Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Merhabalar

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Merhabalar

    2012 insignia 1.4 T almak üzereyim.. Araç hakkında detaylı bilgim ve araştırmam yok. İnş. Buradan öğreneceğim.. İlk ihtiyacım 3 ay önce araca takılmış olan Lovato obd2 LPG kitinin AFR ayarı olacak.. Araç sahibi yaşadığı yere yakın yerde bunu yaptıramadığını ve yapılması gerektiiini söyledi.. Ben bu ayarın adını bile yeni duydum

  • #2
    Hoş geldiniz.

    Bu modelden forumda kullanıcı baya var. Donanım ve teknik konularda yardımcı olacaklardır. Benim motorla alakalı bildiğim LPG'ye tam uyumlu. Hatta bir ara Almanya'dan fabrikasyon LPG'li geldi bu motorlu Astra ve Insignia'lar.


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Hoşgeldiniz. AFR ayarı sağlıklı ve verimli çalışma için gerekli bir ayar
      34 ST 579 '09 C180 Kompresor

      BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

      Yorum


      • #4
        Insignia 1.4 t kronik motor su haznesi plastik kabinin çatlaması dışında sorunsuz diyebilecegimiz bir motor yapısına sahip.140hp gayet dengeli ve yeterli.İlk iki vites biraz ağır kalsada 3.vites ve sonrası gayet akıcı ve tatminkar.Şehir içı maksimum 8.5-9 şehir dışı 5.5-6.5 litre arası tüketiminiz olur.LPG ye uyumlu fakat mutlaka sağlam bir kit sağlam işçilik ve doğru ayarlar gerekli.Motorda kontrol etmeniz gereken yerler motor suyunu dikkatlice gozlemleyin eksiltme olursa sırayla su deposu,su flansi,termostat ve devir daim e bakılması gerek..Ecotec motorlar yüksek ısıda çalışan motorlar olduğu için ilk bozulan yerler plastik aksamlar oluyor genellikle..
        1.4 140 hp ler astra,mokka,insigniada uzun seneler kullanildi A14NET euro 5 motor kodu..2013 ve sonrası makyajlı 1.4 ler B14NET euro 6 standartlarina sahip. Yeterli dengeli konforlu bir araç..Süspansiyon ve debriyaj üniteleri serttir biraz şaşırmayın ayrica vites gecisleri bir tik kemiklidir.. Yakit durumu ise genel olarak Agresif olmayan sakın sürüş tarzında gayet ekonomik ki benim 6500 km ortalamam istanbul şehir içinde 7.8.. hadi 1litre oynar deseler 8.8 olsun ki 1570 kg araç .. (LPG kullanmiyorum benzin değerleridir).Ben D Sinifi hele hele turbo ecotec motorlara LPG yakistirmiyorum ama ulkemiz akaryakıt fiyatları ister istemez insanlarımızı buna itiyor.Aracı alırken mutlaka;
        Motor su haznesine yağ karışmış mi ? Yağ a su karışma varmı? Su eksiltme varmı ? Değişen parçalar varsa mutlaka faturalarını alın. .Temiz bakımlı düşük km li bir araç bakın güle güle kullanın.Şimdiden hayırlı olsun.

