Ben de öyle çok yüksek devirde kullanan biri değilim; ancak bastığım zaman da gitmesini isterim. En basitinden bir sollamaya kalkınca mahçup olup geri dönmemek lazım. Bir de şu var tabii. Geçen gün kırmızı ışıktan kalkarken yandaki wv'in benimle yarışmak istemesi ve 50 metre sonra benim ona dikiz aynasından bakmam. Arada bir bu da zevk veriyor insana. İşte o nedenle İNSİGNİA...
Normali 90 km sabit hızda 6.5 lt benzin yakar, oda 6.5*4.60=30 tl yapar. Yani yüz km de 9 lira kar etmiş olursunuz. 1000 km de 90 lira. Prins 3500 lira, 40.000 km yapmak gerek tüpün parasını çıkarmak için, sonrasında kar yazar. Hevesinizi kaçırmak için söylemedim bunu yanlış anlamayın. İnş. Kmlerce sorunsuz binersiniz ama hesap böyle.
%100 Katılıyorum. Araca LPG ye çok karşıyım. Evet ocağımıza incir ağacı diktiği doğrudur Fakat değiyor tadı yetiyor. hiho
Merhaba arkadaşlar. Bir ay önce 2010 insignia T aracımı aldım ve aldığım hafta prins marka LPG taktırdım. Bayram tatili için memleketime giderken 140-150 km hız ve klima açık vaziyette km de 25 kuruş yaktı. Dönüşte ise 90-110 aralığında kullanarak geldim ve kilometrede 21 kuruş yaktı. Şimdi bu bilgileri niçin veriyorum? İnternette insignianın çok yaktığına dair abuk sabuk bir dünya haber var o nedenle. Sözün özü severek aldığım arabama şimdi aşığım desem yeridir. Allah nazardan korusun. Kazasız belasız sürüşler nasip etsin herkese.
İyi günlerde kullanın..
Ben de uzun araştırmalar sonucu 18000 km de aynı kiti taktırmıştım.PRINS VSI2+Valve Care sistemi..
Şu anda aracım 35500 km de ve 2 yıldır adı geçen sistemi sorunsuz kullanmaktayım..
Tavsiyelere uyarak mecbur kalmadıkça 3000 devir/dk yı geçmemeye özen gösteriyorum.
Söz konusu kit 1.6 Turbo insignia'lar da en sorunsuz sayılı kitlerdendir ve dönüşüm öncesi yaptığım araştırmaların söylediği gibi net %45 civarı ekonomi sağlamaktadır.
Ben peşin taktırdığım için 3000 TL ye taktırmıştım ve hali hazırda sistem kendini 18000 km de amorti etti.
Uzun yolda 25 Kuruş/km (120 km sabit hızda) İstanbul şehir içinde ise yoğun dur kalk trafikte 40 Kuruş/km yakmaktayım.
Lastik havalarım 30 bar,yani konforlu sürüş basıncı olduğu için sarfiyatım size göre biraz daha yüksek..
700 km lik son İstanbul-Antalya yolculuğumda 120 km/saat (cruise control ile) ve 32 bar lastik basıncı ile 140 TL yaktım.Yani 20 kuruş/km sarfiyat
Montaj iyi yapıldıysa içiniz rahat olsun..Ben hala orjinal valfleri kullanmaktayım.50 bin km sonra da çelik valflere niyetliyim.
Bu konuda çok şey yazılıp söylendi.Benim tespitlerim şu yönde;
İyi bir kit+İyi işçilik+Agresif olmayan kullanım tarzı ile korkmadan LPG kullanılabilir.Çelik süpap başları ile değişim de yaparsanız gözünüz arkada kalmaz..
Selamlar..
Oceanexplorer'a tamamen katılıyorum.
Burada konuya yanıt yazan bazan bazı arkadaşlar LPG konusunu bilmiyorlar.
Sadece duyduklarından yorum yapıyorlar.
