- General Motors Türkiye, Yeni General Motors'un marka odaklı hareket etme stratejisi doğrultusunda tek bir çatı altında götürdüğü çoklu marka yönetiminden marka odaklı yönetime geçti.
- Avrupa genelinde olduğu gibi Türkiye pazarında da Opel ve Chevrolet markaları birbirinden bağımsız organizasyonlar konumuna geldi.
- Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik "Opel ailesi olarak bayisinden çalışanına müşterilerimize tutku ile bağlılıyız. Sadece satışa odaklı değil aynı zamanda müşterisini en çok sahiplenen otomobil firması olma hedefimizle yolumuza devam etme amacındayız." dedi.
- Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik “Opel markamızı yeniden yapılandırmak için gerekli kaynaklara sahibiz. Opel markamız yeni ve bağımsız bir operasyon olarak yeniden yapılandırılırken, Opel markamızın GM’in global ürün geliştirme organizasyonuna entegre kalması ve teknoloji paylaşımını gerçekleştirmesi planlarımız dahilinde yer alıyor.” dedi.
General Motors yeni bir başlangıç yapmak, daha rekabetçi ve güçlü ürünler ile müşteri ihtiyaç ve taleplerine en iyi şekilde cevap verme hedefleri paralelinde, kuvvetli olduğu faaliyet alanları ve dünyada kuvvetli olduğu markalar ile yeni bir GM oluşturmak üzere bir süredir devam eden, yeniden yapılanma çalışmaları kapsamında, Opel markasının GM çatısı altında kalmasına karar verdi. GM Markalarını daha güçlü kılacak yeni marka odaklı hareket etme stratejisinin bir parcası olarak Türkiye pazarında da Opel ve Chevrolet markaları birbirinden bağımsız organizasyonlar konumuna geldi.
Bu gelişme çerçevesinde General Motors çatısı altında yer alan ve bazı faaliyet alanları çoklu marka stratejisi içinde yürütülen çalışmalar bundan böyle iki bağımsız operasyon olarak yürütülmeye başlayacak. GM Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik Opel markası Genel Müdürü, Murat Aydın ise Chevrolet markasının Genel Müdürü olarak görevlerine devam edecek.
Opel Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik "Marka odaklı stratejiler doğrultusunda Opel markasının pazarda çok daha güçlü bir konuma geleceğini ve bu yeni oluşum paralelinde son dönemlerde yaşanan değişiklikleri bir fırsat haline getirme amacında olduklarını vurgulayarak Opel markasını canlandıracak daha heyecanlı ve müşterileri ile daha duygusal bağlar kuran bir marka haline getirmek üzere yoğun çalışmalarına devam edeceklerini ifade etti``. Ayrıca. "Yeni Opel marka söylemimiz - Markamızın özünün sadece otomobil üretmek değil, insanlar için otomobil üretmek olduğu'dur" dedi.
Özcan Keklik "Opel ailesi olarak bayisinden çalışanına müşterilerimize tutku ile bağlılıyız. Sadece satışa odaklı değil aynı zamanda müşterisini en çok sahiplenen otomobil firması olma hedefimizle yolumuza devam etme arzu ve amacındayız"
“Farkındayız ki ürünlerimiz geleceğimizdir. Yeni otomobiller serimiz, başarımız için büyük bir temel oluşturmaktadır. Müşterilerimiz, çalışanlarımız, bayilerimiz ve tedarikçilerimiz için işimize her zamankinden daha fazla odaklandık… Ve Opel olarak, her gün daha da gelişerek ve büyüyerek işimize devam etmek üzere buradayız.
“Üstün Alman Mühendisliği ve Teknolojisine sahip Opel markamızın yeni ürün geliştirme yatırımları hız kesmeden devam etmektedir. Opel Insignia ve çok yakında pazara sunacağımız yeni Opel Astra bu konudaki çalışmalarımıza en güzel örneklerdir.”
“Ürün yelpazemiz daha da genişleyecektir. Bu gelismelere paralel olarak gelecege yön verecek ve elektirikle çalışan Opel Ampera modelimiz, 2010 yılında Avrupa'da yollara çıkacak ilk seri üretim otomobil olacak. Bu ve benzeri yatırımlarımız, Opel'in geleceğe yönelik uzun vadeli bakış açısının en güzel örneklerini oluşturmaktadır". dedi.
Kaynak - GM Media Turkey