
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Insignia 2017
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ynt: Insignia 2017
komik, dünyanın hiçbir yerinde böyle fahiş vergiler yok, hele ki Amerika demeyin güldürmeyin, ayrıca ayar demişsiniz komik, o firmaların pek umrunda değildir, ötv den etkilenmeyecek kısım demişsiniz haklısınız çünkü o kısım zaten sağlıksız vergi sisteminde araçlarını şirket adına aldıklarından umrunda değildir, Almanya daki arkadaşlarıma bmw mercedes 1.6 lt motor diyorum bana gülüp öyle bir motor yok diyorlar, devlet giderlerini karşılamak için biz sade vatandaşlara bu kadar yüklenmesi hiç iyi değil, şirketi olanlardan alamadıklarını bizden alıyor. O etkilenmeyecek zenginler yine araçlarını gider gösterip umurlarında olmayacak, olan bize olacak, ha Amerika da %2 gümrük vergidi ve %8 ort. Tax var motor fark etmeksizin
-
Ynt: Insignia 2017
Orjinal yazı sahibi: usaribasOrjinal yazı sahibi: sedat 8266Orjinal yazı sahibi: usaribas1.6 tdi passat highline dsg ile karşılaştırmak daha doğru olur sanırım. Bu aracın fiyatı da aralık kampanyası ile 165700 tl. 2017 modelleri de bu artan kuru hesap etmeden bile en az 175k. Gelecek yeni insignia da donanım olarak şanzıman olarak güvenlik olarak bu passat dan çok daha iyi olacak gibi. Eee Passata ne kaldı 2. El gücü o da çok sürmez passatın 2. Eli şişmiş vaziyette.
Elbette 1.5 T baz donanım %50 otv ile 100k civarında olur. Kıyamet 1.6 dizel klasmanında kopacak. Bu son ÖTV artırımı ile hükümet çok akıllıca bir hamle yaptı. fabrikalar karlarından vazgecip bu araçları 17500 Euro = 70000 tl altından sokarsa o zaman 125k den başlar 1.6 dizel klasmanı. Ben kârımı bilirim derse 150k den başlar dizel otomatikler. Benzinlilerde 120k den.
1- Eğer bu vergi artırımını yapmasaydı, bizim haybeden işçinin sırtından para kazanan küçük zümre 2.elde 2 yaşına giren araçlarını satıp üstüne haybeden gelen havuzda yüzerken, plajda güneşlenirken kazandığı 50 bini koyup yeni 2.0 lüks araçlar ile yollarına devam edeceklerdi. Şimdi ne olacak 100 bin koyması gerekecek.
2- 1600 cc geçmeyen araçlarda, Gümrük girişi 40 bin altı (ki dert lüks değil ihtiyaç görmek ise araçların çoğu 40 bin altında giriyor) olan orta sınıf araçlarda zaten bir ötv artışı olmadı %45 kaldı. %50 için 70000 sınırı koydu. Yani dedi ki! Bak kardeşim benim ülkemde dövizi manipule edersen burada o lüks arabalarını satamazsın (ki Türkiye'nin Avrupa araç satışları üzerinde belirleyici etkisini küçümsemeyin) çekik gözlüler sizi bu piyasada madara eder dedi.
3- Ülkenin büyük çoğunluğunu oluşturan zümreyi etkilemeyen bir ötv artışından bahsediyoruz burada yani tepkiyi kim verecek tuzu kuru zengin veya ezbere muhalefet yapan. Zengin konuşmayacak her zamanki gibi ezbere muhalefet yapana alttan alta gazı verecek onu konuşturacak, bak millet eziliyor vergi yükü altında diye. Ama artık devir eski devir değil herkes herşeyi araştırıyor artık. Bakacak ki bu iş zengine giriyor, oh diyecek o ezbere muhalefet yapana da hadi ordan deyip artık doğru söylediğine bile inanmayacak.
1600 cc yi geçen araçlara girmiyorum artık. Bir mercedesi ötv öncesi ve sonrası hesaplayın siz.
Buradan şu çıkmasın sanki hükümetin politikalarını destekliyor gibi algılar şimdi ezbere muhalefet. Ben ülkem için doğru olana doğru yanlış olana yanlış derim. Bir vatandaş ancak böyle düşünebilir önce milletim, devletim ve ülkem sonra kendi çıkarlarım der.