Benim aracım 2010 1.6T Cosmo-- Şu an 84500 km'de. 3000 km'de LPG taktırmıştım. 5 yıl oldu.
İyi ki taktırmışım. Hergün aracıma severek biniyorum ve hergün doya doya kullanıyorum.
Önemli olan LPG'nin nasıl bir mekanizma ile motora zarar verebileceğini okuyup anlamalısınız.
LPG hakkında burada çok fazla sayıda konu zaten var. Aracınızı sıkıştırmazsanız, çok yüksek devirlere çıkmazsanız sorun olmaz.
Aksi durumda benzinli olarak kullanın.
Son olarak oceanexplorer'ıın son sözü "İyi bir kit+İyi işçilik+Agresif olmayan kullanım tarzı ile korkmadan LPG kullanılabilir.Çelik süpap başları ile değişim de yaparsanız gözünüz arkada kalmaz.."
Merhaba arkadaşlar. Bir ay önce 2010 insignia T aracımı aldım ve aldığım hafta prins marka LPG taktırdım. Bayram tatili için memleketime giderken 140-150 km hız ve klima açık vaziyette km de 25 kuruş yaktı. Dönüşte ise 90-110 aralığında kullanarak geldim ve kilometrede 21 kuruş yaktı. Şimdi bu bilgileri niçin veriyorum? İnternette insignianın çok yaktığına dair abuk sabuk bir dünya haber var o nedenle. Sözün özü severek aldığım arabama şimdi aşığım desem yeridir. Allah nazardan korusun. Kazasız belasız sürüşler nasip etsin herkese.
İyi günlerde kullanın..
Ben de uzun araştırmalar sonucu 18000 km de aynı kiti taktırmıştım.PRINS VSI2+Valve Care sistemi..
Şu anda aracım 35500 km de ve 2 yıldır adı geçen sistemi sorunsuz kullanmaktayım..
Tavsiyelere uyarak mecbur kalmadıkça 3000 devir/dk yı geçmemeye özen gösteriyorum.
Söz konusu kit 1.6 Turbo insignia'lar da en sorunsuz sayılı kitlerdendir ve dönüşüm öncesi yaptığım araştırmaların söylediği gibi net %45 civarı ekonomi sağlamaktadır.
Ben peşin taktırdığım için 3000 TL ye taktırmıştım ve hali hazırda sistem kendini 18000 km de amorti etti.
Uzun yolda 25 Kuruş/km (120 km sabit hızda) İstanbul şehir içinde ise yoğun dur kalk trafikte 40 Kuruş/km yakmaktayım.
Lastik havalarım 30 bar,yani konforlu sürüş basıncı olduğu için sarfiyatım size göre biraz daha yüksek..
700 km lik son İstanbul-Antalya yolculuğumda 120 km/saat (cruise control ile) ve 32 bar lastik basıncı ile 140 TL yaktım.Yani 20 kuruş/km sarfiyat
Montaj iyi yapıldıysa içiniz rahat olsun..Ben hala orjinal valfleri kullanmaktayım.50 bin km sonra da çelik valflere niyetliyim.
Bu konuda çok şey yazılıp söylendi.Benim tespitlerim şu yönde;
İyi bir kit+İyi işçilik+Agresif olmayan kullanım tarzı ile korkmadan LPG kullanılabilir.Çelik süpap başları ile değişim de yaparsanız gözünüz arkada kalmaz..
Selamlar..
Oceanexplorer'a tamamen katılıyorum.
Burada konuya yanıt yazan bazan bazı arkadaşlar LPG konusunu bilmiyorlar.
Sadece duyduklarından yorum yapıyorlar.
Benim aracım 2010 1.6T Cosmo-- Şu an 84500 km'de. 3000 km'de LPG taktırmıştım. 5 yıl oldu.
İyi ki taktırmışım. Hergün aracıma severek biniyorum ve hergün doya doya kullanıyorum.
