1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Arkadaş kulakçığı geçtik S modu koy hadi flexiride alalım özel sipariş araç bulunmuyor.biz insignia sahipleri olarak şanzımanın 5 kuruş etmediğini biliyoruz ama içimizden söylüyoruz.benim 170 hp araban passat 1.6 tdi yle aynı son hıza sahip.arada 50 beygir var ama hikaye.
İnsignianın negatif tarafları ile ilgili tespitleriniz doğrudur.Hatta 0-30'u nu bile konu olarak açıp Şahinle de kıyaslayabilirsiniz.Ben araç alırken 0-100'üne bakıp kadranındaki son rakamı ne diye almıyorum.Muhtemelen sizde öyle yapıyorsunuz ki elinizde 170 bg lik insignia var.
Ben artılarını da koyarak daha objektif bakıyorum.
Kıyasladığınız araçlardan çok daha düşük fiyatı.
100-200 değerlerinde bahsettiğiniz iki araçtan da üstün.
Yol tutuşu güzel ve ek özellikleri de çok pahalı sunulmuyor.
Bu aracın miladı 2009.Bahsettiğiniz passat ve bmw'nin yıllardır tecrübesi daha fazla.Bununda karşılığını maddi olarak kullanıcılardan zaten alıyor.
Üyelerimizden birçok arkadaş aracını satıp bmw aldı.En son Yusuf kardeşim aldığı sıfır bmw'yi satıp 136 bg insignia aldı.Memnuniyet göreceli bir hadise.
Vites konusunda bmw'nin vitesini zaten kimse kötülemiyor.Passat dsg vites ise zaten yeterince biliniyor.
Son mesajdaki umut beyin temennisi + yakıtı konusunda da güzel bir süpriz olursa bu araçları 2.el ucuz almamız zorlaşır.
"Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.
Arkadaş kulakçığı geçtik S modu koy hadi flexiride alalım özel sipariş araç bulunmuyor.biz insignia sahipleri olarak şanzımanın 5 kuruş etmediğini biliyoruz ama içimizden söylüyoruz.benim 170 hp araban passat 1.6 tdi yle aynı son hıza sahip.arada 50 beygir var ama hikaye.
İnsignianın negatif tarafları ile ilgili tespitleriniz doğrudur.Hatta 0-30'u nu bile konu olarak açıp Şahinle de kıyaslayabilirsiniz.Ben araç alırken 0-100'üne bakıp kadranındaki son rakamı ne diye almıyorum.Muhtemelen sizde öyle yapıyorsunuz ki elinizde 170 bg lik insignia var.
Ben artılarını da koyarak daha objektif bakıyorum.
Kıyasladığınız araçlardan çok daha düşük fiyatı.
100-200 değerlerinde bahsettiğiniz iki araçtan da üstün.
Yol tutuşu güzel ve ek özellikleri de çok pahalı sunulmuyor.
Bu aracın miladı 2009.Bahsettiğiniz passat ve bmw'nin yıllardır tecrübesi daha fazla.Bununda karşılığını maddi olarak kullanıcılardan zaten alıyor.
Üyelerimizden birçok arkadaş aracını satıp bmw aldı.En son Yusuf kardeşim aldığı sıfır bmw'yi satıp 136 bg insignia aldı.Memnuniyet göreceli bir hadise.
Vites konusunda bmw'nin vitesini zaten kimse kötülemiyor.Passat dsg vites ise zaten yeterince biliniyor.
Son mesajdaki umut beyin temennisi + yakıtı konusunda da güzel bir süpriz olursa bu araçları 2.el ucuz almamız zorlaşır.
