Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hp-tork

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: hp-tork

    Sizin kadar anlamasam da bu hp - tork olayından şu gayet açık bence:
    araç ne kadar kuvvetli de olsa motor 1.6 olduğu için yani düşük hacimli olduğundan rampalarda akarak çıkmıyor. önce bekliyorsunuz sonra bir anda fırlıyor ve bu da pek komforlu değil bence. 2000 cc ve üstü araçlar bu bakımdan çok daha komforlu açıkcası.
    Renault!!!

    Yorum


    • #32
      Ynt: hp-tork

      Benzinli motorla dizel motoru yanlış kıyaslıyoruz.Benzinli motor yüksek devir motorudur.Turbo dahi olsa belirli devrin altında yeterli gücü sağlamaz.Özellikle yokuşlarda düşük vites biraz daha yüksek devir ister.Buna karşılık üst devirlerde rampa da olsa dizellerden daha atak olur benzinli motor.Ülkemizde her iki motorda bana göre yanlış kullanılıyor biraz.Turbo dizel motor kullanan vatandaş sanki benzinli motormuş gibi yüksek devirde kullanıyor.Dizel motorlu arabalara bakın birçoğu 100-150.000 km aralığında motor yaptırmıştır sırf bu yüzden.Avrupada dizel motorlu araçların ortalama km si en az bunun 2 katıdır.Turbo motorlu aracı olan arkadaşlar turbo var diye yokuşta düşük devirle gitmesinler.Motor dersi notlarından hatırladığım kadar Otto / Benzin çevrimi ile çalışan motorun verimi orta devirlerde daha yüksek 3500-4000 rpm gibi.
      Orjinal yazı sahibi: Av.OCAL
      Sizin kadar anlamasam da bu hp - tork olayından şu gayet açık bence:
      araç ne kadar kuvvetli de olsa motor 1.6 olduğu için yani düşük hacimli olduğundan rampalarda akarak çıkmıyor. önce bekliyorsunuz sonra bir anda fırlıyor ve bu da pek komforlu değil bence. 2000 cc ve üstü araçlar bu bakımdan çok daha komforlu açıkcası.

      İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
      17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
      35GB5825  A Rh+

      Yorum


      • #33
        Ynt: hp-tork

        s320 hiç öyle demiyor ama yokuşlarda 1.6 T yokuşlarda yetersiz desenizde bence gayet iyi yapıştıra yapıştıra çıkıyor valla.ama geri viteste işkence.yokuşta kalkarken zorlanmasının tek nedeni herkes binince 2 tonu geçmesi.
        Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

        Yorum


        • #34
          Ynt: hp-tork

          Orjinal yazı sahibi: insigniaT
          s320 hiç öyle demiyor ama yokuşlarda 1.6 T yokuşlarda yetersiz desenizde bence gayet iyi yapıştıra yapıştıra çıkıyor valla.ama geri viteste işkence.yokuşta kalkarken zorlanmasının tek nedeni herkes binince 2 tonu geçmesi.
          geri vites gerçekten kötü bence de. ayrıca çıkan koku da hi yakışmıyor.
          benim demek istediğim arabanın rampada kalkarken akışkan olmadığıydı. yoksa gaza basınca yapıştırmasına bir itirazım yok kesinlikle.
          Renault!!!

          Yorum


          • #35
            Ynt: hp-tork

            rampayı gectim ilk kalkısta rezil bizim arabalarda yazılımı merak ediyorum eğer düzelmezse borusan a kosar adımlarla gidiyorum

            Yorum


            • #36
              Ynt: hp-tork

              Şu an ki aracımız Michelin Primacy hp ve aynı lastiklerden isteyecektim bende.İsabet oldu.
              [quote=taner ]
              Doğru birde 17 jantla gelen lastik Michelin Primacy ise daha da iyi olur yakıt tüketimi açısından.


              İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

              Yorum


              • #37
                Ynt: hp-tork

                Orjinal yazı sahibi: mertk
                rampayı gectim ilk kalkısta rezil bizim arabalarda yazılımı merak ediyorum eğer düzelmezse borusan a kosar adımlarla gidiyorum
                mert ilk kalkışlarda derken rampa da mı düz yolda mı rezil diyorsun?
                Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                Yorum


                • #38
                  Ynt: hp-tork

                  arabaya 4 kisi binsin klima acık olsun düz kalkarken araba asırı zorlanıyor debriajı yeme zorunda kalıyorum ,sprint booster ı taktım araba kalkısta düzeldide yakıt 16 lara cıkınca cıkardım, bide sürekli pati ile kalkıyorsunuz SB de

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: hp-tork

                    düz yolda kalkışta sorun yaşamıyoruz ama rampada zorlanır biraz. O da normal bence.
                    Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X