Değerli Arkadaşlar Merhaba,
Bu haftasonu ilk uzun yol deneyimimi yaşadım. Bu arada aracım 1100 km oldu. Konya ya gidip geldim. Giderken klima açık ortalama 110-120 ile 6,9 dönerken ortalama 135-140 ile 7,2 yakıt yaktım. Bahsettiğim ortalama surat genelde kullandığım surattı arac ekranındaki rakam sure dahıl oldugu için daha düşüktü. Yorumlarınızı beklerim .
İkinci önemli konu şu ki start stop kullanımı hakkında özellikle yardımınızı ve görüşlerinizi beklerim.
Ankara dan çıktım yaklaşık 160 km sonra bir lambada durdum. Aracta eco tuşuna basıp start stop u iptal etmediğim için doğal olarak araç lambada durunca stop etti. Aklıma şu geldi. Turbo araçlarda belli bir sure ve km kullanıldığında aracı stop etmeden önce turbonun bozulmaması için yağlamanın devam etmesi için rölantide çalışması tavsiye edilir. Gel gör ki ben yaklaşık. 1,5 saat 110 km ile gittim ve lambada çat stop edip durdum . Aklıma bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Siz bu tür durumlar için aracı nasıl kullanıyor ve öneriniz nedir?
Turbo durumu yani yağlaması ile şehir içindeki start stop dezavavtajı nasıl engelleniyor bunun için aracın bir önlemi var mıdır?
Bu haftasonu ilk uzun yol deneyimimi yaşadım. Bu arada aracım 1100 km oldu. Konya ya gidip geldim. Giderken klima açık ortalama 110-120 ile 6,9 dönerken ortalama 135-140 ile 7,2 yakıt yaktım. Bahsettiğim ortalama surat genelde kullandığım surattı arac ekranındaki rakam sure dahıl oldugu için daha düşüktü. Yorumlarınızı beklerim .
İkinci önemli konu şu ki start stop kullanımı hakkında özellikle yardımınızı ve görüşlerinizi beklerim.
Ankara dan çıktım yaklaşık 160 km sonra bir lambada durdum. Aracta eco tuşuna basıp start stop u iptal etmediğim için doğal olarak araç lambada durunca stop etti. Aklıma şu geldi. Turbo araçlarda belli bir sure ve km kullanıldığında aracı stop etmeden önce turbonun bozulmaması için yağlamanın devam etmesi için rölantide çalışması tavsiye edilir. Gel gör ki ben yaklaşık. 1,5 saat 110 km ile gittim ve lambada çat stop edip durdum . Aklıma bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Siz bu tür durumlar için aracı nasıl kullanıyor ve öneriniz nedir?
Turbo durumu yani yağlaması ile şehir içindeki start stop dezavavtajı nasıl engelleniyor bunun için aracın bir önlemi var mıdır?
Yorum