Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Finale kalan diğer iki aracı da merak ettim açıkçası. Mahsuru yoksa Insignia dahil 3 aracın neden finale kaldığı, artıları/eksileri ile beraber nihai kararı vermenizdeki sebeplerle beraber bir karşılaştırma alabilir miyiz?
Oncelikle herkese tesekkur ederim, iyi dilekleriniz icin.
İnsignia ve motorlar konusunda hiçte azimsanmayacak tecrubeli arkadslarinda aramizda oldugunu goruyorum, onun icin bazi yorumlarda bilgim seviyesinde en onemlisi kendi goruslerim dogrultusunda bilgi paylasacagimi soylemek isterim.
Finale biraktiğim 3 araci sormuş bir arkadaşimiz, araclar sirasiyla,
Jetta 1.4 TSI
Passat 1.4TSI
Tiguan 1.4TSI ydi.açikcasi İnsignia fiyatinda yaptigi buyuk indirim ile benim 50.000-60.000TL lik degerlendirme bandima girdi.Arci bayide iyice inceledikten sonra yarim saat icinde finale biraktigim diger 3 aracinda tekrar icine bindim ve görsel sartlar ile elemem hic zor olmadi. Zira finale biraktiginiz aracla İnsignia nin ic doseme kalitesi, kapi icleri dosemesi, iscilik hemen goze batiyor. Bu konuda ozellikle Meksika montaji Jetta bence bu konuda oldukca zayif.
İnsignia , Opel gibi bir firma tarafinda The Best Car That We Ever Built diyerek, bu aracta ne kadar teknoloji, iscilikve guvendiginin simgesi.Bu bir marka icin cooooook iddaali bir soz. Amerikan menseli bir Alman otomobili icinse hic yabana atilacak bir slogan degil.
Sonra arac hem spor hem bir prestijli makam otosu havasi barindiriyor. Bence eledigim diger araclar Şirket tarafindan size kullanilmak uzere verilmis şirket araci gibi,Tiguan ise yakit yonuyle ve 2. Eli nedeniyle eledigim bir arac oldu.
Opel 1.6 icin dezavantaj olan yakit olayini cozmek uzere 1.4 uzerinde cok calismis, sanzuman disli oranlari grubundan sectigi lastik tip desenine kadar cok calismis. 1.4 TSI 122 ye karsi 140 ile motoru fazla zorlamadan 1850 dd itibaren deger alabilen 200 nm torka sahip.zaten donem turbo motorlar ozellikle bu motoru atmosferik motorlu araclar ile karsilastirmak bence elma armut karsilastirmasi olur. Diger taraftan start stop, esp,traction control, fren diski temizleme, otomatik far, yagmur sensoru, airbagler, konfor, ic dizayn, katalog degerleri olan 4,7-5,7-7,6 gibi tuketim degerleri ile lansmani yapilan son donem fiyatlari ile almamak fiyat-performan endeksine degerlendirmesine gore firsati tepmek olurdu.
2 haftadir kullaniyorum, ne kadar dogru bir sey yaptigimi anladim ve cok mutlu oldum.
Bence cevrenizde arac almayi dusunen herkese tavsiye edin...neden mi?
Agustos ayinda D segmentinde satilan en cok arac yine acik ara Passat, Bmw 3 Serisi, ardindan audiA4 ile İnsignia geliyor. Bence hakki en azindan 2. Lik.
Bence bu konuyu tartisalim.
Yorum