        Yorum


        • #5
          welcome keyifli forumlar
          2011 MODEL ,1.6T 180hp, DVD800

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Kaan352 View Post
            Insignia 1.4 t kronik motor su haznesi plastik kabinin çatlaması dışında sorunsuz diyebilecegimiz bir motor yapısına sahip.140hp gayet dengeli ve yeterli.İlk iki vites biraz ağır kalsada 3.vites ve sonrası gayet akıcı ve tatminkar.Şehir içı maksimum 8.5-9 şehir dışı 5.5-6.5 litre arası tüketiminiz olur.LPG ye uyumlu fakat mutlaka sağlam bir kit sağlam işçilik ve doğru ayarlar gerekli.Motorda kontrol etmeniz gereken yerler motor suyunu dikkatlice gozlemleyin eksiltme olursa sırayla su deposu,su flansi,termostat ve devir daim e bakılması gerek..Ecotec motorlar yüksek ısıda çalışan motorlar olduğu için ilk bozulan yerler plastik aksamlar oluyor genellikle..
            1.4 140 hp ler astra,mokka,insigniada uzun seneler kullanildi A14NET euro 5 motor kodu..2013 ve sonrası makyajlı 1.4 ler B14NET euro 6 standartlarina sahip. Yeterli dengeli konforlu bir araç..Süspansiyon ve debriyaj üniteleri serttir biraz şaşırmayın ayrica vites gecisleri bir tik kemiklidir.. Yakit durumu ise genel olarak Agresif olmayan sakın sürüş tarzında gayet ekonomik ki benim 6500 km ortalamam istanbul şehir içinde 7.8.. hadi 1litre oynar deseler 8.8 olsun ki 1570 kg araç .. (LPG kullanmiyorum benzin değerleridir).Ben D Sinifi hele hele turbo ecotec motorlara LPG yakistirmiyorum ama ulkemiz akaryakıt fiyatları ister istemez insanlarımızı buna itiyor.Aracı alırken mutlaka;
            Motor su haznesine yağ karışmış mi ? Yağ a su karışma varmı? Su eksiltme varmı ? Değişen parçalar varsa mutlaka faturalarını alın. .Temiz bakımlı düşük km li bir araç bakın güle güle kullanın.Şimdiden hayırlı olsun.
            Çok teşeklür ederim genel bilgiler için.. Ben aracı görmeden alıyorum malesef, araç şırnakta, yine şırnakta çalışan yakın bir arkadaşıma vekalet verdim o ilgileniyor.. Ekspertiz yapıldı, her şey anlatıldığı gibi çıktı.. Araç sahibi titiz ve güvenilir bir kişi, aracın tüm olumsuz geçmişini anlattı.. Araç 62bin km de 2012 model.. Baskı balata, v kayışı, triger zinciri ve o kısımdaki devirdaim elemanları yenilenmiş.. Ağır bakımlarının yapılmış olması ve motorun temiz çıkması beni çekti açıkcası.. 4 aydır ağırlıklı olarak avensis 2012~2013 model baktım aslında ama fiyatları popülaritesine ters orantılı şekilde yüksekti alamadım.. Yaklaşık 2 haftadır insignia üzerine yoğunlaştım.. LPG de sorunlar çıkma ihtimalini okudum, duydum ama aracın benzin tüketiminin düşüklüğüne de güvenerek gözümü karattım.. (Yıllık 10bim km nin altında kalıyorum genelde) Konforu cliomdan sonra bana üst düzey gelecektir eminim

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: A Şükrü View Post

              Çok teşeklür ederim genel bilgiler için.. Ben aracı görmeden alıyorum malesef, araç şırnakta, yine şırnakta çalışan yakın bir arkadaşıma vekalet verdim o ilgileniyor.. Ekspertiz yapıldı, her şey anlatıldığı gibi çıktı.. Araç sahibi titiz ve güvenilir bir kişi, aracın tüm olumsuz geçmişini anlattı.. Araç 62bin km de 2012 model.. Baskı balata, v kayışı, triger zinciri ve o kısımdaki devirdaim elemanları yenilenmiş.. Ağır bakımlarının yapılmış olması ve motorun temiz çıkması beni çekti açıkcası.. 4 aydır ağırlıklı olarak avensis 2012~2013 model baktım aslında ama fiyatları popülaritesine ters orantılı şekilde yüksekti alamadım.. Yaklaşık 2 haftadır insignia üzerine yoğunlaştım.. LPG de sorunlar çıkma ihtimalini okudum, duydum ama aracın benzin tüketiminin düşüklüğüne de güvenerek gözümü karattım.. (Yıllık 10bim km nin altında kalıyorum genelde) Konforu cliomdan sonra bana üst düzey gelecektir eminim
              Formuma hoşgeldiniz, aracınız hayırlı olsun.
              Benin eski aracım da 1.4 insigniaydı, çok memnun kalacağınızdan emin olun. Özellikle lpg ile bukadar büyük ve ağır bir arabada muazzam ekonomi sağlıyor.
              Yalnız 60.000 deki aracın tirigeri, baskı balatası vs değişmesi bana çok mantıklı gelmedi. O km de motorda benim bildiğim sadece v kayışı değişiyor.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: earl-2000 View Post

                Formuma hoşgeldiniz, aracınız hayırlı olsun.
                Benin eski aracım da 1.4 insigniaydı, çok memnun kalacağınızdan emin olun. Özellikle lpg ile bukadar büyük ve ağır bir arabada muazzam ekonomi sağlıyor.
                Yalnız 60.000 deki aracın tirigeri, baskı balatası vs değişmesi bana çok mantıklı gelmedi. O km de motorda benim bildiğim sadece v kayışı değişiyor.
                Baskı balata konusu benim de kafama takıldı, İlk sahibi 35 bin km boyunca şehir içinde kullanmış ve ikinci sahibi aldığında debriyaj çok sert olduğu için yeniletmiş.. Zinciri de 6 herhangi bir sorun olmamasına rağmen 6 yılını doldurduğu için değiştirtmiş.. Ben ikinci sahibinden aldım..

                Yorum

                İşleniyor...
                X