Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia ile 24 Saat

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Insignia ile 24 Saat

    Orjinal yazı sahibi: Davudx
    Telefondan harita açılınca arabadaki de açılmıyor mu? Birbirinden bağımsız mi çalışıyor?
    Yok, arabada da açılması için fotoğrafta görünen menüde harita simgesi olması lazım.
    Aslında telefondan manuel olarak harita açmayı da denemedim rolleyes
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #32
      Ynt: Insignia ile 24 Saat

      Sedat hocam Çağrının test ettiği araçtaki ortalamayı dikkate almayın araç performans testine sokulduğu için ortalama yüksek gözüküyor.



      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

      Yorum


      • #33
        Ynt: Insignia ile 24 Saat

        Orjinal yazı sahibi: FacomX
        Sedat hocam Çağrının test ettiği araçtaki ortalamayı dikkate almayın araç performans testine sokulduğu için ortalama yüksek gözüküyor.
        Trabzonpark'ta neler yaşandı
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #34
          Ynt: Insignia ile 24 Saat

          Orjinal yazı sahibi: cagri
          Ben testimi gerçekleştirdim.
          29 Ekim perşembe günü Opel Odak'tan 790km'de teslim aldım, ertesi gün 1118km'de teslim ettim.

          Perşembe günü kalktım önce Garipçe'ye gittim, Rumeli kavağına geçtim, dönüşte Oğuzhan'la görüştük, Kağıthaneye almaya gittim, oradan Kemerburgaz, Göktürk, tekrar Sarıyer, Çağlayan'dan Yılmaz abiyi aldıktan sonra karşıya geçtik, buluşma mekanına giderken yolu bulamadık Çekmeköy'e kadar gidip geri döndük Yemek sonrası Riva'ya gittik, oradan Anadolu hisarı üzerinden 1.köprüden Fındıkzade, sonrasında Ataköy'e kadar boş yolların keyfini çıkarttım, en son eve döndüm, ertesi gün de götürüp teslim ettim

          Fotoğraflar için Oğuzhan'a teşekkürler clapclap
          Rica ederim Çağrı. Keşke planlama yapsaydıkta ışıktan daha fazla yararlansaydık

          Yorum


          • #35
            Ynt: Insignia ile 24 Saat

            Aracı 24 saatlik test süresi boyunca kullanan biri olarak görüşlerimi yazmak istedim.

            Öncelikle D segment aracı kullanmayı çok sevmem genelde araçlarım hatchback dir. Şuan kullandığım araç Vw Golf. Box ile yaklaşık 145 hp güç alabildiğim güzergah olarak bahçelievler ikitelli arasını kullanan yoğun trafikte de olsam genelde kısa mesafeli sürüşlerde torka dayalı anlık basınçları sevdiğimden yakıtla çok ilgilenmeyen bir kullanıcıyım.

            Topkapı ODAK Opel den aldığım test aracında daha önceki opel araçlarımda ki rahatsız sert koltuk yapısı yerine vucudu saran ısıtmalı hafızalı deri koltuklar karşıladı.
            Sanırım yedek anahtarı ile verdikleri araçta sustalı kumandadan anahtarı çıkararak kontak aradım ama start stop tuşunu görünce anahtarı cebe atıp km ayarlarını sıfırlayarak sürüşe başladım.

            öncelikle eksi yada bence negatif olacak şeyleri yazayım.
            Başta D segment kullanan portföy istisnalar harici 35+ yaş noktasında olduğundan bu aracın en çok şikayet alabilecek noktası dokunmatik olarak tasarlanan koltuk ısıtma ve derece ayar bölümü. Dokunmatik hassasiyeti akıllı telefonlardaki gibi net değil. Sürüş sırasında yoldan gözü ayırmak gerekebiliyor.
            Diğer bir eksik multimedia konumlandırılması güzel ama kontrol etmek için vites topuzu etrafında bir kontrol joystick arıyor insan.
            Araçta hemen hemen yeni teknolojisi olan tüm araçlarda ben istemesemde start stop olmaması değişik geldi.
            Ayak aydınlatma sürüş esnasında olmamasıda bence kötü duruyor.
            Her ne kadar otomatik araçlar geri kaydırma yapmaz denilsede kaydırma yapar ama araçta auto hold tarzında bir ekipman olmamasıda gene bence olsa güzel olurdu dedirten bir nokta.

            Motor ve tüketim olarak.