İsmim geçmiş banada cevap hakkı doğdu
en son aldığım 40. yıl paket aracımı zerre kadar sevemedim tabi bu kişiden kişiye değişir.160km hızdan sonra bana göre can güvenliğiniz yok araç yolda durmuyor dehşet rüzgar sesi arabaının bütün kapılarından gıcır gucur ses geliyor frenleri ise berbat. Bmw forumunu girin herkez bunlardan şikayetçi. Ben bile 10 gün içinde 3 kere servise gittim. Neyse konuyu Bmw ye taşımadan noktayı koyayım. İnsignia şanzımanı hariç süper ötesi keyifli bir araba ben çok memnunun Bmw 5.25 Mercedes E serisinden başlıyor ama fiyatlar ortada onun için araçlarımızın kıymetini bilelim durduk yere macera aramayalım
Arkadaş kulakçığı geçtik S modu koy hadi flexiride alalım özel sipariş araç bulunmuyor.biz insignia sahipleri olarak şanzımanın 5 kuruş etmediğini biliyoruz ama içimizden söylüyoruz.benim 170 hp araban passat 1.6 tdi yle aynı son hıza sahip.arada 50 beygir var ama hikaye.
İnsignianın negatif tarafları ile ilgili tespitleriniz doğrudur.Hatta 0-30'u nu bile konu olarak açıp Şahinle de kıyaslayabilirsiniz.Ben araç alırken 0-100'üne bakıp kadranındaki son rakamı ne diye almıyorum.Muhtemelen sizde öyle yapıyorsunuz ki elinizde 170 bg lik insignia var.
Ben artılarını da koyarak daha objektif bakıyorum.
Kıyasladığınız araçlardan çok daha düşük fiyatı.
100-200 değerlerinde bahsettiğiniz iki araçtan da üstün.
Yol tutuşu güzel ve ek özellikleri de çok pahalı sunulmuyor.
Bu aracın miladı 2009.Bahsettiğiniz passat ve bmw'nin yıllardır tecrübesi daha fazla.Bununda karşılığını maddi olarak kullanıcılardan zaten alıyor.
Üyelerimizden birçok arkadaş aracını satıp bmw aldı.En son Yusuf kardeşim aldığı sıfır bmw'yi satıp 136 bg insignia aldı.Memnuniyet göreceli bir hadise.
Vites konusunda bmw'nin vitesini zaten kimse kötülemiyor.Passat dsg vites ise zaten yeterince biliniyor.
Son mesajdaki umut beyin temennisi + yakıtı konusunda da güzel bir süpriz olursa bu araçları 2.el ucuz almamız zorlaşır.
İsmim geçmiş banada cevap hakkı doğdu
en son aldığım 40. yıl paket aracımı zerre kadar sevemedim tabi bu kişiden kişiye değişir.160km hızdan sonra bana göre can güvenliğiniz yok araç yolda durmuyor dehşet rüzgar sesi arabaının bütün kapılarından gıcır gucur ses geliyor frenleri ise berbat. Bmw forumunu girin herkez bunlardan şikayetçi. Ben bile 10 gün içinde 3 kere servise gittim. Neyse konuyu Bmw ye taşımadan noktayı koyayım. İnsignia şanzımanı hariç süper ötesi keyifli bir araba ben çok memnunun Bmw 5.25 Mercedes E serisinden başlıyor ama fiyatlar ortada onun için araçlarımızın kıymetini bilelim durduk yere macera aramayalım
haha bmw 5.25denmi başlıyor
Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
Arkadaş kulakçığı geçtik S modu koy hadi flexiride alalım özel sipariş araç bulunmuyor.biz insignia sahipleri olarak şanzımanın 5 kuruş etmediğini biliyoruz ama içimizden söylüyoruz.benim 170 hp araban passat 1.6 tdi yle aynı son hıza sahip.arada 50 beygir var ama hikaye.
İnsignianın negatif tarafları ile ilgili tespitleriniz doğrudur.Hatta 0-30'u nu bile konu olarak açıp Şahinle de kıyaslayabilirsiniz.Ben araç alırken 0-100'üne bakıp kadranındaki son rakamı ne diye almıyorum.Muhtemelen sizde öyle yapıyorsunuz ki elinizde 170 bg lik insignia var.
Ben artılarını da koyarak daha objektif bakıyorum.
Kıyasladığınız araçlardan çok daha düşük fiyatı.
100-200 değerlerinde bahsettiğiniz iki araçtan da üstün.
Yol tutuşu güzel ve ek özellikleri de çok pahalı sunulmuyor.
