Duyuru

Collapse
No announcement yet.

hp-tork

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: hp-tork

    Orjinal yazı sahibi: Tolga (mephisto68)
    Orjinal yazı sahibi: cagri
    turbolu 1.6
    1600x1,7=2720 cc atmosferiğe eş değermiş sanırım.
    Doğrudur. Turbo basıncı ile ilgili bilgiye ulaşamadığımdan (çoğunda 2 atmosfer olduğundan) yaklaşık bir değer yazdım.
    bende geçen gün öğrendim 1,7 ile çarpıldığını da o yüzden yazdım ihihi
    ama 1,7nin turbo basıncından geldiğini bilmiyordum, ne de olsa değişiyor çünkü.
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #17
      Ynt: hp-tork

      stock A16let in basıncını bilen varmı peki

      Yorum


      • #18
        Ynt: hp-tork

        Turbo her devirde gaz pedalının basılış oranına ve egsoz basıncına göre değişen bir şekilde çalışır. Çünkü egsozdan çıkan gazlar yardımıyla çalışır. ama gaza basmazsanız ordaki bir sistemden dolayı egsoz gazı turbo türbünlerine çarpmadan direk çıkar.
        Ama netice itibari ile çoğu arkadaşımızın dediği gibi düşük devirlerde turbo basıncıda çok az olacağından sanki turbosuz gibi çalışır diyebiliriz.Keza çok yüksek devirlerde de turbo basıncı düşüyor, daha doğrusu devir sayısına yetişememeye başlıyor.
        1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

        Yorum


        • #19
          Ynt: hp-tork

          turbonun basıncı nedir ? bar vs PSİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: hp-tork

            Bu konuyu açmamın sebeplerinden biride bilen arkaşlar vardır biz 115 hp lik insigniamızı 180 lik le değiştiricez neredeyse tamamen anlaştık sadece emin olmak istiyorum 180 liğin 115 den sonra konfor sunacağına.Benim derdim hız yapmak değil.konfor istiyorum.Konfordan kasıtım da örneğin klima son seviyede açıkken rahatça yokuş çıkabilmek.Şu an ki aracımız bu konuda işkence gibi.Klima son ayarda iken debriyaja basarken bile araba titriyo duracakmış gibi ki yokuş çıkmak neyine.Yani kısacası kalkışta yokuşta zaten genelde 2000 devir üstü kalkılıyorum sorun çıkarmaz rahat rahat kullanırsın diyebiliyor musunuz arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.
            İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

            Yorum


            • #21
              Ynt: hp-tork

              Yokuş olayı Genel olarak evet memnun kalırsınız ama öyle yokuşlar varki hem çok dik hemde arabanda 5 kişi var hemde bağaj da yükün var 180 hb de olsa zorlanır sonuçta şunu bilmek lazım aracın boş ağırlığ 1600 kg gerisini siz düşünün birinci viteste zorlana bilir ama araç devrini almışsa 2000-3000 devirde rampa çıkıyorsanız sorunsuz hatta daha çok gaza basın roketlesin bizim orda bir rampa var eski arabamla 2 viteste zor çıkarken bunla 3 viteste 130 km hızla çıkıyorum buna göre değerlendirin
              sonuç olarak %98 sorun yaşmazsınız şimdiden hayırlı olsun



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #22
                Ynt: hp-tork

                bukadar bilgili üyelerimiz var bi a16let in turbo basıncını bilen yokmudur yaw

                Yorum


                • #23
                  Ynt: hp-tork

                  Corsa OPC'yle aynımıdır, soruyummu?
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: hp-tork

                    Orjinal yazı sahibi: mertk
                    bukadar bilgili üyelerimiz var bi a16let in turbo basıncını bilen yokmudur yaw
                    Servise müracat komşu)
                    2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                    Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                    [center]

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: hp-tork

                      opc ninki bi boy büyüğü gt1760 basıncıda 1.6 bar servis bana bunu solesin elinden öperim elemanın

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: hp-tork

                        Orjinal yazı sahibi: alperen_54
                        Bu konuyu açmamın sebeplerinden biride bilen arkaşlar vardır biz 115 hp lik insigniamızı 180 lik le değiştiricez neredeyse tamamen anlaştık sadece emin olmak istiyorum 180 liğin 115 den sonra konfor sunacağına.Benim derdim hız yapmak değil.konfor istiyorum.Konfordan kasıtım da örneğin klima son seviyede açıkken rahatça yokuş çıkabilmek.Şu an ki aracımız bu konuda işkence gibi.Klima son ayarda iken debriyaja basarken bile araba titriyo duracakmış gibi ki yokuş çıkmak neyine.Yani kısacası kalkışta yokuşta zaten genelde 2000 devir üstü kalkılıyorum sorun çıkarmaz rahat rahat kullanırsın diyebiliyor musunuz arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum.
                        Kesinlikle aradaki güç farkını hissedersin. çok rahat edersin. Tecrübe ile sabittir.
                        1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: hp-tork

                          Orjinal yazı sahibi: cagri
                          sadece turbodan dolayı 65 hp fark olmaz sanırım, en azından vites oranlarında da farklılık var. çekişi ona göre değişir.
                          Yanılıyorsam düzeltin; tork ve güç değerleri krank mili üzerinde oluşan değerler. Vites oranları ile bu yere değişik oranlarda aktarılır.
                          Örnek: 1. vites oranı 4,27, son dişli oranı 3,94, maksimum tork 230Nm =3869,474Nm
                          6. vites oranı 0,74, son dişli oranı 3,94, maksimum tork 230Nm=670,588Nm
                          Yani teorik olarak; karadenizli gibi aracın tekeri vinç yerine kullanılırsa 1. viteste 387 kg'lik inşaat malzemesi yukarı çekilebilir. 6. vitestede 67 kg. ( 6. viteste 3000 devirde 130km/h hız yapıldığından 6. vites seçeneği ancak deneysel ortamlarda uygulanabilir, pratik olarak uygulanamaz, birde torku kesintisiz kabul ettik.)
                          1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: hp-tork

                            Bizim arabanın parça sağlayıcıları burda

                            Birde bütün Opel lerle ilgili haberler
                            Blogger — это средство для ведения блога от компании Google, которое позволяет с легкостью делиться своими мыслями с людьми по всему миру. С его помощью очень легко публиковать тексты, фотографии и видеозаписи в личном или коллективном блоге.

                            İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
                            17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
                            35GB5825  A Rh+

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: hp-tork

                              Bir de 180 hp ile önerilen 18 inch cantı reddettim.Konfor performans ve yakıt tüketimi olarak +++ olacağını düşünüyorum doğru mu?
                              İnsignia 1.6 Turbo edition elegance paket 17" jant teknik gri

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: hp-tork

                                Doğru birde 17 jantla gelen lastik Michelin Primacy ise daha da iyi olur yakıt tüketimi açısından.
                                Orjinal yazı sahibi: alperen_54
                                Bir de 180 hp ile önerilen 18 inch cantı reddettim.Konfor performans ve yakıt tüketimi olarak +++ olacağını düşünüyorum doğru mu?

                                İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
                                17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
                                35GB5825  A Rh+

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X