            Ses sistemi kapalı iken içeri aldığı dizel sesinden çok turbo ya bağlı tizden bir ses var gibiydi. 1.6 motor turboyu biraz geç açıyor ama açtıktan sonra kaç bar basıyor bilmiyorum ama aracın ivmelenmesi gayet güzel. Genelde hep sport konumunda kullandım . Sport konumu için ekrandan direksiyon amortisör gibi sertlik ayarlarından dilediğinizi devre dışı bırakabiliyorsunuz. Benim kullanımımda hepsi aktifti. Fakat belirgin olarak amortisörlerin sertleşmesi tuşun işlevini gösterdi. Araçla 105 hp Dsg li Golf ile kalkış ve yürürkenki karşılaştırma denemelerinide yapma imkanımız oldu. Golf tabiki daha hafif 7 ileri çift kavrama artılarıydı. Zaten bu artıları kalkışta direk belli ediyordu ta ki insignia turboyu açıp aracın kuvveti ağırlığını kaldırabilene kadar. Tüketim ile ilgili olarak şehir içi trafik 8.4 ortalama var. Şanslı olduğum ve müzik dinlemek isteyip konfor almak için Tour tuşu basarak sakin gittiğimde 8.1 yakıyordu. Bastığımda ki ortalamam 12.6 idi. Araç girdiğim sert virajlarda sport tuşu kapalıyken hem ön hemde arkadan salınma eğilimi gösterdi aynı sürat ve aynı viraja sport tuşu açık sadece bir miktar arkadan kayma yaptı. Bunda aracın standart yerden yüksekliği kaynaklı olduğunu sebeb olarak düşünürken Çağrı arkadaşımla konuşmamda makyajlanan kasada eski kasaya göre değişen amortisör sisteminin etkili olduğu bilgisini paylaştı. Daha fazla konfor virajlarda daha fazla kayma gayet normal.
            genel izalasyonunu beğendiğim araç 19 inç ve kullandığım araçtaki Goodyear lastiklerden kaynaklı yol sesi almaktaydı. Bose ses sistemi ise bence tamamen hayal ürünü! Yıllarca tr ses sistemi ve desibel şampiyonlukları olan bi abimize dinlettiğim ses için sanki sadece isim lisans hakkı ödenerek bir ürün yapılmış gibi. Sese müdahaleniz ksııtlı . Bas tiz ve mid. Bagaj hatchback binen ben için oturma odası tadında gayet büyük Arka kısım 1.84 boyundaki ben için fazlasıyla geniş ve rahat. Bence bir eksiklite görselde var. VW nun kullandığı tdı daki çift kırmızı gibi bu a
            Şu motor ve otomatik seçeneği için halkın dışardan farkedeceği '' bu araba yeni motorlu otomatik İnsignia '' dedirtecek bir detay gerekirdi

            Passatıda bilen biri olarak ;

            Bu araç bu şekilde 5 yıl önce piyasada olsa Passat belkide bu kadar çok satmamış olurdu! Donanımı bu kadar çok sürüşü ''rafine'' bir ,nsignia beklemiyordum açıkcası. Aynı donanımlı bir passat bugün 140 bin tl lere çıkar. Peki neden Passat sattırıyorken İnsignia daha iyi olduğu noktaların fazla olmasına rağmen bu şekilde cevap gene Opel de. 3 hafta önce 109 bin istediğin araca 101 bin lira istediği için .
            Alınırmı şimdi alınır ama belki diğerleri zam yaparken Opel indirim yapar o kısım kafa karıştırıyor

            saygılar.

            Yorum


            • #36
              Ynt: Insignia ile 24 Saat

              Yorum için teşekkürler Yusuf hocam.



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #37
                Ynt: Insignia ile 24 Saat

                Fatih abicim rica ederim

                Yorum


                • #38
                  Ynt: Insignia ile 24 Saat

                  Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
                  Aracı 24 saatlik test süresi boyunca kullanan biri olarak görüşlerimi yazmak istedim.

                  Öncelikle D segment aracı kullanmayı çok sevmem genelde araçlarım hatchback dir. Şuan kullandığım araç Vw Golf. Box ile yaklaşık 145 hp güç alabildiğim güzergah olarak bahçelievler ikitelli arasını kullanan yoğun trafikte de olsam genelde kısa mesafeli sürüşlerde torka dayalı anlık basınçları sevdiğimden yakıtla çok ilgilenmeyen bir kullanıcıyım.

