Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia Avrupada Orta Sınıfın Zirvesine Çıktı (8 Mayıs 2009)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Opel Insignia Avrupada Orta Sınıfın Zirvesine Çıktı (8 Mayıs 2009)


    [*] Opel Insignia şimdiden 100.000’den fazla sipariş aldı[*] Müşteriler en yeni teknolojiyi övgülerle karşıladılar[*] Mayısta Insignia üretiminde fazladan üç vardiyaya geçildi

    Avrupa 2009 Yılının Aracı aynı zamanda Avrupa’daki araç müşterilerinin ilk tercihidir: Yeni Insignia’nın pazara çok çarpıcı bir şekilde girişi sayesinde, Opel Avrupa’da orta sınıfın lideri haline gelmiştir. Insignia satışlarının başlamasından bu yana geçen ilk tam çeyrekte, Opel orta-üst sınıf sedan segmentinde Avrupa’daki tüm rakiplerini geçmiştir. Çoğu Avrupa pazarında satışlar Ocak’ta başlamıştır. Insignia’ya yönelik yüksek talep nedeniyle, Mayıs’ta Rüsselsheim fabrikasında fazladan üç vardiya yapılıyor. Alınan siparişler şimdiden 100.000 seviyesini geçmiştir.

    “Insignia klasik üst sınıf markaların müşterilerine kadar uzanan, çok iyi bir müşteri çekme potansiyeli sergiliyor” diyor General Motors Avrupa’nın Opel’den Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Alain Visser. “Performansımızın ve becerilerimizin bir sembolü oldu, Opel’in neler yapabileceğini gösteriyor.”

    Almanya’da Opel orta sınıf segmentinde büyük kazanımlar sağlamıştır: İlk çeyrekteki satışlar, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 82 artmıştır. Insignia’nın sahip olduğu yeni teknoloji özellikle popüler olmuştur. “Bu şekilde, satılan her araçla Opel Insignia ile önceki modele göre çok daha yüksek kar oranlarına erişebilecektir. Opel’in geleceği açısından bu çok önemli bir durum” diye ekliyor Visser.

    Aracı satın alanların yüzde 56 kadarı dokuz işlevli, yeni nesil Sürüşe Duyarlı Ön Farları (AFL+) seçmiştir. Siparişlerin yüzde 80’i renkli ekranlı DVD navigasyon sistemini ve yüzde 35’i FlexRide şasi sistemini içermektedir. Insignia müşterilerinin üçte ikisine yakını araçlarını en büyük lastik seçeneği ile kullanmak istemektedir: yüzde 40’ı 18 inç lastikleri ve her üç alıcıdan biri 17 inç lastikleri seçmektedir. Şu ana kadar en popüler motor, her üç müşteriden birinin sipariş ettiği 160 hp 2.0 CDTI, olmuştur. Son olarak, müşterilerin yarısı dizel motorları seçmektedir.

    Station wagon modeli olan Insignia Sports Tourer, şu anda Avrupa’daki yetkili satıcılıklarda satışa sunulmaktadır ve Insignia ailesine daha da fazla hız kazandırması beklenmektedir. Ailenin en yeni üyesi olan, Insignia ecoFLEX, sadece 136 g/km’lik düşük CO2 salımları ile dinamik sürüş performansını bir arada sağlamaktadır. Bu rakam 100 km’de 5,2 litre yakıt tüketimine karşılık gelmektedir. Bu model bu yaz pazara sunulacaktır.
    InsigniaTEAM
İşleniyor...
X