Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Aranızdayım

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Aranızdayım

    Merhaba yaklaşık bir haftadır 2015 1.6 cdti Kahverengi insignia Cosmo + Stil Paket kullanıyorum. Önceki aracım Laguna 1.5 Dinamik+ Sunroof tu Şimdilik araçtan memnunum ancak anahtarsız giriş çıkış İçin illa kapının koluna basıyor olmak bence mantık hatası Ayrıca Elektronik el freninin stop edince devreye otomatik girmemesi de hoş değil. Zira 2009 model laguna bile bu iki konuda daha ilerideydi Son olarak çocuk kapı kilidinin tuşla yapılmıyor olmadı da insignia için bir eksi bence. Bunlar gözüme çarpan ve aklımı kurcalayan konulardı Elbette olumlu yanları çok daha fazladır Hızlanma, yol tutuş, güvenlik gibi...

  • #2
    Aracınız hayırlı olsun, bende de önceden 2011 model Megane 3 SportTourer vardı, aynı eksikleri ben de hissetmiştim. Özellikle motoru kapatınca el frenini otomatik çekmesini çok arıyorum fakat aslında hiç önemi yok ; nedeni ise şu: Tork konvertörlü araçlarda motoru stop etmeden P'ye alınması tavsiye ediliyor, P'ye de el freni çekilip araç el frenine bindirildikten sonra alınması tavsiye ediliyor. Böyle olunaca motoru durdurmadan mutlaka el frenini çekmiş olmak ve P'ye almış olmak gerekliliği doğuyor.

    Tabii ki unutma ihtimaline karşın yine de el freni çekilse çok daha mantıklı olurmuş.

    Benim Renault'dan aradığım diğer bir özellik de motoru kapatınca aynaların otomatik kapanması. (Renault'da ayna motorlarım yıpranmasın isterseniz pasif yapabiliyorsunuz, yine tuşla açıp kapatıyorsunuz. İsterseniz aracı stop ettiğinizde otomatik kapanıp, çalıştırdığınızda otomatik açılıyor ki bence oldukça kullanışlı.)

    Yorum


    • #3
      Hoşgeldiniz. Yeni aracınız hayırlı olsun, Keyifli forumlar.
      2011 MODEL ,1.6T 180hp, DVD800

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: mberat View Post
        Merhaba yaklaşık bir haftadır 2015 1.6 cdti Kahverengi insignia Cosmo + Stil Paket kullanıyorum. Önceki aracım Laguna 1.5 Dinamik+ Sunroof tu Şimdilik araçtan memnunum ancak anahtarsız giriş çıkış İçin illa kapının koluna basıyor olmak bence mantık hatası Ayrıca Elektronik el freninin stop edince devreye otomatik girmemesi de hoş değil. Zira 2009 model laguna bile bu iki konuda daha ilerideydi Son olarak çocuk kapı kilidinin tuşla yapılmıyor olmadı da insignia için bir eksi bence. Bunlar gözüme çarpan ve aklımı kurcalayan konulardı Elbette olumlu yanları çok daha fazladır Hızlanma, yol tutuş, güvenlik gibi...
        Aracı açmak için kapı koluna basmak gereksiz gerçekten ama yapan Almandır eminim böyle yapmasının geçerli bir sebebi vardır.

        Aracı stop edince el freninin otomatik çekilmemesi, aracı P'ye getirip ayak frenden çekilmeden önce el freninin çekilmesi gerektiği için yapılmamıştır. Diğer türlü ağırlığından dolayı şanzımana zarar verme riski var.

        Yorum


        • #5
          Doğrudan konuya girdim, mesajı da edit edemeyince yazmayı unutmuşum Aracınız Hayırlı olsun...