Ötv olmalı mı olmamalı mı bu çok ayrı bir tartışma konusu ve eğer siz ötv nin varlığı için ise öfkeniz ona bir şey diyemem ama eğer bu ötv artışına ise tavrınız ben bu ötv artışına doğru demiyorum, akıllıca diyorum. Size göre biz hepimiz keriz oluyoruz. Ben sadece akıllıca dedim. Neden birşeye akıllıca denildiği için keriz olunuyor onu da hiç anlamıyorum.
Gelelim mevzuya; Şimdi Allah aşkına siyaseten kazanıyorsun, alacağın vergiyi artırıyorsun, piyasadan para çekiyorsun enflasyonu baskılıyorsun, daha az döviz tüketimine yöneltip cari açığı frenliyorsun, döviz manipülatörleriyle büyük şirketleri karşı karşıya getiriyorsun, mercedese, bmw ye, vw ye, opel demiyorum bakın ayar çekiyorsun daha ne olsun şimdi bu sizce de akıllıca değil mi? Göremediklerimizi bilemediklerimizi ve buraya yazamayacaklarımızdan da bahsetmiyorum. Kimse kusura bakmasın 2.0 araçlar ile bazıları otobanda araba yarıştıracak diye de ben ülkemin geleceğini yok sayamam. Belki söylediklerim ağır olmuş olabilir ama niyetim inan öyle değil, çünkü mevzubahis devlet olunca gerisi teferruat oluyor benim için. Saygılarımla.
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
İlk etapta liftback ile sports tourer gövdeler olacakmış sedan versiyonu olmayacakmış lansmandan sonra karar verilecekmiş sedan gövdeye biraz düşündürücü
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
Orjinal yazı sahibi: FacomXKonuyu lütfen dagitmayalim her zaman dediğim gibi yeri burası değil
Bu arada yeni Insignia Haziran'da satışa çıkacak bekleyenlere duyurulur
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
Konuyu lütfen dagitmayalim her zaman dediğim gibi yeri burası değil
Bu arada yeni Insignia Haziran'da satışa çıkacak bekleyenlere duyurulur
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
Orjinal yazı sahibi: sedat 8266Orjinal yazı sahibi: usaribas1.6 tdi passat highline dsg ile karşılaştırmak daha doğru olur sanırım. Bu aracın fiyatı da aralık kampanyası ile 165700 tl. 2017 modelleri de bu artan kuru hesap etmeden bile en az 175k. Gelecek yeni insignia da donanım olarak şanzıman olarak güvenlik olarak bu passat dan çok daha iyi olacak gibi. Eee Passata ne kaldı 2. El gücü o da çok sürmez passatın 2. Eli şişmiş vaziyette.
Elbette 1.5 T baz donanım %50 otv ile 100k civarında olur. Kıyamet 1.6 dizel klasmanında kopacak. Bu son ÖTV artırımı ile hükümet çok akıllıca bir hamle yaptı. fabrikalar karlarından vazgecip bu araçları 17500 Euro = 70000 tl altından sokarsa o zaman 125k den başlar 1.6 dizel klasmanı. Ben kârımı bilirim derse 150k den başlar dizel otomatikler. Benzinlilerde 120k den.
1- Eğer bu vergi artırımını yapmasaydı, bizim haybeden işçinin sırtından para kazanan küçük zümre 2.elde 2 yaşına giren araçlarını satıp üstüne haybeden gelen havuzda yüzerken, plajda güneşlenirken kazandığı 50 bini koyup yeni 2.0 lüks araçlar ile yollarına devam edeceklerdi. Şimdi ne olacak 100 bin koyması gerekecek.
2- 1600 cc geçmeyen araçlarda, Gümrük girişi 40 bin altı (ki dert lüks değil ihtiyaç görmek ise araçların çoğu 40 bin altında giriyor) olan orta sınıf araçlarda zaten bir ötv artışı olmadı %45 kaldı. %50 için 70000 sınırı koydu. Yani dedi ki! Bak kardeşim benim ülkemde dövizi manipule edersen burada o lüks arabalarını satamazsın (ki Türkiye'nin Avrupa araç satışları üzerinde belirleyici etkisini küçümsemeyin) çekik gözlüler sizi bu piyasada madara eder dedi.