                  Topkapı ODAK Opel den aldığım test aracında daha önceki opel araçlarımda ki rahatsız sert koltuk yapısı yerine vucudu saran ısıtmalı hafızalı deri koltuklar karşıladı.
                  Sanırım yedek anahtarı ile verdikleri araçta sustalı kumandadan anahtarı çıkararak kontak aradım ama start stop tuşunu görünce anahtarı cebe atıp km ayarlarını sıfırlayarak sürüşe başladım.

                  öncelikle eksi yada bence negatif olacak şeyleri yazayım.
                  Başta D segment kullanan portföy istisnalar harici 35+ yaş noktasında olduğundan bu aracın en çok şikayet alabilecek noktası dokunmatik olarak tasarlanan koltuk ısıtma ve derece ayar bölümü. Dokunmatik hassasiyeti akıllı telefonlardaki gibi net değil. Sürüş sırasında yoldan gözü ayırmak gerekebiliyor.
                  Diğer bir eksik multimedia konumlandırılması güzel ama kontrol etmek için vites topuzu etrafında bir kontrol joystick arıyor insan.
                  Araçta hemen hemen yeni teknolojisi olan tüm araçlarda ben istemesemde start stop olmaması değişik geldi.
                  Ayak aydınlatma sürüş esnasında olmamasıda bence kötü duruyor.
                  Her ne kadar otomatik araçlar geri kaydırma yapmaz denilsede kaydırma yapar ama araçta auto hold tarzında bir ekipman olmamasıda gene bence olsa güzel olurdu dedirten bir nokta.

                  Motor ve tüketim olarak.

                  Ses sistemi kapalı iken içeri aldığı dizel sesinden çok turbo ya bağlı tizden bir ses var gibiydi. 1.6 motor turboyu biraz geç açıyor ama açtıktan sonra kaç bar basıyor bilmiyorum ama aracın ivmelenmesi gayet güzel. Genelde hep sport konumunda kullandım . Sport konumu için ekrandan direksiyon amortisör gibi sertlik ayarlarından dilediğinizi devre dışı bırakabiliyorsunuz. Benim kullanımımda hepsi aktifti. Fakat belirgin olarak amortisörlerin sertleşmesi tuşun işlevini gösterdi. Araçla 105 hp Dsg li Golf ile kalkış ve yürürkenki karşılaştırma denemelerinide yapma imkanımız oldu. Golf tabiki daha hafif 7 ileri çift kavrama artılarıydı. Zaten bu artıları kalkışta direk belli ediyordu ta ki insignia turboyu açıp aracın kuvveti ağırlığını kaldırabilene kadar. Tüketim ile ilgili olarak şehir içi trafik 8.4 ortalama var. Şanslı olduğum ve müzik dinlemek isteyip konfor almak için Tour tuşu basarak sakin gittiğimde 8.1 yakıyordu. Bastığımda ki ortalamam 12.6 idi. Araç girdiğim sert virajlarda sport tuşu kapalıyken hem ön hemde arkadan salınma eğilimi gösterdi aynı sürat ve aynı viraja sport tuşu açık sadece bir miktar arkadan kayma yaptı. Bunda aracın standart yerden yüksekliği kaynaklı olduğunu sebeb olarak düşünürken Çağrı arkadaşımla konuşmamda makyajlanan kasada eski kasaya göre değişen amortisör sisteminin etkili olduğu bilgisini paylaştı. Daha fazla konfor virajlarda daha fazla kayma gayet normal.
                  genel izalasyonunu beğendiğim araç 19 inç ve kullandığım araçtaki Goodyear lastiklerden kaynaklı yol sesi almaktaydı. Bose ses sistemi ise bence tamamen hayal ürünü! Yıllarca tr ses sistemi ve desibel şampiyonlukları olan bi abimize dinlettiğim ses için sanki sadece isim lisans hakkı ödenerek bir ürün yapılmış gibi. Sese müdahaleniz ksııtlı . Bas tiz ve mid. Bagaj hatchback binen ben için oturma odası tadında gayet büyük Arka kısım 1.84 boyundaki ben için fazlasıyla geniş ve rahat. Bence bir eksiklite görselde var. VW nun kullandığı tdı daki çift kırmızı gibi bu a
                  Şu motor ve otomatik seçeneği için halkın dışardan farkedeceği '' bu araba yeni motorlu otomatik İnsignia '' dedirtecek bir detay gerekirdi

                  Passatıda bilen biri olarak ;

