Eski CC bi derece de yenisi çok kötü olmuş. Eskisinin coupe havası kalmamış.
Insignia nın yeni 1.6T sine gelince. Bu motor üretilecek ama daha Insignia da kullanılşacağı kesin değil. Kullanılsa bile o motora sahip araçlar bence 2 sene den erken gelmez buralara.
Ama bence eski 1.6T olsa dahi full Cosmo bir Insignia yı CC ye her zaman tercih ederim. CC diğer tüm VW lerde olduğu gibi gereksiz pahallı bir araç. Zaten 90 binleri ödeyecek olsam temiz bir 3.20d coupe alırım
BANA göre gercekten zor bi soru cc & insignia ihihi
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
fiyat ve performans açısından insignia biraz daha önde gibi ama zor bir seçim gerçekten 80-90 bin seviyesinde para verecek olsam herhalde volvo s60 alırdım
2012 Opel İnsignia 1.4 Turbo Edition Pannacotta Gri
fiyat ve performans açısından insignia biraz daha önde gibi ama zor bir seçim gerçekten 80-90 bin seviyesinde para verecek olsam herhalde volvo s60 alırdım
+111111
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
Söz konusu motor(1.6 SIDI ECOTEC Turbo Performance), daha 2012'nin sonlarında üretilmeye başlanacak. Ve ilk olarak 2013'ün başlarında, Astra, Zafira ve Cascada'da kullanılacak. Insignia'dan söz edilmiyor henüz.
'11 Insignia 1.6 Turbo Cosmo RoadRover Nav '15 BMW 118i LCI
Arkadaşlar tüm yorumları okudum VW yi kötüleyen bir tane yorum görmedim forum dediğin böyle bilgili bilmediğinide sallamayan arkadaşlardan oluşacak işte kafadan sallayarak kötülemiycek hiç bir şeyi...
Arkadaşlar Bende hem İnsignia 1.6 turbo araç var Hemde yeni adlığım VW CC 1.4 Araç Var...
İki araç ile ilgili ne sormak isterseniz sorun yardımcı olurum...
youtube sitesinde videolarım var iki aracımın yarış videoları yakıt videosu cc nin VS.
youtube girin mumyex yazın aratın bana ait tüm videolar orda mevcut umarım yardımcı olur...
Valla cc benimde beğendiğim bir araç. Çok klasik olacak ama bu sorunun tam adresini bulmuşken sormazsak olmaz sizce hangisi? ilk çıktığında bu kasayı beğenmesemde ilerleyen günlerde fikrim değişti. Tek korkum dsg ?
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
Valla cc benimde beğendiğim bir araç. Çok klasik olacak ama bu sorunun tam adresini bulmuşken sormazsak olmaz sizce hangisi? ilk çıktığında bu kasayı beğenmesemde ilerleyen günlerde fikrim değişti. Tek korkum dsg ?
Belki şimdi konuşmam erken olabilir çünki CC yeni bir araç 2013 1 aylık araç sonuçta 2200 km deyim henüz... İnsignia ile 60.000 km yaptım CC ile de okadar yol yapınca görürüz elimizde kalıyormu
Ama konfor insignia dan çok rahat yol tutuş daha iyi yakıt aynı yolda aynı hızda gittik peş peşe CC 100 kmde 7.5 - İnsignia 100 kmde 11.5 yani 4 litre hadi bazen düşüyor yola göre 3 litre oluyor 100 kmde 3 litre büyük fark bence...
İçeri ses verme olayı insignia dan az ama 18 " kullandığım için ikisindede CC de yol sesi var insignia gibi ama ondan biraz az ses yalıtımı olarak CC başarılı bence arkadaşta mercedes c180 var oda hemen hemen CC kadar ses veriyor ama CC den tabiki daha iyi ses konusunda...
Burdaki arkadaşlar fanatiklik yapmıyor diye herşeyi aynen aktarıyorum çünki VW ciler onu kötüleyince kızar Opel ciler insignia yı kötüleyince kızar başka forumlarda...
Dsg olayına gelince 2012 ve öncesinde sanırım sorun olmuş 2013 düzelttiler diye bir laf geziniyor ama 2013 araç alıpta 50.000 yapan sanırım henüz yoktur...
Yani demek istediğim şuanda süper tadına doyum olmuyor dsg nin ama yol yaptıkça ne olcak göreceğiz hep beraber vw işi düzeltmişse yapmaz sanırım yok düzeltmeyim sadece lafsa bunlar ozaman başımız ağrır...
garantiden dsg de olursa olsun yapıyorlar eski makyajsız kasalarda çok sıkıntı olmuş herkes garantiden yaptırmış zaten yapmıyoruz dememişler ama sıfır araca mudahale edilmesi herkesin canını sıkar sanırım sonuçta 100.000 lira civarı para sayıyoruz...
İnsignia ile CC aynı sınıf aracı değil bunu kabul etmek istemesek te bu böyle... CC bir üst sınıf ...
insignianın sınıfı passat dır...
ama insignia ile CC arasındaki 20.000 tl fiyat farkını ve insignia nın en fulunu aldığını düşnürsek insignia cazip gelir tabiki...
insigniadaki tipte çoğu arabada yok çok heybetli duran bir araç insginia ile yan yana foto çekere yüklerim nete arkadaşlar bakar...