Önemli olan LPG'nin nasıl bir mekanizma ile motora zarar verebileceğini okuyup anlamalısınız.
LPG hakkında burada çok fazla sayıda konu zaten var. Aracınızı sıkıştırmazsanız, çok yüksek devirlere çıkmazsanız sorun olmaz.
Aksi durumda benzinli olarak kullanın.
Son olarak oceanexplorer'ıın son sözü "İyi bir kit+İyi işçilik+Agresif olmayan kullanım tarzı ile korkmadan LPG kullanılabilir.Çelik süpap başları ile değişim de yaparsanız gözünüz arkada kalmaz.."
Selamlarımla
Ben de Destiny abime kesinlikle katılıyorum, aracım 0 km'den beri lpgli,47.000 km'de subapları çelikle değiştirdim,başka da sorunum olmadı.Performansı da tasarrfu da çok iyi maşallah.İyi bir usta+iyi bir kit+çok yüksek devirde kullanmamak+bakımlarını zamamnında yaptırmakla çok rahat binersiniz.Aracım 64.000 km'de şu anda.
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
benim aracımdada prins lpg var en son bayramda memlekete gittim sakarya-manisa klima açık full bagaj 5 kişi cc açık 120 km/h burdan shell den doldurup çıktım 2,00 tl 412 km sonra tekrar bir shell denk geldi aynı fiyat 81 tl lpg aldı 81000/412=196 kr hesp ortada bencede
2010 1.6T 180 HP COSMO KARBON SİYAH DVD800+TURNPUSH+PRİNS LPG+KAPI KOLU+AYNA ALTI+VİTES ALTI+KAPI İÇLERİ+GÖSTERGE PANELİ+ARAÇ İÇİ LED AYDINLATMA
Merhaba arkadaşlar. Bir ay önce 2010 insignia T aracımı aldım ve aldığım hafta prins marka LPG taktırdım. Bayram tatili için memleketime giderken 140-150 km hız ve klima açık vaziyette km de 25 kuruş yaktı. Dönüşte ise 90-110 aralığında kullanarak geldim ve kilometrede 21 kuruş yaktı. Şimdi bu bilgileri niçin veriyorum? İnternette insignianın çok yaktığına dair abuk sabuk bir dünya haber var o nedenle. Sözün özü severek aldığım arabama şimdi aşığım desem yeridir. Allah nazardan korusun. Kazasız belasız sürüşler nasip etsin herkese.
İyi günlerde kullanın..
Ben de uzun araştırmalar sonucu 18000 km de aynı kiti taktırmıştım.PRINS VSI2+Valve Care sistemi..
Şu anda aracım 35500 km de ve 2 yıldır adı geçen sistemi sorunsuz kullanmaktayım..
Tavsiyelere uyarak mecbur kalmadıkça 3000 devir/dk yı geçmemeye özen gösteriyorum.
Söz konusu kit 1.6 Turbo insignia'lar da en sorunsuz sayılı kitlerdendir ve dönüşüm öncesi yaptığım araştırmaların söylediği gibi net %45 civarı ekonomi sağlamaktadır.
Ben peşin taktırdığım için 3000 TL ye taktırmıştım ve hali hazırda sistem kendini 18000 km de amorti etti.
Uzun yolda 25 Kuruş/km (120 km sabit hızda) İstanbul şehir içinde ise yoğun dur kalk trafikte 40 Kuruş/km yakmaktayım.
Lastik havalarım 30 bar,yani konforlu sürüş basıncı olduğu için sarfiyatım size göre biraz daha yüksek..
700 km lik son İstanbul-Antalya yolculuğumda 120 km/saat (cruise control ile) ve 32 bar lastik basıncı ile 140 TL yaktım.Yani 20 kuruş/km sarfiyat
Montaj iyi yapıldıysa içiniz rahat olsun..Ben hala orjinal valfleri kullanmaktayım.50 bin km sonra da çelik valflere niyetliyim.