                  Bu araç bu şekilde 5 yıl önce piyasada olsa Passat belkide bu kadar çok satmamış olurdu! Donanımı bu kadar çok sürüşü ''rafine'' bir ,nsignia beklemiyordum açıkcası. Aynı donanımlı bir passat bugün 140 bin tl lere çıkar. Peki neden Passat sattırıyorken İnsignia daha iyi olduğu noktaların fazla olmasına rağmen bu şekilde cevap gene Opel de. 3 hafta önce 109 bin istediğin araca 101 bin lira istediği için .
                  Alınırmı şimdi alınır ama belki diğerleri zam yaparken Opel indirim yapar o kısım kafa karıştırıyor

                  saygılar.
                  Eksi veya negatif yorumları heyecanla okuyup, pozitif yanlarını beklerken yazı bitti. ) Benim Şirket aracım Golf te autohold'a çok alıştım.İnsigniada otomatik bu ama yokuşta o ağırlıkta hep ürkek davranıyorum. start stop benim aramadığım bir özellik. Şehiriçinde dur kalklarda çok sinir bozucu oluyor.tam çalışıyor yandan hemen bir araba giriyor önüme. Golf taki sürüş karakterisliğimi insignia da sürdürsem 12 lt leri rahat görürüm. (Biri dizel biri benzinli birde) 70+ sonrası hızlarda golf İnsigniayı aratıyor.
                  Golf'un koltuğunda bel desteği olmaması bizim gibi 35+ şöförler için çooook kötü.Bayağı yoruyor.
                  Golf'un DSG si 38000 km oldu maşallah hiç problem çıkmadı.D konumunda gitmekten sıkılıdığım için genelde S modunda kullanıyorum.Ama gerçek bir seri olma hissi vermiyor.İnsignianın otomatiği ile DSG arasındaki yorumunuzu da öğrenmek isterim.DSG ile otomatik araca bakışım pozitif oldu.Başka segmnet ve markalar kullanan arkadaşların yorumları da çok önemli.İnşallah Opel bu forumu takip edip piyasa ve aracının yollardaki durumunu daha objektif yorumluyordur.





                  "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: Insignia ile 24 Saat

                    Oğuzhanın orman yolunda çektiği fotoğraf Kemerburgaz mı? çok güzel bir yermiş.
                    "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: Insignia ile 24 Saat

                      Orjinal yazı sahibi: Oguz_75
                      Oğuzhanın orman yolunda çektiği fotoğraf Kemerburgaz mı? çok güzel bir yermiş.
                      Yok abi kemerburgaz degil. Sarıyer taraflarında bir cadde.


                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: Insignia ile 24 Saat

                        ben de 29 ekimde yeni aracı kullandım. izlenimlerim şöyle;

                        aracı 400 km de aldım 700km de bıraktım. araç cosmo ve ful paketti. genelde sport modda kullandım ama tour modunu da denedim. ortalama yakıt tüketimim 6.8 olarak gerçekleşti ki benim 1.4'ün 9.0'nın yanında çok iyi geldi bana. ( 12 yakan arkadaş ne yapmış çok merak ettim)

                        arabanın ivmelenmesi çok iyi. AFL sistemi harika.Ses yalıtımında çığır açılmış.Motor sesi dizel araçta sorun olmaktan çıkmış görünüyor. Ses sistemini beğenmeyenler için şunu söyleyeyim bizim gibi eski versiyonlara binenler için harika bir sistem mutlaka paket olarak alınmalı.

                        cosmo paketsiz fiyat 101.500 TL olarak söylendi. Yalnız yeni kasa 2017 de kesin gelecekmiş. yani bilemiyorum 1,5 yıl beklemek mi yoksa bu güce hemen sahip olmak mı?? kararsızım. buarada bayinin benim 2012 model 1.4 ediciton elegance 14.000 km de aracı takasata 50.000 TL'ye sayarız demesi de beni kahır etti. 100.000 TL verip bu aracı alıp yeni kasası çıkınca 80.000 TL'ye elde patlatmak da var.

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: Insignia ile 24 Saat

                          Orjinal yazı sahibi: xsir
                          ben de 29 ekimde yeni aracı kullandım. izlenimlerim şöyle;

                          aracı 400 km de aldım 700km de bıraktım. araç cosmo ve ful paketti. genelde sport modda kullandım ama tour modunu da denedim. ortalama yakıt tüketimim 6.8 olarak gerçekleşti ki benim 1.4'ün 9.0'nın yanında çok iyi geldi bana. ( 12 yakan arkadaş ne yapmış çok merak ettim)

                          arabanın ivmelenmesi çok iyi. AFL sistemi harika.Ses yalıtımında çığır açılmış.Motor sesi dizel araçta sorun olmaktan çıkmış görünüyor. Ses sistemini beğenmeyenler için şunu söyleyeyim bizim gibi eski versiyonlara binenler için harika bir sistem mutlaka paket olarak alınmalı.

                          cosmo paketsiz fiyat 101.500 TL olarak söylendi. Yalnız yeni kasa 2017 de kesin gelecekmiş. yani bilemiyorum 1,5 yıl beklemek mi yoksa bu güce hemen sahip olmak mı?? kararsızım. buarada bayinin benim 2012 model 1.4 ediciton elegance 14.000 km de aracı takasata 50.000 TL'ye sayarız demesi de beni kahır etti. 100.000 TL verip bu aracı alıp yeni kasası çıkınca 80.000 TL'ye elde patlatmak da var.
                          Sanırım Antoto daki beyaz içi bej araç değil mi bu? Onu sizden önce ben alacaktım ama alacağım gün aracım satılınca olmadı bende onunla bi yarım saat gezdim ve ortalam 6,8'di o yüzden sevindim ihihi

                          Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
                          Şimdi F30 Modernline Sunroof

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: Insignia ile 24 Saat

                            * İzmit'teki araç zincirleme kazaya karışmış sanırım, bir süre sahalardan uzakmış.
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: Insignia ile 24 Saat

                              Orjinal yazı sahibi: cagri
                              * İzmit'teki araç zincirleme kazaya karışmış sanırım, bir süre sahalardan uzakmış.
                              Cuma icin ben rezervasyon yapmıştım.. ama bu kendi aracını birakma olayı kafama yatmadı.. Dün aradılar bende 24 saate gerek yok bi ara kısa bir test sürüşü yaparız dedim

                              1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: Insignia ile 24 Saat

                                Ben 2 Kasım günü 545 km'de aldım, 794 km'de teslim ettim, 249 km yaptım. Bunun yaklaşık 140 kmsi şehir dışında kalanı şehir içindeydi. Tüketimi düşürmeye hiç uğraşmadım. Şehir dışı da gazlayarak kullandım. Teslim ederken, ilk aldığımda sıfırladığım tüketim 8.2 lt/100 km olarak görünüyordu. Daha 500 kmde olan ve ağır bir araba için bence kabul edilebilir.
                                Aldığım araçta 1.6 CDTI AT6 Cosmo' ya ek olarak Stil paket+Çevre görüş paketi 2+Park&Go paketi+Sunroof vardı. Henüz 250 kmde 1.6 TDI Comfortline DSG sunrooflu ve led farlı Passatımız var. Genel olarak ikisini kıyaslayacağım.

                                Benim gözümde eksileri:
                                -Gösterge grubu estetik değil. Sadece hayalet ekran olsun denip konulmuş. Ben makyajsız halindekini daha çok beğeniyorum.
                                -Klima derece ayarının algılamayan bir dokunmatik olması anlamsız. Adana'nın havası bu aralar çok karışık, gün içinde 3-4 kere derece ayarını değiştiriyorum ve her seferinde arttırıp azaltabilmek için büyük mücadele verdim.
                                -Auto hold yok. Şart değil ama Passatta alıştıktan sonra bunda da aradım.
                                -Start/stop yok. Olmadığı için manuel vites ile arasında tüketim farkı da oluşuyor.
                                -Motor sesi alışık olmadığım için biraz garip geldi, böyle ıslık gibi ama tam tarifleyemediğim bir ses. Alışınca dikkat edilmez ama bence motor sesi Passattan fazla geliyor.
                                -İç aydınlatmaların sarı olması.
                                -Bose ses sistemi de beklediğim etkiyi vermedi ama hala stil paket gözümde olmazsa olmaz.
                                -Direksiyon arkasında vites değişim kulakçıkları yok. Bu da zevk meselesi biraz
                                -Aynalarda sinyal yok.
                                -Gözlük tutacağı yok.
                                -İç hacim Passata kıyasla dar ama öyle bunaltan bir darlık yok bence gayet D sınıfına yetecek boyutlarda hacmi var. Hatta Passatın içi bence gereksiz geniş Insignianın daha ideal

                                Artıları:

                                +Yeni nesil active selecti çok beğendim. Bundan önce 2.0 CDTI 130 hp olan versiyonda kullanmıştım ve rahatlıkla söylüyorum ki BARİZ bir şekilde iyileştirmişler. Eskisinde her vites geçişinde canım sıkılıyordu, bunda hiç hissetmedim gayet güzel zamanlarda vites düşürüp yükseltebiliyor, hiç sarsıntı yok. Uzun vadede düşününce de çift kavramalı şanzımanlara nazaran daha sağlıklıymış. Ben zaten Ford'un powershifti kadar iyi değiştirdiğini düşünüyorum. Ama bu arabaya performansını daha da arttıracak bir şanzıman geliştirmelerini isterdim.
                                +Aydınlatma çok güzel. AFL+'yi ilk defa gece tecrübe ettim. Yakın ve uzak aydınlatması Passat ile karşılaştırınca açık şekilde Insignia'nın daha iyi. Otomatik uzun kısa ayarı da şehir dışı yolculuklarda hiç yormuyor. Dönüş farları da beyaz yansa daha iyi olurdu.
                                +Yol tutuşu muazzam.
                                +FlexRide kesinlikle alınması gereken bir opsiyon. 19" jantlara rağmen Tour modunda araba 17" jantı olan Passatımız kadar rahat ve yumuşak hissettiriyordu. Ayrıyeten Sport tuşu da acayip kışkırtıcı Ama arabayı kapatıp tekrar çalıştırdığımızda normal modda başlatıyor. Bıraktığım modda çalışmasını isterdim.
                                +Tasarım olarak fazla söyleyecek bir şey yok, oturup dıştan izlenecek bir araba
                                +Aracın gidişi Passat'tan bir tık daha iyi hissettiriyor. Üst hızlarda kesinlikle daha iyi ama kalkışta Passat'ın 2. vitese çok çabuk atması hantal hissettirdiği için bu daha atik geldi. Ama üst hızlarda yine Passat'tan daha iyi.
                                +Tüketimi kullanımıma göre yeterli ve iyi buldum.
                                +Adaptif hız sabitleyici güzel çalışıyor. Uzun yolculuklarda çok yararlı olacağı kesin.
                                +Geri görüş kamerası standart. Kör nokta uyarı sistemi, şerit takip sistemi, akan trafik uyarı sistemi gerekli uyarıları önceden yapıyor. Hatta geri vitesteyken arkadan yürüyen birinin üzerinde dikkat işareti çıkarıp adamı takip etmesi de hoşuma gitti
                                +Anahtarsız giriş ve çalıştırma standart.
                                +Katlanır aynalar ve karartılmış arka camlar yine standart olarak geliyor.
                                +Sesli komut özelliği var. Ayrıca gelen smsleri sesli olarak dinleyebiliyorsunuz. Oradaki taslaklardan cevap gönderebiliyorsunuz.
                                +Ekranın dokunmatik algılaması güzel. Bastırmaya gerek bırakmıyor.
                                +Hafızalı koltukların araçtan inerken geriye kayması çok iyi düşünülmüş bir detay. Bir de bindikten sonra tekrar eski konumuna gelmesi özelliğini ayarlardan açmak lazımmış, onu bilmediğimden her seferinde tekrar elle döndürdüm
                                +Fiyatı kesinlikle çok uygun.

                                Genel olarak aklıma gelen artı eksiler bunlar. Alınır mı kesinlikle alınır, 1.5-2 sene yeni kasayı beklemeye gerek yok şu haliyle 125 bin tlye evladiyelik bir araba alınabiliyor. Ben imkan olsaydı babama aldırırdım ama adam Insignia'yı dar bulduğu için ısrarcı olmadım, kendi kullanacak sonuçta Alacak kişilere de tavsiye olarak stil paket+flexride+sunroof mutlaka olmalı





                                Son olarak da gece içinde önce doğum günü kutladık sonra açtık sunrooftan yıldızları izledik bu arada ışıklar sönsün diye aracı kitlediğimizden içinde hareket edince alarm çalmaya başladı, neyse ki onun da kapatma butonu varmış Bol anılı bir 24 saat geçirdim, böyle güzel bir test aracı hazırladıkları için de ertesi gün bayiye teşekkür ettik



                                Seat Ibiza 2014 1.4 Style Beyaz
                                Seat Ibiza 2013 1.2 TSI DSG Style Kırmızı
                                VW Passat 2015 1.6 TDI DSG Comfortline Harvard Mavi Sunroof Led Ön Farlar

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X