Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ekstra garanti mağduriyeti

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Ekstra garanti mağduriyeti

    Slm arkadaşlar 2011 model 15 aylık 35000 km de cosmo 2.0 cdti arac sahibiyım gecen gun serviste yakıt pompası garanti kapsamında değiştirildi. Aracımı alırken garanti Uzatmak istediğimi servise bildirdim. Servisteki yetkili arkadaşlar bunun mümkün olmadığını. Çünkü 18 ay + 50000 km sınırının 18 ay +30000 km ye çekildiğini ; bu yuzdende km asımından bunu yaptıramayacağımı söylediler.
    Servis yetkililerinden ve Opel Türkiye Müşteri hizmetlerinden de sonuç alamadım . Aracı satarlarken 50000 km olan sınırı 30000 km ye çekiyorlar ama bunu müsteriye bildirmiyorlar. En azından 30000 km bakımında bunu söyleyebilirlerdi.
    Yorumlar için şimdiden teşekkürler.......
    2011 2.0 cdti cosmo dvd navi800

  • #2
    Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

    Opel Müşteri memnuniyeti işte...

    Yorum


    • #3
      Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

      Bununla ilgili kayıtları alıp dava acmayı düşünüyorum.......
      2011 2.0 cdti cosmo dvd navi800

      Yorum


      • #4
        Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

        Bosuna ugrasmayin bir sonuc alamazsiniz. bende aracin hala garantisi bitmemesine ragmen ekstra garanti icin talepte bulunmustum. 15 ayin sonunda kilometreniz 30.000 i gectigi icin yapamiyoruz dediler. bu durumda aracin garantisinin bitmesini beklemeden araci satacagim.
        aracta bugune kadar Garanti kapsaminda degisen parcalarin tutari 14.000 TL. civarinda. yeni alinan bir aracta bu kadar hata ve sikinti oldugunu dusunursek, garanti bitiminde ne gibi seylerle karsilasabiliriz kim bilir. o yuzden garanti bitmeden satmak daha mantikli geliyor bana.

        Yorum


        • #5
          Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

          opelin ne kadar rezil bir marka olduğunu tekrar öğrendik şaşırmadım walla zaten bida imkansız opel almam ...

          özkan şakamı ya 14.000tl ne oldu bu kadar merak ettim benimde garantim bitiyor bu ay satılığa çıkardım ama böle masraf olursa yakarım bu arabayı)
          2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

          Yorum


          • #6
            Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

            ne yazık ki alman markalarının satış sonrası kaliteleri araçlarının kalitesine tezat.
            opel yetkili servisiyle işim olmadığı için bir sıkıntı yaşamadım. bundan önceki aracım hyundai idi, yetkili serviste tek bir sorunla karşılaşmadım, aracımda yapılan işlemleri de tek tek anlatmaları yeterli olmadıkları konuda bizzat ustaların anlatması çok iyiydi. aynı özverili çalışma ne yazık ki opel, vw, audide yok.
            34 ST 579 '09 C180 Kompresor

            BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

            Yorum


            • #7
              Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

              Ben de garantimi uzatmak istemiş ve servise gittiğimde sormuş, şu cevabı almıştım: ''Sonradan garantiyi uzatmak ilk 24 ayda olduğu gibi her şeyi kapsamıyor.''
              Dolayısı ile zaten fiyatınında 2.000 tl civarında olduğunu düşünürsek pekte avantajlı bir durum değil.

              Yorum


              • #8
                Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

                yanlis anlasilma olmasin. Ben aracimdan ufak tefek seyleri disinda gayet memnunum. serviste bu konuda bana cok destek oldu. sikinti Opel turkiyenin boyle bir karar almasi. ben bu garantiyi uzatamadiktan sonra garantisiz araca binmek surekli insanin aklina takilan bir sorun olarak kalacaktir. yoksa markayi veya araci kotuledigim yok. sozum tamamen bu garantiyi uzatmayan ve bunun bilgisini vermeyen OPEL turkiyeyedir.

                Bu bilgi Bayilere verilebilirdi. Bayiler de musterilerine bu bilgiyi iletebilirlerdi.

                Basima gelen bir olaydan bahsetmek istiyorum.

                araci satin aldigim bayinin servisi her gun aramak suretiyle, 1 ay boyunca beni servise cagirdi. Aracta bir kampanya var. nedir diye sordugumda, sunroofunuz kontrol edilecek, bir problem gorulurse degisimi yapilacak dedi. bende islerimin yogunlugundan bir turlu firsat bulamadim. sonunda servise gittigimde yapilan islemi izledim. Sunroof kontrol edilmeden direkt olarak benden aracin kitapcigini istediler. ve oraya bir sticker yapistirdilar. sonra orgendim ki daha once karsilasilan bir sorunda musterinin sikayeti uzerine mahkemelik olunmus. bunun onune gecebilmek icin olayi sticker'la kapattilar.

                yine diyorum. sorun Aracta, Bayide veya serviste degil. Opel Turkiyenin yaptirim polikalarindan kaynaklaniyor.

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Ekstra garanti mağduriyeti

                  Genel anlamda müşteri memnuniyetine önem vermedikleri belli. 15 Ay önce 100.00 tl para vererek aldığınız bir aracın arkasında garanti kapsamın da dahi tam olarak duran yok. Bu olayın öncesinde gecen pazartesi sabahı Kusadasında ki yazlığımdan izmire dönecektim ve arac calışmadı. opel asistance ı aradım durumu anlattım. Gaz ile frene bastırıp çalıştırmamı istediler. Çalışmayınca aracınız yakıtı kesmiş çektirin dediler kasko en yakın servis olan aydın opel S. servisine cekti saat 11:00 gibi ve bize denen anahtar arızası yeni anahtar istenecek oldu. Benden yedek anahtarı istediler İzmire gidip yedek anahtarı aldım. aksam 7 gibi getirdim % 100 calışacak demesine rağmen yıne de calışmadı. ve beyin arızası olabılır dediler. Persembe gunu arabamı teslım aldım ; sorun yakıt pompasıymış ve garantıden değiştirilmiş. Arkadaşların bilgisayara soket bağlayıp ekrana bakmaktan başka bu araclar hakkında bilgileri yok. Ve şimdi o kurcaladıkları anahtarım bagajı açmıyor. Tum servis ekibine teşekkurler . Ha birde soket kablosunu arabada unutmuşlar.
                  2011 2.0 cdti cosmo dvd navi800

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X