Merhaba yaklaşık bir haftadır 2015 1.6 cdti Kahverengi insignia Cosmo + Stil Paket kullanıyorum. Önceki aracım Laguna 1.5 Dinamik+ Sunroof tu Şimdilik araçtan memnunum ancak anahtarsız giriş çıkış İçin illa kapının koluna basıyor olmak bence mantık hatası Ayrıca Elektronik el freninin stop edince devreye otomatik girmemesi de hoş değil. Zira 2009 model laguna bile bu iki konuda daha ilerideydi Son olarak çocuk kapı kilidinin tuşla yapılmıyor olmadı da insignia için bir eksi bence. Bunlar gözüme çarpan ve aklımı kurcalayan konulardı Elbette olumlu yanları çok daha fazladır Hızlanma, yol tutuş, güvenlik gibi...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Aranızdayım
Collapse
X
-
Aracınız hayırlı olsun, bende de önceden 2011 model Megane 3 SportTourer vardı, aynı eksikleri ben de hissetmiştim. Özellikle motoru kapatınca el frenini otomatik çekmesini çok arıyorum fakat aslında hiç önemi yok ; nedeni ise şu: Tork konvertörlü araçlarda motoru stop etmeden P'ye alınması tavsiye ediliyor, P'ye de el freni çekilip araç el frenine bindirildikten sonra alınması tavsiye ediliyor. Böyle olunaca motoru durdurmadan mutlaka el frenini çekmiş olmak ve P'ye almış olmak gerekliliği doğuyor.
Tabii ki unutma ihtimaline karşın yine de el freni çekilse çok daha mantıklı olurmuş.
Benim Renault'dan aradığım diğer bir özellik de motoru kapatınca aynaların otomatik kapanması. (Renault'da ayna motorlarım yıpranmasın isterseniz pasif yapabiliyorsunuz, yine tuşla açıp kapatıyorsunuz. İsterseniz aracı stop ettiğinizde otomatik kapanıp, çalıştırdığınızda otomatik açılıyor ki bence oldukça kullanışlı.)
-
Orjinal yazı sahibi: mberat View PostMerhaba yaklaşık bir haftadır 2015 1.6 cdti Kahverengi insignia Cosmo + Stil Paket kullanıyorum. Önceki aracım Laguna 1.5 Dinamik+ Sunroof tu Şimdilik araçtan memnunum ancak anahtarsız giriş çıkış İçin illa kapının koluna basıyor olmak bence mantık hatası Ayrıca Elektronik el freninin stop edince devreye otomatik girmemesi de hoş değil. Zira 2009 model laguna bile bu iki konuda daha ilerideydi Son olarak çocuk kapı kilidinin tuşla yapılmıyor olmadı da insignia için bir eksi bence. Bunlar gözüme çarpan ve aklımı kurcalayan konulardı Elbette olumlu yanları çok daha fazladır Hızlanma, yol tutuş, güvenlik gibi...
Aracı stop edince el freninin otomatik çekilmemesi, aracı P'ye getirip ayak frenden çekilmeden önce el freninin çekilmesi gerektiği için yapılmamıştır. Diğer türlü ağırlığından dolayı şanzımana zarar verme riski var.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: hakkan View PostAracı stop edince el freninin otomatik çekilmemesi, aracı P'ye getirip ayak frenden çekilmeden önce el freninin çekilmesi gerektiği için yapılmamıştır. Diğer türlü ağırlığından dolayı şanzımana zarar verme riski var.
- Beğenmeler 1
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
Bence ilgisi yok çünkü dediğim gibi zaten ideal kullanımda aracı stop etmeden önce P'ye almış olmanız gerekiyor. Özetle ufak da olsa maliyetten kısılmış. Aynı şey kapılardaki sensörler için de geçerli, Megane 3 ST'da 4 kapıda da sensör vardı, 4 sensör 4 butondan en az 5-6 kat daha maliyetlidir; bunun da tek mantığı maliyet. Megane'ı 6 seneye yakın kullandım, kusursuz bir eller serbest sistemi vardı.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: HaniBanaDemiş View PostHoş geldiniz.
Benim aracım manuel, bende de otomatik park frenine geçmiyor. Takılmamak lazım bunlara
"Ben el freni çekmeyi unutmam, el frenini unutsam vitese takarım; ne gerek var" dememek lazım; 20 yıldır araç kullanırım, bir gün güvenlikten aradılar; "aracınızı çeker misiniz, geçişi engelliyor" diye; "ne alakası var, araç bizim dairenin otoparkında" diyerek kapattım. Sonra aklıma takıldı, camdan baktım eşimin araç (o dönem manuel vites araç vardı) otoparkın ortasında duruyor; el frenini çekmeyi unutmuşum. Tabii benim hikaye o dönem Megane'ın otomatik el frenine alışık olduğum için (otopark düz olduğu için de boşta bırakıyordum) oldu ama dalgınlıkla el freni çekmeyi unuttuğu için kaza yapan pek çok insan tanıyorum.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post...ideal kullanımda aracı stop etmeden önce P'ye almış olmanız gerekiyor. Özetle ufak da olsa maliyetten kısılmış.
Ancak maliyet de olmadığını düşünüyorum, araçta yokuş kalkış desteği varken otomatik Park koymak hiç dert olmak, mekanizma neredeyse aynı. Konu maliyet olsa hala çok sayıda Premium araçta bile ufacık 4-5 inçlik ekranlar gelirken Insignia da maliyetten kaçıp Cosmo model dışındadikilere 3-4 inç'lik ekranlar koyardı. Bugün 100 küsür bin TL verip aldığınız Tucson GDI'da, SuperB'de bile ufacık bir ekranlar geliyor. Tek sebep maliyet olmasa gerek.
Yorum
Yorum