Duyuru

Collapse
No announcement yet.

insignia vs ml 400 (2.)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • insignia vs ml 400 (2.)

    daha öncede insignia vs ml 400 diye bir konu açmıştım..buda 2.versiyonu diyelim arkadaşımın 2004 model ml 400 cdı ı var.hep konuşurduk gel ışıklarda basalım bi kim geçecek vs diye önceden denemiştik bunu kalkışta almıştı bende sonradan almıştım onu.o zamanda ben basmadım vs demişti.geçenlerde tekrar dedim gel basalım bu sefer elinden geleni yap ama dedim.neyse ışıklardayız aynı şekilde bastık yine bu kalkışta öne geçti bende yavaş yavaş arayı kapattım ve yanında geçiverdim.geçerkende ona bi gülümseme bıraktım araçlardan indiğimizde arkadaşım sinir oldu nasıl geçiyorsun olum vs diye onda 4000 motor 225 ya da 250 bg var yanlış hatırlmıyorsam.-o nedenle bir türlü içide sindiremedi bu durumu ama şimdi saygı duyuyor arabaya.olum bu araba bende olsa varya diyor hep uzun lafın kısası araçlarımız gerçekten çok özel araçlar..

    (Not: ml 400 ün ağırlığı fazla ve otomatik vites ayrıca bu nedenle kalkışta tork ve otomtik vites avantajından alıyor ama kısa bir süre sonra devrini alana kadar çoktan geçmiş oluyorum.o nedenle her defasında arkadaşın moralini bozuyorum ama tabikide bu araç insignia değilde başka bir araç olsa geçmesi çok zor olacaktır. )

  • #2
    Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

    Jiplerin çoğunun uzun yolda hiç şansı yok Bu arada çok iyi bir şanzuman olmadığı sürece kalkışta her zaman otomatik vites dezavantajlıdır. Kalkışta seni geçmesinin tek sebebi tork ve 4x4 olması bence...

    [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

    Yorum


    • #3
      Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

      Orjinal yazı sahibi: opelmania
      Jiplerin çoğunun uzun yolda hiç şansı yok Bu arada çok iyi bir şanzuman olmadığı sürece kalkışta her zaman otomatik vites dezavantajlıdır. Kalkışta seni geçmesinin tek sebebi tork ve 4x4 olması bence...
      bende öyle düşünüyorum otomatik vites konusunda ama bazı araçlarda avantaja dönüşüyor bu birde sport vb bir düğmesi varsa dahada avantaj oluyor.o nedenle kalkışta geçmesinin sebepleri arasında bunuda ekledim diğer etkenlerin yanına

      Yorum


      • #4
        Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

        Orjinal yazı sahibi: opelmania
        Jiplerin çoğunun uzun yolda hiç şansı yok Bu arada çok iyi bir şanzuman olmadığı sürece kalkışta her zaman otomatik vites dezavantajlıdır. Kalkışta seni geçmesinin tek sebebi tork ve 4x4 olması bence...
        otomatiğin bir güzelliği var, düz vites gibi tam kavramaya oturana kadar verim kaybı olmuyor. o yönden otomatiği seviyorum, ışıklarda hep ilk kafa çıkaran oluyorum
        InsigniaTEAM

        Yorum


        • #5
          Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

          Orjinal yazı sahibi: cagri
          Orjinal yazı sahibi: opelmania
          Jiplerin çoğunun uzun yolda hiç şansı yok Bu arada çok iyi bir şanzuman olmadığı sürece kalkışta her zaman otomatik vites dezavantajlıdır. Kalkışta seni geçmesinin tek sebebi tork ve 4x4 olması bence...
          otomatiğin bir güzelliği var, düz vites gibi tam kavramaya oturana kadar verim kaybı olmuyor. o yönden otomatiği seviyorum, ışıklarda hep ilk kafa çıkaran oluyorum
          aynen öyle çağrı abi.bende bunu diyorum işte.manuelde vitesi atana kadar geçen sürede otomatik çok daha seri geçiyor.mesela ben audi a3 ile kapışırken ben vites atarken adamın kafası öne geçiyordu basıyordum ben geçiyordum yine vites atarken adamın kafası yine öne geçiyordu ama 3. ve 4. viteslerde dayanamamıştı artık..

          bide bu kalkışlarda arabayı zaptedemiyorum direksiyonu zor tutuyorum bu da hipersrut ön süspansiyon olmamasından kaynaklanıyor galiba.zaten araçta eksikliğini hissettiğim 2 şey var birisi hıza duyarlı direksiyon 2.si hipersrut ön süspansiyon.

          Yorum


          • #6
            Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

            ml 400'ü satarsa ml'nin model yılına göre en düşük 3 en fazla 12-13 tane insignia alabilir niye bu araba bende olsa diyor ki kardeşim bu arada yüreğine sağlık güzel kapışma olmuş araç 250 bg... ama yaklaışık 2.5 ton olan ağırlık ve rüzgar direnci her zaman büyük sıkıntıdır...

            Yorum


            • #7
              Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

              Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
              ml 400'ü satarsa yaklaşık 3 tane insignia alabilir niye bu araba bende olsa diyor ki kardeşim bu arada yüreğine sağlık güzel kapışma olmuş araç 250 bg... ama yaklaışık 2.5 ton olan ağırlık ve rüzgar direnci her zaman büyük sıkıntıdır...
              yok ömer abi onlarda 55 bine mi ne almıştı eski model ml ama motoru çok iyi.aracın ağır olması ve otomatik olması dezavantajı tabi.ilerki viteslerde devrini alana kadar çoktan geçmiş oluyorsun

              Yorum


              • #8
                Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

                ML 420 CDI 4 Matic e binmiştim 2010 olması lazım çok hızlı hemde çok.Üstelik 21 inch jantlı

                İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
                17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
                35GB5825  A Rh+

                Yorum


                • #9
                  Ynt: insignia vs ml 400 (2.)

                  Orjinal yazı sahibi: taner
                  ML 420 CDI 4 Matic e binmiştim 2010 olması lazım çok hızlı hemde çok.Üstelik 21 inch jantlı
                  AMG gününde mi?

                  yanlış hatırlamıyorsam E63 AMG'yi test eden sendin abi değilmi?
                  InsigniaTEAM

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X