği ön planda tutularak geliştirilmiş modlar arasında sürüş anındaki keyfe göre değişiklik yapılabilir.
Astra GTC; 1.4 140 hp manuel, 1.4 140 hp otomatik ve 1.6 180 hp manuel seçenekleri ile pazarda yerini alıyor. Şubat 2012'den itibaren Türkiye pazarına da girecek olan otomobilin Şehir içi trafikte yakıt tüketimini azaltan Start/Stop teknolojisi ile Astra GTC de diğer Opel'ler gibi bir çevreci olduğunu gösteriyor.1.4 140 hp motor, 200 Nm azami tork ile 201 Km/s hıza ulaşıyor. 0'dan 100'e 9,9 saniyede çıkıyor ve yakıt tüketimi 100 km'de 5,9 lt ve karbondioksit emisyonu da 139 g/km. 1.6 180 hp'lik Astra GTC ise 230 Nm tork ile 220 km/s hıza ulaşıuor. 0'dan 100 km'ye 7.2 saniyede çıkıyor ve 168 g/km karbondioksit emisyonu var.
Astra GTC de diğer Opel'ler gibi bir dizi sürücü yardım sistemi ile geliyor.
Bi-Xenon Gelişmiş Ön Aydınlatma (AFL 4): Opel Eye ön kamera sistemi ile birlikte sunulan özellik, önündeki araca olan yakınlığı ölçüyor ve aydınlatmayı buna göre ayarlıyor. Böylece Astra GTC'yi kullanırken gereksiz parlaklıkta bir ışıkla diğer kullanıcıları rahatsız etmemiş oluyorsunuz.
FlexRide Şasi: Akıllı sistem yol durumuna, dönüş hızına, araç hareketlerine ve sürüş özelliklerine otomatik olarak uyum sağlıyor. Mükemmel denge, sürüş güvenliği ve keyfini bir arada sunuyor.
19"-20" alaşımlı jantlar
Panoramik ön cam: Hiçbir enine kesinti olmadan sürücü ve yolcular için kusursuz görünüm sağlıyor.
OPC Line İç Tasarım Paketi: OPC line direksiyon, deri spor vites topuzu, spor pedallar
5 kişilik bir spor otomobil olan Astra GTC, geniş iç hacmi ile sınıfının en iyisi. Bagaj bölmesi 380-1165 lt'lik hacmi ile rakiplerinden 100 lt daha fazla alan sağlıyor. Kokpit depolama hacmi de önceki nesil GTC'ye göre %50 arttırılmış ve 35 lt'ye çıkarılmış.
Astra GTC'nin ön koltukları da segmentine bir yenilik getiriyor. Alman Sağlıklı Beller için Eylem (Aktion Gesunder Rücken) örgütünün bağımsız bel sağlığı uzmanları tarafından tescillenen sekiz yönlü ayarı ve dört yönlü bel desteği ile ergonomik ön koltuklar opsiyonel olarak sunuluyor.
Yüksek çözünürlük için fotoğrafın üzerine tıklayınız
Kaynak: OpelMedyaTürkiye
Dinamik sürüş, yol tutuş özellikleri ve spor şasi, sınıfının en geniş bagajına sahip bir 3 kapılıda biraraya geldi.
Bahsettiğimiz, aynı zamanda Euro NCAP'ten 5 yıldız almış ve güvenirliğini kanıtlamış bir otomobil
Sportiflik ile fonksiyonelliği buluşturan Astra GTC, Şubat 2012'de Türkiye pazarında olacak
1.4 140 hp (manuel ve otomatik) ve 1.6 180 hp (manuel) motor seçenekleri ile pazara girecek. 1.4 Turbo 140 hp Astra GTC, 200 Nm tork sağlarken 0'dan 100'e 9,9 saniyede çıkıyor. 201 km/s azami hıza ulaşıyor ve ortalama yakıt tüketimi 100 km'de 5,9 lt; Karbondioksit emisyonu ise 139-159 g/km
Tüm dünyada şimdiden 16.000 ön sipariş alan yeni dinamik Opel'in 2012'de 60.000 birimlik satış adetine ulaşması bekleniyor.
Sport donanımı ile satışasunulacak Astra GTC'de Flexride şasi, sürüşe duyarlı ön farlar, NAVI 600 işletim sistemi, ergonomik spor koltuklar, panoramik ön cam, 19" ve 20" jantlar opsiyonel olarak sunuluyor.
Opel'in amiral gemisi Insignia'da da bulunan HiPerStrut ön süspansiyon sistemi geliştirilmiş olarak Astra GTC'ye de hassas ve keskin sürüş imkanı tanıyor. Opel patentli Watt arka aks ile sistem ideal biçimde uyum gösteriyor ve çok daha keyifli bir sürüş sağlıyor.
Astra GTC'nin 1.4 140 hp start/stop özellikli modelinin 61.198 TL; 1.6 180 hp modelinin de 64.614 TL gibi fiyatlarla pazarda yerini alması bekleniyor.
Opel, segmentinde liderlikten inmeyen Astra ailesinin son üyesini 18-19 Kasım'da Mallorca'da gerçekleştirilen lansman ile tanıttı. Çarpıcı hatlara sahip Astra GTC, bu özelliğiyle bir yarış otomobili olmanın yanı sıra üstün donanımı ile de bir sedanın konforunu sunuyor...Opel tasarımcılar, Astra hayranlarını hayal kırıklığına uğratmayacak bir otomobil yaratmış.