3- Ülkenin büyük çoğunluğunu oluşturan zümreyi etkilemeyen bir ötv artışından bahsediyoruz burada yani tepkiyi kim verecek tuzu kuru zengin veya ezbere muhalefet yapan. Zengin konuşmayacak her zamanki gibi ezbere muhalefet yapana alttan alta gazı verecek onu konuşturacak, bak millet eziliyor vergi yükü altında diye. Ama artık devir eski devir değil herkes herşeyi araştırıyor artık. Bakacak ki bu iş zengine giriyor, oh diyecek o ezbere muhalefet yapana da hadi ordan deyip artık doğru söylediğine bile inanmayacak.
1600 cc yi geçen araçlara girmiyorum artık. Bir mercedesi ötv öncesi ve sonrası hesaplayın siz.
Buradan şu çıkmasın sanki hükümetin politikalarını destekliyor gibi algılar şimdi ezbere muhalefet. Ben ülkem için doğru olana doğru yanlış olana yanlış derim. Bir vatandaş ancak böyle düşünebilir önce milletim, devletim ve ülkem sonra kendi çıkarlarım der.
Ötv olmalı mı olmamalı mı bu çok ayrı bir tartışma konusu ve eğer siz ötv nin varlığı için ise öfkeniz ona bir şey diyemem ama eğer bu ötv artışına ise tavrınız ben bu ötv artışına doğru demiyorum, akıllıca diyorum. Size göre biz hepimiz keriz oluyoruz. Ben sadece akıllıca dedim. Neden birşeye akıllıca denildiği için keriz olunuyor onu da hiç anlamıyorum.
Gelelim mevzuya; Şimdi Allah aşkına siyaseten kazanıyorsun, alacağın vergiyi artırıyorsun, piyasadan para çekiyorsun enflasyonu baskılıyorsun, daha az döviz tüketimine yöneltip cari açığı frenliyorsun, döviz manipülatörleriyle büyük şirketleri karşı karşıya getiriyorsun, mercedese, bmw ye, vw ye, opel demiyorum bakın ayar çekiyorsun daha ne olsun şimdi bu sizce de akıllıca değil mi? Göremediklerimizi bilemediklerimizi ve buraya yazamayacaklarımızdan da bahsetmiyorum. Kimse kusura bakmasın 2.0 araçlar ile bazıları otobanda araba yarıştıracak diye de ben ülkemin geleceğini yok sayamam. Belki söylediklerim ağır olmuş olabilir ama niyetim inan öyle değil, çünkü mevzubahis devlet olunca gerisi teferruat oluyor benim için. Saygılarımla.
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
Orjinal yazı sahibi: usaribas1.6 tdi passat highline dsg ile karşılaştırmak daha doğru olur sanırım. Bu aracın fiyatı da aralık kampanyası ile 165700 tl. 2017 modelleri de bu artan kuru hesap etmeden bile en az 175k. Gelecek yeni insignia da donanım olarak şanzıman olarak güvenlik olarak bu passat dan çok daha iyi olacak gibi. Eee Passata ne kaldı 2. El gücü o da çok sürmez passatın 2. Eli şişmiş vaziyette.
Elbette 1.5 T baz donanım %50 otv ile 100k civarında olur. Kıyamet 1.6 dizel klasmanında kopacak. Bu son ÖTV artırımı ile hükümet çok akıllıca bir hamle yaptı. fabrikalar karlarından vazgecip bu araçları 17500 Euro = 70000 tl altından sokarsa o zaman 125k den başlar 1.6 dizel klasmanı. Ben kârımı bilirim derse 150k den başlar dizel otomatikler. Benzinlilerde 120k den.
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
Ben hala bagaj kapağındaki krom çıtanın olması taraftarıyım. Asıl o olmayınca tam Astra sedan oluyor.
Leave a comment:
-
-
Ynt: Insignia 2017
Orjinal yazı sahibi: mehmet_5260Orjinal yazı sahibi: InsigniaSilgeç iptal olursa arkadan astra sedan olur.
Hb Örnek:KTN 03
Nb Örnek:FGJ 93
Sport Tourer
Makyajlı kasa ile birlikte Türkiye ye Hb gelmedi büyük bir ihtimalle Yeni insigniada da böyle olur diye düşünüyorum.
Leave a comment:
-
Ynt: Insignia 2017
Orjinal yazı sahibi: InsigniaSilgeç iptal olursa arkadan astra sedan olur.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment: