Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Edirne den selam.2013 sonrası benzinli insignia için öneri bekliyorum

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Edirne den selam.2013 sonrası benzinli insignia için öneri bekliyorum

    Herkese selamlar; biraz araba merakım var 2 - 3 seneden sonra memnun da olsam aracımı yenilemek istiyorum; şu anda honda civic otomatik benzinli aracımla beraberlğimizin sonuna yaklaştık; 2,5 yıl oldu..
    artık yaş kemale erdi 40 a merdiven dayadım; 2 de çocuk var; LPG olayına pek sıcak bakmıyorum; BENZİNLE kullanmak düşüncem şu anda bile civic e dönüşüm yaptırmadım..


    kısaca 2013 sorası benzin-otomatik- insignia - cosmolar radarımda km. olarak 70 bini geçmemiş bir insignia da özelikle MOTOR - şanzıman da sorun yaşar mıyım? beni üzer mi?

    facebookta insignia fan club ada üyeyim orda ki gönderileri takip ediyorum; birkaç arkadaş piston kırma sorunu yaşamış;ve 10 binin üzerinde masraf etmek zorunda kalmış...

    çok km. yapmamış araçlarda bu durum neden olur?
    böyle bir kronik sorundan bahsedilebilir mi?
    yoksa yazılım vs...uygulama neticesinde mi olmuştur?


    şimdiden teşekkürler.

  • #2
    Öncelikle hoş geldiniz. Çok doğru bir seçim yapmak üzeresiniz ve doğru yerdesiniz.

    Aradığınız aracın düz viteslisine 6 yıldır biniyorum. Sorunsuz, kusursuz diyemeyeceğim çünkü bence ülkemizin koşulları bu aracı sorunlu hale getiriyor. Bizim araçlar Japonların aksine düşük kalitedeki yakıtı ve bakımı pek de tolere etmiyor. Yakıtlar rafineriden standart çıksa da memlekette standart dışı yakıt satan istasyon dolu. Bu yakıtları kullanıp bir de 15 binde bakıma sokup varilden çekme yağla bakım yapılırsa bir aracın sorun çıkarmama ihtimali pek az. O yüzden çok iyi bakılmış bir araç bulmalısınız. Aracı aldıktan sonra da standartları koruduğundan emin olduğunuz istasyondan yakıt almalısınız. Bakım için 15 bini beklemeyip birinci kalite sarf malzemeleriyle bakım yapmalısınız. Ayağımı yerden kessin mantığıyla üretilmemiş bir araç olduğu için işletilirken de ona göre davranılması gerekiyor. Yani yağını suyunu koy bin git pek olmuyor.

    Bütün bu anlattıklarımdan sonra şunu söyleyeyim, ben piston kırma henüz duymadım. Benim başıma gelen olayda da yanma odasının kurumlaşması yüzünden garanti dahilinde pistonlarım değişti. Direkt enjeksiyon motorların kronik hastalığı olduğunu öğrendim. Sanayide temizliğini yapıyorlar ama yetkili servisler doğrudan parça değişimi yapıyor. 4 yıllık garantinin tam bitiminden önceydi, sonrasında bir daha yetkili servise gitmedim. Artık Motul veya LiquMoly yağ kullanıyorum ve 10 binde bakıma sokuyorum. Olay araç 46 bindeyken oldu ve üstüne 40 bindir sorunsuz kullanıyorum. Eğer bu olay tekrarlamazsa bakmın önemi daha da belirgin olacak.


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum

    İşleniyor...
    X