Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yeni Astra Yeni Motorlar ve Tüketimleri

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: Yeni Astra Yeni Motorlar ve Tüketimleri

    Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
    Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
    Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
    Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
    Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
    Orjinal yazı sahibi: Letsgolf
    Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
    Orjinal yazı sahibi: CB
    Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
    Yeni 1 serisi kesinlikle bence sinifinin lideri
    tamam da 100 bin liraya hatchback araba mı alınır allah aşkına
    Dizel otomatik bos opal boyali golf highline 93 bin... cam tavan 3000 bin metalik boya 1100 bir iki oxellik daha 100 bin
    Ayni ozelliklerde a3 107 bin
    Bmw 1 serisi 105 bin gibi
    Dizel otomatik boş comfortline aracın nerdeyse açık arttırmayla satılıyordu Rengide Siyah olmasına rağmen . Donanımla ilerleyeceksen bakış açımız bu ise i30 tercih sebebi olmalı.
    http://tr.wikipedia.org/wiki/BMW_1_Serisi .1 serisinin yapılış amacını okursan zaten neyin ne olduğunu anlarsın. Segmentin yaratıcısı olan bir araç kuralları belirleyen o . Ben GS taraftarıyım ama Golf ü FB ye benzetiyorum . Son 10 yıldır şampiyon olmadığında bile hep 2. bitirmiş sezonu. Bahsi geçen tüm araçlar içinde her biri belki bir özelliği ile Golf ten daha iyi olabilir ama karşılaştırması hep Golf iledir.
    Golfun arkasinda koskoca alman devleti var normaldir bmw 116i arabam oldu (2012 model yeni kasa) hemde onu cok seviyordum audi a3 tdi aracim halen var bunlar icinde bmw sadece yalitim olarak bir iki kademe daha fazla yol sesi aliyordu ve ben onu daha cok rft lastige yordum. Bunun haricinde her anlamda segmentindeki araclardan üstündü
    Golf ün arkasında Alman devleti varda BMW çin hükümeti destekli değil Ayrıca avrupada imtiyazla iş yapılacak en son ülkedir Almanya İkimizinde kuracağı cümleler görüşten öteye geçmez .Sana göre 93 boş highline dansa 105 dolu 1.16. aralarında uçurum kalmamış 93 ü veren 105 ide verebilir ama gerçek matematikte hiç şaşmaz. 2012 kasımda çıkan golf 2015 haziranda yenilenen 1 den ay bazlı bkıldığında şuandan itibarende olsa daha fazla satacağından eminim . matematik karar verir bu işe.
    Satis adeti asla bana gore bi arabanin kalitesini belirlemez heleki toplumun %85 i arabadan ne bekledigini neye gore sectigini bilmeyen bie ksimden olusuyorsa.... ayrica simdi kucuk illerde yasayanlar icin servisi ve satisi olmadigi icin bmw audi dezavantaj... kucuk yerlerde devamli yasayacak biri olsam bende astra ya da golf bakardim
    Kusura bakma ama 100 bin bandına gelmiş bir araç yaklaşımında küçük illerde zaten kaç tane kişi Hatcback araç için o fiyatları gözden çıkarır. kaldıki bahsettiğimiz araçlar Bmw ve Audi . Bence servis dezavantajı 2. sıradadır. Bmw nun yunanistan sınırından sonra ilk satış ve servis noktası Avcılar Borusan ama Kırklarelinde bir sürü Bmw var. Fiyat bandına geçtikten sonra farklı algılar başlıyor. M paket 1 serisi dizelde 126 TL den aşağı yok . 93 lük boş highline ile 105 lik 1 arası karşılaştırma yapıyorsak şuan söylediğin şey bence pek geçerli değil. %85 lik kısım 2 model içinde geçerli arabadan beklenti noktasında marka algısı daha iyi olan Bmw ! yani bu ekstra bir avantaj Golf ile i30 karşılaştırması yapmıyoruz . Yine tekrarlıyorum 100 bin bandı için Tr de yer mekan servis olayı bahane değildir. Ayrıca o rakam için fazla olduğu düşünülen araç Golf tür. tüm bunlar ışığında aynı bilinçsiz %85 inde her 2 sinede hitap etmesine ve marka değerinde 1 in avantajı olmasına rağmen filoyuda devre dışı bırakarak daha fazla satar.
    Burada 1 in daha iyi yada kötü olduğunu söylemek beklentilere göre değişir senin benim yaptığımız evli bekar çoluklu çocuklu kullanım tarzı gibi yaklaşımlara göre sadece yorum alır.
    Simdi dediklerine katiliyirum ama bana en yakin bmw servisi 600 km en yakin audi servisde 400 km civari... istersen 1 milyonluk araban olsun servis uzaksa cok buyuk sorun ve tercih nednei
    çok Haklısın Gökhan abi bizde bundan 7 yıl kadar önce audi vardı ve araçtan anlayan yoktu burda , bi Parça istiyorsun kargoyla gelmesi en az 2 gün babam o araçtan sonra Bulunduğum şehirde aracın servisi de olucak diye audi ye bugün olmuş hala yanaşmıyor servis büyük etken müşteriye hizmeti tartışılır ama en azından Parça sıkıntısı olmayacak aracın
    2014 astra 1.6 cdti sport+still (ateş kırmızı)
    2014 insignia 1.6 sidi at flexride park go sunroof

