Ynt: LPG-Benzin-dizel
Düşük devir , aynı güçte ve aynı koşullar altında her zaman daha fazla ömür anlamına gelmez, sonuçta düşük devir sürtünmeyi azaltıyor ama bir de işin yüksek tork yönü var, yüksek devir her ne kadar sürtünmeyle motoru bitiren bir etkense, yüksek tork ise büyük genlikli salınımlarla motorun malzemesini çabuk yoran bir etken ..Ancak yüksek torkun yaratacağı olası tahribatı önlemek için kullanılan eklenti malzeme , mukavemet ayarı servis bakımı derken maliyet artışı malum..Yine de yüksek kilometre yapanlar , ticari araçlar için bu masraflar önemsenmeyebilr.
Bu dizellerde " ne kadar basarsan bas yakmıyor " olayına bir ben denk gelemedim herhalde İnsigniayı mersin servise götürdüğüm gün bana 2.0 otm. vites dizel jetta tahsis etmişti servis. ocak- şubat dönemi fiyatlarıyla 60 milyonluk eurodizeli mersin-adana arası gidiş gelişle( şehir içi trafiğine girmeden ) yemiş bitirmiştim hızım 100-190 arası durmadan oynuyordu ama
Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
Bu dizellerde " ne kadar basarsan bas yakmıyor " olayına bir ben denk gelemedim herhalde İnsigniayı mersin servise götürdüğüm gün bana 2.0 otm. vites dizel jetta tahsis etmişti servis. ocak- şubat dönemi fiyatlarıyla 60 milyonluk eurodizeli mersin-adana arası gidiş gelişle( şehir içi trafiğine girmeden ) yemiş bitirmiştim hızım 100-190 arası durmadan oynuyordu ama
Yorum