          Yorum


          • #6
            İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim . Renault’un otomatik araçlarında durum nasıl acaba ya da passat ta onları da incelemek lazım bence

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post
              Aracı stop edince el freninin otomatik çekilmemesi, aracı P'ye getirip ayak frenden çekilmeden önce el freninin çekilmesi gerektiği için yapılmamıştır. Diğer türlü ağırlığından dolayı şanzımana zarar verme riski var.
              Bence ilgisi yok çünkü dediğim gibi zaten ideal kullanımda aracı stop etmeden önce P'ye almış olmanız gerekiyor. Özetle ufak da olsa maliyetten kısılmış. Aynı şey kapılardaki sensörler için de geçerli, Megane 3 ST'da 4 kapıda da sensör vardı, 4 sensör 4 butondan en az 5-6 kat daha maliyetlidir; bunun da tek mantığı maliyet. Megane'ı 6 seneye yakın kullandım, kusursuz bir eller serbest sistemi vardı.

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post

                Bence ilgisi yok çünkü dediğim gibi zaten ideal kullanımda aracı stop etmeden önce P'ye almış olmanız gerekiyor. Özetle ufak da olsa maliyetten kısılmış. Aynı şey kapılardaki sensörler için de geçerli, Megane 3 ST'da 4 kapıda da sensör vardı, 4 sensör 4 butondan en az 5-6 kat daha maliyetlidir; bunun da tek mantığı maliyet. Megane'ı 6 seneye yakın kullandım, kusursuz bir eller serbest sistemi vardı.
                Katılıyorum ve gerçekten kusursuzdu

                Yorum


                • #9
                  Hoşgeldiniz

                  1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

                  Yorum


                  • #10
                    welcome ...
                    Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                    Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                    F10 Msport

                    Yorum


                    • #11
                      Hoş geldiniz.

                      Benim aracım manuel, bende de otomatik park frenine geçmiyor. Takılmamak lazım bunlara


                      Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

                      Yorum


                      • #12
                        Cümleten hoş bulduk diyeyim İyi niyetiniz için teşekkürler

                        Yorum


                        • #13
                          El freni bir detay Aslında insanoğlunu mutlu edenler de detaylandır bence Çok takılmıyorum ama bu devirde daha iyisi olabilirdi bence

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View Post
                            Hoş geldiniz.

                            Benim aracım manuel, bende de otomatik park frenine geçmiyor. Takılmamak lazım bunlara
                            Buna kimse takılmaz ama olsa iyi olurdu, özellikle de manuel araçlarda. Hem güvenlik açısından da önemli bir özellik, özellikle de bizim el freni butonunun ne kadar dandik olduğunu düşünürseniz güvenlik konusundaki faydası bir kat daha artıyor.

                            "Ben el freni çekmeyi unutmam, el frenini unutsam vitese takarım; ne gerek var" dememek lazım; 20 yıldır araç kullanırım, bir gün güvenlikten aradılar; "aracınızı çeker misiniz, geçişi engelliyor" diye; "ne alakası var, araç bizim dairenin otoparkında" diyerek kapattım. Sonra aklıma takıldı, camdan baktım eşimin araç (o dönem manuel vites araç vardı) otoparkın ortasında duruyor; el frenini çekmeyi unutmuşum. Tabii benim hikaye o dönem Megane'ın otomatik el frenine alışık olduğum için (otopark düz olduğu için de boşta bırakıyordum) oldu ama dalgınlıkla el freni çekmeyi unuttuğu için kaza yapan pek çok insan tanıyorum.

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
                              ...ideal kullanımda aracı stop etmeden önce P'ye almış olmanız gerekiyor. Özetle ufak da olsa maliyetten kısılmış.
                              Ben de bir dönem (1 yıl kadar) bu özellikleriyle Megane kullandım ama şu an bu özellikleri zerre kadar aramıyorum. Kolaylık gibi görünen bu opsiyon bir tercih meselesi...

                              Ancak maliyet de olmadığını düşünüyorum, araçta yokuş kalkış desteği varken otomatik Park koymak hiç dert olmak, mekanizma neredeyse aynı. Konu maliyet olsa hala çok sayıda Premium araçta bile ufacık 4-5 inçlik ekranlar gelirken Insignia da maliyetten kaçıp Cosmo model dışındadikilere 3-4 inç'lik ekranlar koyardı. Bugün 100 küsür bin TL verip aldığınız Tucson GDI'da, SuperB'de bile ufacık bir ekranlar geliyor. Tek sebep maliyet olmasa gerek.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X