DEĞERLİ FORUM ÜYELERİ ARANIZA YENİ KATILDIM GEÇEN HAFTA 2009 COSMO İNSİGNİA DVD800 HAFIZALI KOLTUK ARAÇ SAHİBİ OLDUM ARACDAN COK MEMNUMUM
BİR ARKADAŞIM VAR PASSAT MANUELİ 170 PS DİZELİ VAR. DURUMLARI İYİ BİRAZ İDDA BİRAZDA KANIMA GİREREK İZMİRDEN ÇEŞME OTOYOLUNDA (AŞAGI YUKARI 100KM) OTOBONDA ANAHTARINA KAPIŞALIM VS DİYO
BİRAZ MAHALLE MUHABBETİ GİBİ OLUCAK AMA DUŞUNCELERINIZİ TECRUBELERINIZI DUYMAK ISTIYORUM
Merhaba,
Yarışmak tehlikelidir hem sizin hem rakibinizin hem de yoldakilerin hayatını riske atarsınız yok yere.
İlla girecekseniz;
Passat tehlikelidir Dizel olması İzmir - Çeşme'de avantajınadır. Kendinize güvenmiyorsanız ve aracınızı tanımıyorsanız girmeyiniz. Aracının stok olup olmadığından emin olamazsınız. Ben yerinizde olsam şuan kaçınırım. Hazır hissedersem de İzmir-Çeşme değil İzmir-Aydın otobanında yarışırım Nisbeten düzdür, rampası azdır, trafiği rahattır yolu da kaymak gibidir. Sizin aracınızla 245 km/saat yaptım sorunsuz, videosu da var bende Yarışacaksanız aracınızı boşaltın, ağırlık bırakmayın, çeyrek depoyla başlayın sakın fullemeyin, aracınızı düzgün ısıtmadan çıkmayın, lastik havalarınızı bir miktar daha arttırın, 6 ya pek almayın 4. ve 5. viteslerde gezin, rampaya yaklaşırken vitesi bir küçültüp tam devirle tırmanışa başlayın, ayağınızı gazdan mecbur kalmadıkça çekmeyin, çok sert olmayan makaslarla aralardan geçmeye çalışın sol şeritte ısrarcı olmayın, merak etmeyin aracınızın yol tutuşu iyi, ESP'yi SAKIN DEVREDEN ÇIKARMAYIN!!!, aracınız ESP'ye rağmen sallanmaya başlarsa ayağınızı gazdan derhal çekin, frene basmayın!!!, toparlamak için ani direksiyon hareketleri yapmayın!!!
İddiayı aşırı buldum Baklavasına falan yarışın, arabasına değil.
Fikirlerim böyle, selamlar...
2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero
Tatlı tatlı kullanın sür'ate ne gerek var. Önemli olan ayağınızın altında güç olduğunu bilmektir.
Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc
Öncelikle hayırlı olsun
keyifli kazasız belasız yolculuklar ve forumlar
Herşeyden canavarı bir tanıyın çünkü mevzu bahis yolda 240 rahat geçiyor olması lazım ve 6.vitese pek gerek kalmayacaktır.
Passat düz vites Türkiye'de ne işi var merak ediyorum
Malum DSG için 13 bin TL gözü kapalı veriyoruz
Kalkışta Passat sürücüye bağlı olarak yavaş bile kalabilir
Vites oranlarını bilmiyorum ama ilk iki vites kısadır diye tahmin ediyorum
Bu da yüksek torkun tekerleri ezme ihtimalini doğurabilir.
Sonrasında 200 kadar başa baş mücadele bekliyorum ve o 6 ya attığında siz 5 atacaksınız ve el sallayacaksınız
Passatınız şimdiden hayırlı olsun
passatın 140 lık olanının yazılımlısını kullandım 5-6 ay kadar. 170 lik hele bi de yazılımlıysa ciddi üzer sizi. hiç hafife alınmaması gereken, çok ciddi bir makine gerçekten. bildiğin "köpek gibi" gidiyor. torkla yürüyor, beygirle çok işi yok. mesafe uzun olduğundan dolayı, son hızının yüksek olması sebebi ile belki siz önce girersiniz çeşmeye. ama yokuşlu yollarda, ara hızlanmalarda pek şansınız yok.
passatın 140 lık olanının yazılımlısını kullandım 5-6 ay kadar. 170 lik hele bi de yazılımlıysa ciddi üzer sizi. hiç hafife alınmaması gereken, çok ciddi bir makine gerçekten. bildiğin "köpek gibi" gidiyor. torkla yürüyor, beygirle çok işi yok. mesafe uzun olduğundan dolayı, son hızının yüksek olması sebebi ile belki siz önce girersiniz çeşmeye. ama yokuşlu yollarda, ara hızlanmalarda pek şansınız yok.
tespit ne kadar doğru.benim yazdıklarımla birebir örtüşüyor.
https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg
''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı
2.0 dizellerde en seri ve en hafif olan araç 3.20d bmw dir 3.20d bile 1.6 t ile başa çıkamazken siz passattan bahsediyorsunuz deneme yapılsın o zaman anlaşılır herşey
Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
Uzun soluklu bir koşuda insignia affetmez yer bitirir! En kötü senaryoyla passat virajda 220 den sonra ayağını gazdan çekmek isteyecektir..
Şöyleki, geçen yıl ramazan bayramı dönüşü 2.0 cdti160hp otomatik vites insigniam ile 4 kişi + bagaj full dolu, ankara kızılcahamamdan geredeye kadar bana musallat olan, aynı konuda belirtilen 2.0 tdi 170 hp 2008-2009 model bir passat ile kapışma şansım oldu. Passatta yanlızca şoför vardı. Yokuş yukarı arabamın yüklü olmasından dolayı 220ye kadar arayı açan passat virajlara içeriden girmesine ayağını çekmesi sonucu dışarıdan alıp 230km dolaylarında önüne geçmemle arkadaş pes etmişti.
Hal böyleyken 2.0cdti 160 hp full yüklü aracımla bu passata el salladıysam ki şoförü hiçte fena sayılmazdı..
1.6T boş bir insignia passatı fersah fersah...
*İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.
Otobanda şansının olmayacağını düşünüyorum. İnsignia'nın yol tutuşunu geçenki yarışımda 2013-2014 Audi A4 2.0 TDİ 150 bg ile test etme fırsatım oldu. Whiteeagle kardeşimin dediği gibi Audi A4'ün frenleyerek girdiği viraja ben gazlayarak ya da ayağımı gazdan çekmeden girdiğim için yokuşta bile arayı açamadı. Ki Audi'nin yol tutuşu daha iyidir arkadaşınızın aracından... Yalnız benim yaptığım hatayı yapmayın. 3.viteste devri unutup devir kesiciye girince arayı 40-50 metre kadar açtı ben 4. vitese atıp toplayana kadar. Düzde hiç sorun olmuyor yakalamak. Hiç açamıyor zaten arayı da 350 torkla yokuşta açıyor benim gibi yaparsanız...
Bir de 1.6 Turbo ile yarışmak isteyen 2.0 TDİ araçların sahipleri 1.6 Turbo'nun ne kadar efsane olduğunun kanıtıdır. Çok deneyen var demek ki. Geride kalınca anlatıyorlardır,aynı aracı olanlar da deniyordur. Yarışana denk gelirlerse görüyorlardır. Yarışmayan olursa da geçtik diye seviniyorlardır. Aslında 2.0 dizel 170 beygir ve üst beygir araçların rakibi 2.0 T olmalıdır ama 1.6 T de iş görmektedir zorlarsanız...
2009 1.6 T 180 hp Edition Elegance,Sprintbooster,BMC kutuiçi spor filtre,KitMTM Keihin Enjektör,1.8 MB Genius Max regülatör...
Yorum