Bu konuda çok şey yazılıp söylendi.Benim tespitlerim şu yönde;
İyi bir kit+İyi işçilik+Agresif olmayan kullanım tarzı ile korkmadan LPG kullanılabilir.Çelik süpap başları ile değişim de yaparsanız gözünüz arkada kalmaz..
Selamlar..
Oceanexplorer'a tamamen katılıyorum.
Burada konuya yanıt yazan bazan bazı arkadaşlar LPG konusunu bilmiyorlar.
Sadece duyduklarından yorum yapıyorlar.
Benim aracım 2010 1.6T Cosmo-- Şu an 84500 km'de. 3000 km'de LPG taktırmıştım. 5 yıl oldu.
İyi ki taktırmışım. Hergün aracıma severek biniyorum ve hergün doya doya kullanıyorum.
Önemli olan LPG'nin nasıl bir mekanizma ile motora zarar verebileceğini okuyup anlamalısınız.
LPG hakkında burada çok fazla sayıda konu zaten var. Aracınızı sıkıştırmazsanız, çok yüksek devirlere çıkmazsanız sorun olmaz.
Aksi durumda benzinli olarak kullanın.
Son olarak oceanexplorer'ıın son sözü "İyi bir kit+İyi işçilik+Agresif olmayan kullanım tarzı ile korkmadan LPG kullanılabilir.Çelik süpap başları ile değişim de yaparsanız gözünüz arkada kalmaz.."
Selamlarımla
İyi günlerde kullanın..
Ben sollarken ve ani hızlanma gerektiğinde 4000 devire kadar çıkıyorum.Kısa süreliğine tabii..
Siz çelik süpap değişimi yaptınız mı?Ben 40-50bin km sonra değiştirmeye niyetliyim Allah kısmet ederse..
LPG çevrimi yaptıralı 18500 km oldu.Çok şükür en ufak bir şikayetim yok..
Zorlamaktan kastınız nedir ben mesela Ankara istanbul arası 160-180 bazen 200 le gidiyorum araç gazdayken 180 te tam 4000 devir oluyor bu tehlikeli yani uzunyolda 160a sabitleyip gitmek
Bir de sadece subaplarmı zarar Görüyor LPG de diğer Parçalar için çok sıkıntı oluyor mu ben luquimoly subap koruyucu ekliyorum benzin deposuna subapları korusun diye
Vialle den başka taktırmayın.vialle nin araç katologunda 180 hp İnsignia var.prins in takılabilecek araç katologu var mi? Var ve 180 hp insignia yazıyorsa o zaman kabul.
Zorlamaktan kastınız nedir ben mesela Ankara istanbul arası 160-180 bazen 200 le gidiyorum araç gazdayken 180 te tam 4000 devir oluyor bu tehlikeli yani uzunyolda 160a sabitleyip gitmek
Eğer bana sorduysanız 3000 devir üstünde sürekli kalmaktan bahsediyorum.Bu genelde uzun yolda belli bir süratin üzerinde gerçekleşir.
Vialle den başka taktırmayın.vialle nin araç katologunda 180 hp İnsignia var.prins in takılabilecek araç katologu var mi? Var ve 180 hp insignia yazıyorsa o zaman kabul.
12 silindir lamborghini ye takmışlardı prins lpg yi hatta fuara çıkarmışlardı problemsiz diye görmüştüm benim aracımdada var kullanıyorum muadillerine göre biraz pahalı evet ama malzeme gerçekten kaliteli birde iyi bir usta yaparsa montajı tadından yenmez diye düşünyorum
2010 1.6T 180 HP COSMO KARBON SİYAH DVD800+TURNPUSH+PRİNS LPG+KAPI KOLU+AYNA ALTI+VİTES ALTI+KAPI İÇLERİ+GÖSTERGE PANELİ+ARAÇ İÇİ LED AYDINLATMA
Yorum