Bu aracın miladı 2009.Bahsettiğiniz passat ve bmw'nin yıllardır tecrübesi daha fazla.Bununda karşılığını maddi olarak kullanıcılardan zaten alıyor.
Üyelerimizden birçok arkadaş aracını satıp bmw aldı.En son Yusuf kardeşim aldığı sıfır bmw'yi satıp 136 bg insignia aldı.Memnuniyet göreceli bir hadise.
Vites konusunda bmw'nin vitesini zaten kimse kötülemiyor.Passat dsg vites ise zaten yeterince biliniyor.
Son mesajdaki umut beyin temennisi + yakıtı konusunda da güzel bir süpriz olursa bu araçları 2.el ucuz almamız zorlaşır.
İsmim geçmiş banada cevap hakkı doğdu
en son aldığım 40. yıl paket aracımı zerre kadar sevemedim tabi bu kişiden kişiye değişir.160km hızdan sonra bana göre can güvenliğiniz yok araç yolda durmuyor dehşet rüzgar sesi arabaının bütün kapılarından gıcır gucur ses geliyor frenleri ise berbat. Bmw forumunu girin herkez bunlardan şikayetçi. Ben bile 10 gün içinde 3 kere servise gittim. Neyse konuyu Bmw ye taşımadan noktayı koyayım. İnsignia şanzımanı hariç süper ötesi keyifli bir araba ben çok memnunun Bmw 5.25 Mercedes E serisinden başlıyor ama fiyatlar ortada onun için araçlarımızın kıymetini bilelim durduk yere macera aramayalım
haha bmw 5.25denmi başlıyor
Bak şimdi de bana söz hakkı doğdu.Yusufçum bmw 5 ten başlar diye düzeltirmisin o cümleyi bakiim
Mevcut modelin en büyük sıkıntılarından biri dingil mesafesi idi, bu konuda büyük ilerleme kaydedilmiş. Bu durum bence otomobilin en zayıf yanı olan arka koltukların dar olmasın sorununu çözebilir.
Eşim benim C segmenti aracımda arkada 2 çocuk koltuğunun arasında seyahat edebilirken, Insignia'da 2 çocuk koltuğunun arasında bunalıyor.
Tork konvertörlü otomatik şanzıman gerçekten iyileştirilmeli. Bazı arkadaşlar fiyatla falan savunmuş ama dünyayı sadece Türkiye'den ibaret görmemek gerek. Opel'in fiyat olarak direk rakibi olan Alman, Fransız ve Koreli diğer markalar çoktan daha iyi tork konvertörlü veya çift kavramalılara geçtiler bile. Tork konvertörlü ile devam edilebilir ama mutlaka güncel bir tork konvertörlü kullanılmalı.
Mevcut modelin en büyük sıkıntılarından biri dingil mesafesi idi, bu konuda büyük ilerleme kaydedilmiş. Bu durum bence otomobilin en zayıf yanı olan arka koltukların dar olmasın sorununu çözebilir.
Eşim benim C segmenti aracımda arkada 2 çocuk koltuğunun arasında seyahat edebilirken, Insignia'da 2 çocuk koltuğunun arasında bunalıyor.
Tork konvertörlü otomatik şanzıman gerçekten iyileştirilmeli. Bazı arkadaşlar fiyatla falan savunmuş ama dünyayı sadece Türkiye'den ibaret görmemek gerek. Opel'in fiyat olarak direk rakibi olan Alman, Fransız ve Koreli diğer markalar çoktan daha iyi tork konvertörlü veya çift kavramalılara geçtiler bile. Tork konvertörlü ile devam edilebilir ama mutlaka güncel bir tork konvertörlü kullanılmalı.
Çocuk koltuğu ve yer sıkıntısı mevzusunu bire bir bizde yaşıyoruz...
haberin detaylarında eğer bakarsanız fotolar var ve 2 mt lik dev bir alman muhabir arka koltukta oturduğu bahsediliyor ve opelin yöneticisi yeni insignianın isminin grand sport olacağını açıkladı
Yorum