Astra GTC'nin çekici görünümü ve belirgin hatlarının altında sağlam bir şasi ve kullanım keyfi sağlayan bir donanım var. Insignia'da da bulunan HiPerStrut ön süspansiyon sistemi, Astra GTC'de de, Opel'in patentli Watt arka akslarıyla kusursuz bir uyum sağlıyor ve çok daha hassas ve keskin bir sürüşü garantiliyor.
2006'da üretilen ilk nesil Astra GTC artık çok daha atik ve ayakları yere sağlam basan bir otomobil olarak karşımızda. Opsiyonel olarak sunulan Panoramatik ön cam sayesinde görüşü bozan hiçbir kesinti yok. Bu, geniş bir görüş açısı ve sonsuz bir özgürlik hissi sağlıyor.
Astra GTC'nin kaslı gövdesi de 3 keskin hat ile belirlenmiş. Ön kapıdan arka çamurluğun tabanına aşağı doğru uzanan, birinci hat, Insignia'dakiyle aynı yönde bulunuyor. Kapı kolundan başlayarak arkaya doğru uzanan ikinci hat, geniş bir omuzla otomobilin heyecan verici görüntüsünü tamamlıyor. Tavan silüetini takip eden üçüncü hat da keskin bir görünüm sağlıyor.
İnceltilmiş kartal gözü biçimli ön farları, daraltılmış ve alçakta konumlanmış sportif ızgarası ve genişletilmiş hava kanallarıyla kendinizi yarış pistinde zannedebilirsiniz.
Astra 5 kapılı ile kıyaslandığında, Astra GTC'nin sürüş yüksekliği 10-15 mm azaltılmış ve tekerlek tabanı 2.685 mm'den 2695 mm'ye çıkarılmıştır. Her iki tekerlek izi de genişletilmiş ve önde 1.584 mm (+40 mm), arkada 1.585 mm (+30 mm)'ye ulaşmıştır. Dahası; 20" inç jantlar ile uyumlu bir şasi ve Brembo Fren sistemleri...
Opel tasarımcıları, Astra GTC'yi yaratırken neden esinlendiklerini gizlemiyor: Frank Miller'ın çizimlerinden sinemaya aktarılan grafik tasarım harikası Sin City filmi,
Astra GTC'nin akıllı FlexRide şasi sistemi ile 3 mod sürücünün seçimine sunulmuş: dengeli Standart Mod, konfora yönelik Tour Modu ve daha aktif Sport Modu. Daha iyi yol tutuşu ve acil durumlarda sürüş güvenliği ön planda tutularak geliştirilmiş modlar arasında sürüş anındaki keyfe göre değişiklik yapılabilir.
Astra GTC; 1.4 140 hp manuel, 1.4 140 hp otomatik ve 1.6 180 hp manuel seçenekleri ile pazarda yerini alıyor. Şubat 2012'den itibaren Türkiye pazarına da girecek olan otomobilin Şehir içi trafikte yakıt tüketimini azaltan Start/Stop teknolojisi ile Astra GTC de diğer Opel'ler gibi bir çevreci olduğunu gösteriyor.1.4 140 hp motor, 200 Nm azami tork ile 201 Km/s hıza ulaşıyor. 0'dan 100'e 9,9 saniyede çıkıyor ve yakıt tüketimi 100 km'de 5,9 lt ve karbondioksit emisyonu da 139 g/km. 1.6 180 hp'lik Astra GTC ise 230 Nm tork ile 220 km/s hıza ulaşıuor. 0'dan 100 km'ye 7.2 saniyede çıkıyor ve 168 g/km karbondioksit emisyonu var.
Astra GTC de diğer Opel'ler gibi bir dizi sürücü yardım sistemi ile geliyor.
Bi-Xenon Gelişmiş Ön Aydınlatma (AFL 4): Opel Eye ön kamera sistemi ile birlikte sunulan özellik, önündeki araca olan yakınlığı ölçüyor ve aydınlatmayı buna göre ayarlıyor. Böylece Astra GTC'yi kullanırken gereksiz parlaklıkta bir ışıkla diğer kullanıcıları rahatsız etmemiş oluyorsunuz.
FlexRide Şasi: Akıllı sistem yol durumuna, dönüş hızına, araç hareketlerine ve sürüş özelliklerine otomatik olarak uyum sağlıyor. Mükemmel denge, sürüş güvenliği ve keyfini bir arada sunuyor.
19"-20" alaşımlı jantlar
Panoramik ön cam: Hiçbir enine kesinti olmadan sürücü ve yolcular için kusursuz görünüm sağlıyor.
OPC Line İç Tasarım Paketi: OPC line direksiyon, deri spor vites topuzu, spor pedallar
5 kişilik bir spor otomobil olan Astra GTC, geniş iç hacmi ile sınıfının en iyisi. Bagaj bölmesi 380-1165 lt'lik hacmi ile rakiplerinden 100 lt daha fazla alan sağlıyor. Kokpit depolama hacmi de önceki nesil GTC'ye göre %50 arttırılmış ve 35 lt'ye çıkarılmış.
Astra GTC'nin ön koltukları da segmentine bir yenilik getiriyor. Alman Sağlıklı Beller için Eylem (Aktion Gesunder Rücken) örgütünün bağımsız bel sağlığı uzmanları tarafından tescillenen sekiz yönlü ayarı ve dört yönlü bel desteği ile ergonomik ön koltuklar opsiyonel olarak sunuluyor.
Yüksek çözünürlük için fotoğrafın üzerine tıklayınız
Kaynak: OpelMedyaTürkiye
Yorum