CC de yılan gibi bir araba uzun ve çok tipli bence eski kasanın önünü daha çok beğensemde yapcak bişey yok yeni model adamlar bunu yapmış aldık mecbur
ama fiyatı düşünmeyen CC ye biner ama fiyat az olsun özellik çok olsun diyen insignia ya biner...
özellik demem şudur CC de katlanır ayna bile opsiyonla geliyor yani boşunda yok bu çok komik geldi bana baz olarak 86000 tl lik bir araçta katlanır ayna standart olmazmı sizce ?
VW politikası şöyle ne kadar para okadar özellik... 3 sayfalık liste var elimde CC ye ne isterseniz ekletiyorsunuz ama sanırım 170.000 leri geçiyor en fulunden bahsediyorum
listeyi bulursam taratıp burda paylaşırım görürü herkes yok yok özellik olarak herşey düşünülmüş ama parayla
İnsignia da sevdiğim şey aracın en fulunu 75000 e rahat alıyorsunuz ki olmayan yok dvd 800 navi joystick touch pad yani yan cam perdeleri farlar çift taraflı klima şimdi tek tek saymayım kullananlar biliyor dolu yani yok yok...
ama yakıt ve rahatlık yol tutuş CC derim
fiyat ve özellikte İnsignia derim
Güvenlik konusunda CC nin köşeden çarpma testi var insignia bulamadım ama bana göre insignia ile kafa kafa çarpışsa insignia alır götürür CC yi bu benim görüşüm tabi kasası daha sağlam gibi opelin
İnsignia da cip sonucu kac hp aldiniz ?
Ve zor soru Sizce hangisi
Üstte çok açıklama yaptım hangisi konusunda parası olan CC ye binsin ayrı bir keyif ama 20.000 lira fark büyük fark sonuçta insignia CC yi aratmıycak bir araç arkadaşlar...
İnsignia chip ile 290 tork 209 beygir aldık sanırım çünki ölçütüreli 1 sene oldu kimseyi yanıltmak istemem rakamlar bu civardaydı...
İnsignia gidiyor yolu kazıyor kalkışta ama yola tutunamıyor dişli kışlık lastikle bile patiye kalkıyor ee yavaş kalkınca 2200 geçemyin ce araç fırlamıyor CC de haliyle kalkışta geçiyor yan yana gittik 100 de falan videolarda mevcut sanırım gaza bastık yine cc arayı hafif hafif açıyor yani insignia nın motorda değil şanzıman ve araca gücü iletmesinde sanırım bir sorun var yani yavaş kalıyor..
diğer forumlarda arkadşlarla tartıştık biraz İnsignia nasıl geçemez falan diyorlar
Yav kardeşim araba altımda sonuna kadar basıyorum Drag yarışta vites atamada üstüme tanımam övmek için demiyorum acemi gibi vites atmıyoruz onu anlatmaya çalışıyorum
araç patiye kalkıyor 2. vites halen pati 3. vites vallaha halen pati ışığı sönmüyor yaa böyle bir araççç
yola tutunamadan CC gidiyor yavaş kalkıp sonra kökleyince gazı bu yine CC önde...
CC de en başta patiye kalkıyor ama yolu salmıyor lastikten demesin kimse ikisindede aynı lastiği kullandım ben alakasız
araç gücünü kontrol edemiyor insignia için söylüyorum... deli gibi kafa atıyor sağa sola güçten...
insanın çok hoşuna gidiyor ama yola tutunsun diye bekliyorsun araç...
bizde bu çılgın insignia CC yi tokatlarmı diye tekrar tekrar denedik ama dediğim gibi insignia gücü geç iletiyor şanzıman dan veya başka sorunlardan teknik detaya giremiycem yazmak tan ellerim yoruldu
CC dsg şanzıman anında iletiyor... CC de sorun dip gaz yapınca tepki süresi geç biraz 1 sn sonra anlıyor gaza bastığınızı ondan sonra alıyor başını gidiyor anında tepki yok ama ilk bastığınızda sadece...
Dsg şanzıman 8 mili saniyede vites değiştiriyor yani dünyada daha hızlı bir sistem şu anda yok.. Bugatti de kullanıyor diycek belki bazı arkadaşlar tmm oda DSG işte...
Manuel vites te dünya rekoru 150 mili saniye vites geçişi aradki farka bakın güç kaybı burda zaten baya gidiyor ki biz zaten iki araç arasında dünyalar fark tan bahsetmiyoruz insignia geriye düşüyor ve orda kalıyor bazen öyle oluyor ki CC nin arka kapısında gidiyorum yani yan yana sayılır mesafe hep aynı gibi milim milim CC farkı açıyor...
birde bu araçların maximum hızı eşit 223- 225 yani birebir sayılır kalkışta sadece insignia 8.9 cc 8.5 ama insigna ile 8.7 saniyede 0-100 yaptık aynı yolda CC ile 8.1 saniyede 0.6 saniye fark o CC nin azıcık önde gitmesine neden oluyor... CC de Dsg olmasın manuel le İnsignia yı geçmesi mümkün değil... Kayıpsız güç aktarım sayesinde gidiyor CC... motor 1.4 sonuçta 160 ps diğeri 1.6 180 ps birde kompresör çok güzel bir olay kalkışta devirsizlikta birşey söz konusu değil...
gaza dokunduğunuz anda 1 saniye sonra gaz tepkisi yavaş demiştim araç kopuyor gidicem sal beni diyor
kompresör 0-2200 devir arasında ölülüğü silmiş götürmüş.... 2200 den sonra turbo alıyor aracı aynı devam hıza
Yorum