Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
arkadaşlar araştırdım 30 -40 binde balata yiyen birçok insignia var. bunu sizde geri vitesteki yokuş çıkmalarda yada dik yokuşlardaki aşırı balata kokusundan anlarsınız. yalnız suda var. artık tüm balatalar asbestsiz üretildiğinden eskisi gibi 120 binleri görmek hiç bir markada olmayacak. genel olarak diğer arabalarında balataları 60 binde bitecek. amaaaa insignia da bu balata kalınlığı hayli az tutulmuş galiba maliyeti azaltmak için...
180 COSMO ,BEYAZ.. 245/45/19 SPOR JANT VE DUNLOP SPORTMAXX 98 Y LASTİKLER.. OPC SPOİLER.. EIBACH PRO KİT YAY SİSTEMİ (3 CM ) ,SİYAH RENKLİ CAMLAR..K&N AÇIK HAVA FİLTRESİ VE İNTAKE KİT
Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
... ooovvv....insignia alma hatta çemberi daralta daralta 2009 yılından beri beğenerek takip ettiğim insigina evet son kararım neredeyse insignia diye düşünen ben sizin adınıza üzülerek kendim adına endişelenerek okudum paylaşımı size geçmiş banada mevlam yardımıcı olsun 33000 km ve sorun böyle bişey tekrar geçmiş olsun...
Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
bugün benimde başıma geldi , yokuşta geri geri çıkarken balata kokusu geliyor,
-evim rampada , önümde araç olduğu zaman geri gelmem gerekiyor benim balata seneye biter o zaman.
-diğer araç sahiplerine soruyorum onlarda koku yok.
Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
aracım 40000 kmde suana kadar bir kere dahi geri geri yokus çıkarken koku duymadım.
Ama şuda bi gerçek 1600kg bi araç şöför ile birlikte 1.7ton ve 1.6 motor zorlanması gayet normal ve öyle bir iki kere koku geldiğinde debriyajın biticeği anlamına gelmez bunu en iyi şu şekilde anlarsınız.
aracı 4. vitese takın el freni çekin aracı kaldırmaya çalısın eğer arac kalkmaya çalısıyosa debriyajınıızn ömrü azalmıstır.
Eğer direk stop ediyosa sıkıntı yk yola devam abicim...
Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)
Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool
Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
Aracın geri vites dişli oranları uzun olduğundan mıdır nedir, geri vites kalkışlarında zorluyor epey, gaza biraz yüklenip üç kademeli debriyajı bırakmak gerekiyor. Ama araç zorlanırken bile ne bir koku geldi ne herhangi birşey ..ama bir gerçek var ki, bu araçların debriyaj-şanzıman kitleri biraz garip... şubat tatilinde yaptığım antep yolculuğu öncesi vites değişimleri konusunda bende baya bir sıkıntılıydım ancak uzun yol araca yaradı gibi gözüküyor şu anda 1-2 vites değişimleri daha rahat ve sessiz..5-6 zaten rahat.. ama 3-4 ve 4-3 geçişleri eskiye nazaran biraz daha sertleşti .....arabanın herşeyi iyide şu vites tertibatının gizemli sırlı dünyası olmasa
2011 1.6 T Cosmo, siyah, sunroof+flyaudio + arka koltuk monitörler
Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
Bizim araçların Şanzuman tamir kitleri mevcuttur tabi anlatıklarınızı servisin kontrol edip gerçekten şanzumanmı yoksa gergi halatlarımı yoksa debriyaj setindemi sorun olduğuna bakılması lazım
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Ynt: YAZMAYAYIM DİYORDUM, AMA 33000 DE VOLANT ÇATLADI...UZUN YOLDA KALDIM...
tabiki bi araçta çıkan arızayı bütün araçlara maletmek anlamsız burda önemli olan yetkili servisin olaya bakış açısı bi arabaya 33000 km de volant yedirecek baskı balata bitiricek sürücü sayısı nadir çıkar belliki ortada bi terslik var ve bu tersliği bulmakta servisin işi ve sürücüye yüklemeden önce detaylı inceleme yapması kronikleşmiş bi hata varsa araçlarımızda beraber hareket etme taraftarıyım
Yorum