    Yorum


    • #32
      Ynt: Yeni Astra Yeni Motorlar ve Tüketimleri

      Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
      Yusufcum cok tesekkur ederim inan bilmiyordum elazigda yetkili servis okdugunu simdi aradimda teyit ettim
      Rica ederim canım benim

      Yorum


      • #33
        Ynt: Yeni Astra Yeni Motorlar ve Tüketimleri

        Arkadas yenilikçi motor tasarlıyorsun 1.0 turbo 3 silindir diyosun 105 beygir diyosun

        Güzelim motora sadece tek noktadan kavramalı şanzımanla çıkarıyosun, hadi geçtim çift kavramalı 6 ileri şanzımanı, en azından 5 ileri bir tork konvertörlü koyamıyorsun. O işi geçmek lazım önce.

        Teknolojiyi şişirmek için komple adaptif led farı koyacak teknolojin var da, mekanik kasıp iyi bir tork konvertörlü veya çift kavramalı şanzıman koyamıyorsan sen araba üretmeyi bırak arabalara teknoloji üreten, tasarımcı firma olarak devam et o zaman.

        Biraz sert çıktığımın farkındayım ama Opel benim gözümde çok şık bir marka, hele J kasa ile astraya ekstra ekstra aşığım. Ama yok yani, Bugün 2016da çıkaracağın Astraya, 1998 model Omegadaki 5 ileri otomatik teknolojisini koyacaksan, olmaz.
        Sonuna Kadar Vectra , Sonuna Kadar 125 HP , Sonuna Kadar LPG Power hiho

        Yorum


        • #34
          Ynt: Yeni Astra Yeni Motorlar ve Tüketimleri

          1.6 CDTI BITURBO'da gelmiş.160 hp 350 nm tork.0-100 8 saniye ortalama tüketim 4 litre.
          http://www.vauxhall.co.uk/vehicles/v...eta_nav#engine
          İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

          Yorum


          • #35
            Ynt: Yeni Astra Yeni Motorlar ve Tüketimleri

            Orjinal yazı sahibi: 18XET01
            Arkadas yenilikçi motor tasarlıyorsun 1.0 turbo 3 silindir diyosun 105 beygir diyosun

            Güzelim motora sadece tek noktadan kavramalı şanzımanla çıkarıyosun, hadi geçtim çift kavramalı 6 ileri şanzımanı, en azından 5 ileri bir tork konvertörlü koyamıyorsun. O işi geçmek lazım önce.

            Teknolojiyi şişirmek için komple adaptif led farı koyacak teknolojin var da, mekanik kasıp iyi bir tork konvertörlü veya çift kavramalı şanzıman koyamıyorsan sen araba üretmeyi bırak arabalara teknoloji üreten, tasarımcı firma olarak devam et o zaman.

            Biraz sert çıktığımın farkındayım ama Opel benim gözümde çok şık bir marka, hele J kasa ile astraya ekstra ekstra aşığım. Ama yok yani, Bugün 2016da çıkaracağın Astraya, 1998 model Omegadaki 5 ileri otomatik teknolojisini koyacaksan, olmaz.
            +1

            (2009) 1.6 Turbo Cosmo Spor Tourer >>> (2012) 1.4 Turbo Edition Elegance Yeni Stil Sunroof >>> (2015) 1.4 Turbo Edition Elegance Sunroof Orginal LPG power

            Yorum

            İşleniyor...
            X